Philips VisaPure Essential SC5275

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure Essential SC5275 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hélène 25-11-2016

Fijn reinigingsapparaat, doet wat het beloofd!

De Visapure gebruik ik al jaren en ik ben erg tevreden. Mijn huid is erg opgeknapt en ziet er goed uit, ook na een slechte nacht oud stress. Mijn schoonheidsspecialiste zei ooit tegen mij: er is maar 1 ding echt belangrijk en dat ouds je huid heel goed reinigen. Dat doet het dus! Met resultaat.

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Reinigt verantwoord en effectief
  • Huid straalt :-)

Minpunten

• Heb ik na 5 jaar moeten vervangen, helaas

Floras 08-09-2016

Fijn voor je gezichtsreiniging

Ik gebruik de VisaPure nu een aantal weken. Ligt fijn in de hand, is makkelijk te gebruiken en het belangrijkste: mijn huid knapt er erg van op. In het begin kreeg ik wat onzuiverheden, maar mijn huid wordt veel gladder en de poriën worden kleiner.
Ik kan nog niet beoordelen hoe het op de lange termijn zal zijn, maar vooralsnog ben ik blij met het resultaat.

Pluspunten

• Je huid wordt schoon
  • De poriën worden kleiner

Linnie11 03-09-2016

Ideaal product

Mijn gezicht voelt echt zachter en schoner aan na gebruik van de visapure. Ideaal voor gebruik onder de douche!
Er zit een timer op van 1 minuut, verdeeld in 3x 20 seconden voor 3 gedeeltes van het gezicht.
De batterij gaat makkelijk 2 weken mee dus je kan hem makkelijk meenemen op vakantie

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Schoner/zachter gezicht

Sanneb89 30-08-2016

Handig in gebruik, snelle intensieve reiniging

Als je weinig tijd hebt, is de VisaPure de uitvinding. Binnen 1 min reinig je je gezicht intensief met behulp van het opzetstuk. De diverse standen bieden voor de gevoelige en minder gevoelige huid de oplossing.

Handig in gebruik! Snel op te laden. Diverse opzetstukken beschikbaar.

Pluspunten

• Makkelijk opladen
  • Handig in gebruik
  • Diverse opzetstukken

Minpunten

• Opladen duurt lang

Wieke 29-08-2016

Erg fijn product

Ik gebruik de VisaPure nu ongeveer 2 weken en merk duidelijk verschil. Mijn huid is zachter, en ik heb nu al minder onregelmatigheden in mijn huid. Daarnaast is mijn huid ook minder vet, doordat dit apparaat zo goed reinigt. Super fijn is het dat je de VisaPure onder de douche kunt gebruiken, daardoor kost het nauwelijks meer tijd dan wanneer je alleen een face wash of scrub gebruikt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Reinigt grondig
  • Snel resultaat

isa19 27-08-2016

Zeer aan te bevelen

In het begin was ik redelijk sceptisch over dit product. Nogal lastige huid, veel last van acné. De eerste dagen de normale borstel gebruikt op de zachte stand. Toch een beetje te agressief voor een gevoelige huid, dus daarna gelijk overgestapt op de sensitive borstel en gelijk verkocht. Erg handig dat er twee standen op zit en dat de borstel aangeeft d.m.v. een korte pauze dat je een andere zone van je gezicht moet schoonmaken, zo voorkom je beschadiging van de huid.

Na twee weken is er duidelijk verschil te zien. Heb minder last van oneffenheden en kleine puistjes en mijn gezicht is ook veel minder rood.

Pluspunten

• fijne vormgeving
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs aan de hoge kant

E 27-08-2016

mild voor de huid

Ik heb deze reinigingsborstel nu 1/2 weken gebruikt en het is echt uitstekend. Ik ben een student van 18 jaar, heb geen groot budget, en regelmatig last van onzuiverheden. Ik gebruik een gewone cleansing gel van de drogist, ook niet te duur. Deze cleansing borstel is het geld zeker waard en het werkt goed. Ik merk dat mijn huid en poriën schoner zijn dan wanneer ik mijn gezicht reinig met mijn handen alleen. Ik heb minder last van kleine onzuiverheden. Perfect! Ik raad het echt aan.

