Philips VisaPure Advanced SC5371

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure Advanced SC5371 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Isa2810 10-01-2018

Product doet zijn werk!

Het product doet zijn werk. Mijn poriën zijn aanzienlijk kleiner geworden en mijn huid bleef super zacht. Je hebt echt het gevoel dat je huid goed gereinigd wordt. Daarnaast neemt de routine niet veel tijd in beslag en is het product makkelijk in gebruik. Echt een luxe voor het gezicht! Wanneer ik het product even niet gebruik, blijft mijn huid ook in goede conditie, wat naar mijn mening betekend dat het product blijvende effecten heeft. Wanneer je dit product eenmaal gebruikt hebt, wil je niet meer terug naar je gezicht wassen met enkel je handen.

Pluspunten

• gezicht wordt en blijft zacht
  • poriën worden zichtbaar kleiner
  • blijvende resultaten

Minpunten

• huid kan gevoelig reageren in het begin

Sisa11 08-01-2018
  • Product gekregen

Top apparaat!

De verpakking ziet er luxe uit. Ook de beschrijving is duidelijk.
Het apparaat is vrij licht en voelt lekker in de hand. Het is makkelijk te bedienen ,ook onder de douche.

De opzetstukken kunnen makkelijk verwisseld worden en je kunt kiezen uit drie standen. Persoonlijk vind ik stand 1 en 2 het prettigst.

Ik gebruik er reinigingscreme bij en merkte al verschil na de eerste keer. Mijn huid voelde schoon en zacht aan.

Ik heb vrij grote poriën dus was benieuwd of het helpt. Na een week merkte ik echt duidelijk verschil. Mijn poriën zijn kleiner geworden en mijn huid voelt zacht aan.

Ik ben blij verrast. Echt echt een top apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Fleur 07-01-2018

Eenmaal gebruikt wil je niet meer zonder!

Toen ik de Philips VisaPure Advanced gezichtsverzorgingsapparaat uitpakte was ik echt positief verbaasd over het design. Het apparaat ziet er echt heel chique uit en ligt super fijn in de hand. De handleiding is simpel en je verwisselt makkelijk de opzetstukjes. De eerste keer was even wennen met hoeveel druk je op je gezicht moet zetten met het apparaat. Als je iets te hard drukt gaat hij vanzelf uit namelijk. Eenmaal hieraan gewend heb ik het apparaat gebruikt met zowel alleen water, maar ook in combinatie met een gezichtsmasker en onder de douche. Het reinigt je poriën heel goed en het opzetstuk voor een revitaliserende massage voelt echt héérlijk!

Pluspunten

• prachtig design
  • reinigt uitstekend
  • massage voelt heerlijk

Minpunten

• gaat soms vanzelf uit

engeltje094 05-01-2018

Top apparaat!

Perfect! Dat is hoe ik de Philips VisaPure in één woord wil omschrijven. Het apparaat ligt lekker in de hand, is niet te groot, maar zeker ook niet te klein. Of het nu een dagcrème of een olie is, het product dat je ermee opbrengt trekt heel plezierig en snel in je huid. Die huid ziet er na gebruik van de VisaPure mooi en fris uit. Ik had last van mee-eters en merk dat deze door mijn nieuwe aanwinst verdwijnen of kleiner worden. Kortom, voor wie prijs stelt op een gezonde en verzorgde huid is dit een echte aanrader.

Pluspunten

• Zie review

engeltje094 05-01-2018

**Product paar weken ipv paar dagen in bezit**

Liz1974 05-01-2018

Voor ieder huidtype weldadig! ?

Ik heb de VisaPure Advanced mogen testen en ben enthousiast over het apparaat zelf, het gebruik, het eindresultaat en het onderhoud (reinigen en opladen).

Het kleine borsteltje (precisieborstel) reinigt perfect het gebied waarvoor het bestemd is: de neus. Waar doorgaans talg zich ophoopt, plooitjes bij de neusvleugels, wordt dat sterk gereduceerd als de precisieborstel zelfs maar 1x per dag gebruikt wordt. De haartjes zijn zijdezacht en de behandeling kost weinig tijd, dus de huid raakt niet overbelast.
Het grote borsteltje is voor de rest van het gezicht en kan ook gebruikt worden voor de hals. Ik vind de gezichtmassage dermate ontspannend, dat ik het langer gebruik dan nodig is en het is volgens mij ook een prima manier om je gezichtscrème in te masseren! Met je handen kort over het gezicht verdelen en daarna uitgebreid inmasseren met behulp van het opzetstuk. Het massage opzetstuk is goud en mijn favoriet!
Alle opzetstukken zijn makkelijk te reinigen en het apparaat wordt in een kleine houder gezet om op te laden.
De VisaPure Advanced schakelt automatisch uit, dus je hoeft niet bij te houden hoelang je bezig bent.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Zacht geluid
  • Huid krijgt een mooie verzorgde glans
  • Huid krijgt goede reiniging
  • Makkelijk te hanteren

