Ibanez TCM50-VBS Talman elektrisch-akoestische westerngitaar - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Ibanez TCM50-VBS Talman elektrisch-akoestische westerngitaar op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerko van den Brink 10-01-2017

Na een tijdje gezocht te hebben om een akoestische gitaar te vinden die voor mij de overgang moest gaan worden naar de elektrische gitaar ben ik bij deze supermooie Ibanez TCM50 terechtgekomen. De warme houtkleuren stralen van de gitaar af. Hij heeft een solid top en dat is echt te horen. Ondanks dat deze gitaar niet heel erg groot is heeft hij akoestisch gezien een beautiful sound. Lekker licht bespeelbaar en dan ook nog eens elektrisch te versterken. De afwerking is zo mooi dat ik wil aanraden om in ieder geval even naar deze gitaar te kijken. De investering is hier dan ook dubbel en dwars waard geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat Bax-Music mij hierin perfect heeft geholpen bij mijn keuze. Alles is goed terug te vinden en ook te beluisteren via hun website.

Pluspunten

• Solid top
  • Prachtige afwerking
  • Sunburst Mahony
  • Lekker bespeelbaar

Minpunten

• Oogt wat klein