Pluspunten

• mooi design
  • meerdere standen

Minpunten

• stopt te vroeg vanzelf

Marije 27-08-2016

fijn aparaat

Handig apparaat en reinigt mijn huid goed. Heeft een roterende borstel die mijn huid niet irriteert. de vormgeving van de visa pure is mooi alleen onhandig in gebruik met beet houden. ik vind het handig dat dit apparaat een timer heeft wel vind ik hem iets te kort. Het opladen duurt lang maar de batterij gaat lang mee

Pluspunten

• timer
  • reis etuit
  • roterende borstel

Minpunten

• opladen duurt lang
  • niet gebruiksvriendelijk
  • opladen onhandig

Tessaflessa 26-08-2016

Mooi en effectief!

Fijn product, die precies doet wat hij belooft! Reinig de huid grondig binnen 1 minuut! Door de timer weer je precies wanneer je van gezichtszone moet wisselen, ideaal!

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Timer
  • Ligt fijn in de hand

Eirahs 24-08-2016

Fijn product

Ik heb al vaker verschillende dingen geprobeerd voor mijn huid. Mijn huid is heel onzuiver, heb dagen er tussen zitten dat het echt super vet is, heb veel last van mee eters, plekjes en dingetjes. Heb dan ook verschillende producten gebruikt en dat tevergeefs. Ik gebruik de Visa Pure Essential nu bijna een week met een simpel reinigings product voor een vette huid en merk nu al enorm veel verschil. Ik merk dat vuil omhoog komt, en mijn huid een stuk zuiverder is. Na gebruikt voelt mijn huid ook super schoon aan. Ik gebruik hem pas kort maar merk nu al enorm veel verschil. Hij ziet er ook super mooi uit, ligt lekker in de hand en is super simpel om te gebruiken. Fijn product. Ben er super blij mee!!

Pluspunten

• Korte pauzes
  • Stopt automatisch
  • Goed schoon te maken
  • Verschillende standen
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Prijzig

BrittV2014 24-08-2016

Makkelijke en grondige reiniging in 60 sec

De VisaPure is enorm makkelijk in gebruik en reinigt de huid diep en grondig. Er zit zelfs een timer op die telkens 20 sec timed en dan even stopt zodat je nooit te lang op hetzelfde stuk bent. Zelf gebruik ik hem altijd onder de douche tijdens mijn douche routine waardoor je er ook zo mee klaar bent.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Snel

Minpunten

• onstabiele oplader

JenR 24-08-2016

Super fijn product!

Ontzettend fijn en goed product. Makkelijk in gebruik. Maakt de huid goed schoon en huid voelt heel zacht aan na gebruik'

Pluspunten

• Voldoet aan verwachtingen
  • Gebruiksvriendelijk

AK 21-03-2016

Fijn apparaat- als hij werkt

Heerlijk apparaat met een fijn resultaat. Minder grove poriën, geen puistjes en een heerlijk schone huid. Dus wat dat betreft doet hij wat er beloofd wordt. Echter, om de haverklap gaat hij stuk. In twee jaar tijd een nieuwe ontvangen dat is heel goed geregeld door Philips. Echter mijn laatste is ook weer defect maar de originele garantie is verlopen, nu geeft Philips niet meer thuis. Volgens hen is het toeval en heb ik pech gehad. Als ik de reviews hier lees, zie ik toch een andere waarheid. Ik ga zeker weer een nieuwe gezichtsreiniger koper, maar zeker de Visapure niet. Een onbetrouwbaar apparaat.

Weheartfashion 09-04-2015

Ik gebruik de VisaPure al voor ongeveer een maand en ben er zeer tevreden over. In het begin vroeg ik me af of het echt zou werken en wel zo hygiënisch zou zijn. Maar het is een fijn product en het effect is ook goed te zien, mijn huid straalt meteen! Het reinigt heel diep en dit is erg prettig voor mensen met een gevoelige huid, zoals ik zelf. Je voelt je meteen fris. Je moet wel op tijd het opzet stukje vervangen, omdat het effect en hygiëne anders afneemt. In totaal ben ik erg tevreden en geef ik dit product een 7.