Minpunten

• Niet goedkoop

Mariska 04-01-2018

Schone huid en prachtig design

Ik heb het VisaPure Advanced Gezichtsverzorgingsapparaat nu ongeveer 2 weken gebruikt. Het eerste wat mij op viel toen ik de verpakking opende was het design (niet geheel onbelangrijk). Het apparaat oogt heel luxe, wat een mooie toevoeging is aan je accessoires in de badkamer. Wat betreft de werking en het resultaat zijn mijn verwachtingen overtroffen. Ik gebruik de opzetborstel voornamelijk onder de douche om mijn gezicht te reinigen. Na het reinigen voelt mijn huid een heel stuk zachter, gladder en schoner dan wanneer ik mijn huid met mijn handen reinig. De massagekop gebruik ik (na het douchen) om mijn dag- en nachtcrème in te masseren. Naast dat dit een heel ontspannend gevoel geeft, merk ik dat de crème veel beter door mijn huid wordt opgenomen en dat de doorbloeding een stuk beter is. Mijn huid ziet er een stuk egaler en stralender uit door het reinigen en masseren. Ik merk dat ik daardoor minder vaak foundation draag omdat erg tevreden ben met hoe mijn huid eruit ziet. Bovendien is de meegeleverde handleiding heel handig! Er staan veel tips in over het gebruik van het apparaat en wanneer je welke stand en/of borstel moet gebruiken bij jouw type huid. Als je het apparaat in de oplader stopt krijg je het gevoel dat hij niet heel stevig staat, maar ik heb daar geen problemen van ondervonden. De accu gaat overigens heel lang mee, meer dan een week bij intensief gebruik! De meegeleverde reisetui is ook erg handig zodat je het apparaat beschermd kan meenemen op vakantie.

Pluspunten

• Schone huid
  • Duidelijke handleiding
  • Waterbestendig

Minpunten

• Niet goedkoop

Nathalie 04-01-2018

Top apparaat

Erg fijn, na gebruik voelt de huid erg zacht en schoon aan. De massagekop geeft je huid een mooie zachte blos! Makkelijk in gebruik, koppen makkelijk te wisselen en schoon te houden. Em de accu gaat erg lang mee. Aanrader!

Pluspunten

• Fraai design
  • Zeer makkelijk in gebruik
  • Accu gaat zeer lang mee
  • Huid is na gebruik erg zacht en voelt schoon
  • Mooie blos door massage opzetstuk

Minpunten

• Je kunt niet zien wanneer de accu bijna leeg is

Kluijt88 03-01-2018

Fijn en makkelijk in gebruik

Fijn apparaat. Makkelijk in gebruik en ook gemakkelijk om op te laden. Het apparaat komt met verschillende opzetstukjes en een mooi hoesje om in te bewaren.
Ik gebruik de geiniger iedere dag tijdens het douchen en je merkt dat de reinigingsmelk goed in de huis trekt.
Vooral de massage kop vind ik een fijne toevoeging.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • batterij gaat lang mee

Akkene 03-01-2018

Heerlijk apparaat om het gezicht te reinigen

Ik vind de VisaPure Advanced een fijn apparaat om te gebruiken. Bij gebruik onder de douche de opzetborstels niet altijd makkelijk te verwijderen. Het is wel fijn dat het apparaat onder de douche gebruikt kan worden, dit scheelt een hoop tijd in de ochtend of voor het slapen.

De VisaPure Advanced is vooral aan te raden als je deze met een reinigingsmelk gebruikt. Mijn huid was na gebruik zacht en voelde schoon aan.

Ik ben vooral fan van de reinigingsborstels en wat minder van de massage kop.

Pluspunten

• Kan onder de douche gebruikt worden
  • Schone huid

Minpunten

• Los snoer aan de houder/oplader
  • Opzetborstel niet altijd makkelijk te verwijderen

Ilse 03-01-2018

Een heerlijk schone huid door dit apparaat!

Erg fijn apparaat, mijn huid is nog nooit zo schoon geweest. Verstopte poriën zijn verleden tijd omdat er geen make up resten achter blijven op mijn gezicht. Erg blij mee!

Pluspunten

• Schone huid & poriën
  • Makkelijk in gebruik
  • Snel schoon
  • Lange accuduur

Minpunten

• Prijzig

VeraHelene 03-01-2018

enthousiast

super! snel resultaat vind ik het belangrijkst. bij mij waren de mee-eters wel snel weg. ik had nogal last van onzuiverheden. ik gebruik ernaast wel een goede gezichtsreiniging . die gebruikte ik al maar kreeg nooit het resultaat met dit product. voor mij is het dan ook onmisbaar geworden. ik gebruik graag de massage kopstuk voor het slapen gaan voelt mijn gezicht helemaal ontspannen aan!

Pluspunten

• snel resultaat
  • kan onder de douch gebruikt worden
  • makkelijk mee te nemen

Joëlle 03-01-2018

Fijn product

De Philips Visapure Advanced Gezichtverzorgingsapparaat is een fijn apparaat dat lekker in de hand ligt, een goede houder heeft en gemakkelijk op te laden is. De drie opzetkoppen zijn van goede kwaliteit. Ik heb na het gebruik van deze drie opzetkoppen een frisser, gereinigd gezicht met zichtbare schone poriën. Ik vind het ideaal om de ochtend mee te starten voor een uitgerust gezicht, zonder wallen. Het product geeft aan dat het poriën kleiner maakt. Dit heb ik na twee weken nog niet gemerkt. Geconcludeerd kan er gezegd worden dat het een goed apparaat is met fijn gebruik en die je huid laat stralen.

Pluspunten

• Schone en stralende huid
  • Makkelijk in gebruik

Patricia123 03-01-2018

Makkelijk in gebruik

Prettig in gebruik.
Huid wordt er echt schoon van.
De massageborstel werkt echt ontspannend.
Hulpstuk voor ogen nog niet gebruikt

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt echt
  • Blijft lang opgeladen
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Erg duur