AG_01 14-08-2014

Het is een fijn product, maar de kwaliteit is slecht.
De Visapure reinigt de huid goed en maakt 'm zachter/gladder, maar hij was binnen een paar weken al kapot (en de nieuwe heeft nu na korte tijd ook alweer kuren). Daarbij is het houdertje waar je de visapure na gebruik in kunt zetten zo wankel als het maar zijn kan.
Philips lost de problemen wel goed op, maar de moeite en tijd die je er in moet steken (plus dat je de Visapure een week kwijt bent) dat is wel erg vervelend.

Judith 12-01-2014

Ongeacht waar je de Visapure koopt: je mag 'm 30 dagen proberen, bevalt het niet dan kan ie retour Philips en krijg je je geld terug (actie tot half februari geloof ik, zie de site van Philips). Ook krijg je bij registratie van de product op de site van Philips na ongeveer een maand een gratis extra borsteltje thuisgestuurd. Volgens de bon die in de doos zit dan toch, want ik heb, ongeveer 2 maanden na registratie, nog geen extra borsteltje of bericht daarover gezien. Zojuist gemaild aan Philips. Ben benieuwd.

Dan over de werking van het apparaat:
De laatste jaren voelde mijn gezichtshuid, vooral rond de kaaklijn, aan als schuurpapier. Letterlijk. Speciaal daarvoor dit apparaat aangeschaft. Ik gebruik 'm nu ruim twee maanden.

Pluspunten zijn de verschillende borsteltjes. Er is er altijd één voor jouw huid bij. Let wel, het is erg wennen, en in het begin te enthousiast gebruiken levert je echt een aantal dagen pijn op. Begin met het bijgeleverde borsteltje voor de gevoelige huid, daarna die voor de normale huid. Inmiddels gebruik ik bijna elke dag de speciale borstel met scrubeffect. Die moet je apart kopen. Resultaat is dat de schuurpapierlaag echt het onderspit heeft moeten delven. Mensen in mijn omgeving zeggen dat ze wel degelijk verschil zien. Zelf kan ik het vooral goed voelen.
De accu gaat eenmaal opgeladen megalang mee.

Klein onhandigheidje in de constructie van het apparaat is dat de aan/uitknop precies op de plek zit waar ik hem vast wil houden. Gevolg is dat ik tijdens het gebruik het apparaat nog wel eens per ongeluk uit zet. Verder zou ik inderdaad graag een reisetuitje hebben waar ook de oplader bij past. in het bijgeleverde reisetuitje past alleen de Visapure zelf met zijn houder.

Het filmpje op de site van Philips waarop je te zien krijgt welke delen van je huid je moet reinigen: als je het zo doet reinig je maar de helft van je gezicht. Je kunt die delen makkelijk wat uitbreiden. Kwestie van proberen. Zorg dat je een product gebruikt dat niet in je ogen prikt.

Ik gebruik een milde wasgel voor de reiniging van mijn gezicht. Ik heb namelijk een heel droge huid en die wordt van zo'n reinigingsbeurt nog een heel stuk droger. Er moet daarna direct een verzorgende crème op. Ik heb ooit getracht er die crème of lotion mee in te brengen zoals iemand anders op deze site meldde, maar dat ging niet goed. De borsteltjes zijn daar niet voor gemaakt. Misschien zijn er crèmes of lotions die er wel geschikt voor zijn, de mijne was dat niet.

Groot nadeel is natuurlijk de exorbitante prijs. Mits op voorraad (momenteel niet) is deze Visapure ook te krijgen in de rentepuntenwinkel van ING. Dat scheelt een slok op een borrel. Ik denk dat het apparaat het meest oplevert voor vrouwen rond de overgang en misschien ouder. Op een fris jong huidje van een twintiger zal het minder effect hebben. Maar dat is aan ieder voor zich op te bepalen. Uitproberen kan natuurlijk altijd.

dobyv 10-01-2014

zeer goede werking - zeer slechte kwaliteit.
De Visapure werkt prima. Heel goed resultaat, ECHTER, Het apparaat is binnen zes maanden al twee keer kapot gegaan en ter reparatie aangeboden.

Lon_1987 29-12-2013

Sinds kort gebruik ik Visapure, en ben super enthousiast. Meteen na het reinigen vond ik mijn huid er 'stralend' uitzien. In de eerste instantie was ik wat sceptisch en vroeg me af of het meer kon doen dan de reinigingsproducten die ik al gebruikte, maar ik merk aan mijn huid dat het egaler is en er frisser uitziet.
Verder is het erg gebruiksvriendelijk en is je huid in een minuutje stralend schoon!

KimT1983 17-12-2013

Ik gebruik de VisaPure nu enkele weken en mijn huid voelt al meteen gladder aan. Ik gebruik het apparaat tweemaal daags, ’s ochtends en ’s avonds. Het is heel zacht voor je huid en het maakt je huid egaler. Ik vind het ook ontspannend werken en na deze paar weken gebruik van de VisaPure zie ik al zichtbaar resultaat: poriën zijn stuk kleiner geworden en de oneffenheden op mijn gezicht zijn zo goed als weg. Verder oogt mijn gezicht ook schoner en gezonder. Mijn dag- en nachtcrème trekken nu ook beter in.

Ik vind tot slot de VisaPure heel gebruiksvriendelijk en tijdsbesparend. Je kunt er voor kiezen om het apparaat bij je wastafel te gebruiken, of bijvoorbeeld onder de douche. Beide manieren werken prettig. Na elke 20 seconden pauzeert het apparaat zodat je naar de andere zone van je gezicht over kunt gaan, in totaal behandel je drie zones van je gezicht. Na 1 minuut stopt het apparaat automatisch, waardoor je overbehandeling van je huid voorkomt. Dit vind ik erg prettig.
De borsteltjes kun je goed schoon krijgen met lauw warm water.

Ik reinig mijn gezicht voortaan met de VisaPure!

annamaria17 07-12-2013

Gebruik de VisaPure nu enkele weken. In het begin 2x per dag maar omdat ik een huid heb met coupe rouge nu 1x per dag . De VisaPure bevalt erg goed. De oneffenheden op mijn gezicht zijn nu weg .Geeft duidelijk aan wanneer je van zone moet wisselen, erg praktisch. Heb het gevoel dat crèmes beter opgenomen worden. Kortom een fijn apparaat.

JeannetteVerhage 04-11-2013

De VisaPure werkt verrassend goed. In een korte tijd (60sec!), op een hele fijne manier, reinig ik tegenwoordig, 2x per dag, mijn gezicht met de VisaPure. Ik had al snel, binnen 3-4 dagen, een voelbaar(zachter) en zichtbaar(gezondere uitstraling) resultaat. Bij gebruik, gelukkig geen netsnoer nodig en batterij/accu gaat echt lang mee. Een goede aankoop geweest!

aukje87 12-09-2013

Nu een aantal weken in mijn bezit, mijn huid ziet er beter uit en voelt zachter aan. Het apparaat is gebruiksvriendelijk, je kunt er meteen mee aan de slag. De verschillende borstels zijn prettig, zo kun je de juiste kiezen, voor jouw huidtype. Ik heb een gevoelige huid, dus het sluit goed aan.
De Quick Start Guide komt niet gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk over, het ziet er wat ingewikkeld uit. De meer uitgebreide gebruiksaanwijzing is wel prettig.

Martinevanes 11-09-2013

Ik heb de VisaPure sinds anderhalve maand en gebruik em elke dag in de douche om mijn gezicht te reinigen. De eerste dagen had ik meer oneffenheden, waarschijnlijk vanwege het vuil dat los kwam, maar dat is na anderhalve week weggetrokken en sindsdien geniet ik elke dag van een echt schuine huid. De VisaPure is verder makkelijk te gebruiken en schoon te maken en de batterij gaat lang mee. Ideaal dus!

Stephanie_dD 01-09-2013

Ik gebruik de VisaPure nu zo'n twee weken (1x per dag) en het werkt echt goed. Het reinigt het gezicht erg goed en het voelt aan als een gezichtsmassage.

Het is gemakkelijk te gebruiken en schoon te maken. Door de timer (stopt automatisch) hoef je ook niet bang te zijn te lang te reinigen of iets te beschadigen in het gezicht. Ook heel fijn is dat het onder de douche te gebruiken is.

Meesenboet 27-08-2013

Gebruik de visapure nu enkele weken, gemiddeld 2 x per week. Mijn huid voelt sinds dien zachter aan, en heeft mooie kleur. Voordeel dat je de visapure ook tijdens het douchen kan gebruiken. Dit is zeker in de drukke ochtenden heel handig. Verder is de visapure makkelijk in het gebruik. Moeite waard als je van een schone en gladde huid houdt!