Philips SC5370/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SC5370/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Sdrassa 04-01-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik kan zeggen, het werkt echt! Ik heb zelf een erg gevoelige huid en sinds ik de gezichtsreiniger gebruik is mijn huid een stuk beter geworden. Het reinigt niet alleen maar werkt ook heel goed om dag en nachtcreme mee in te masseren in de huid, de massagekop doet precies wat het zou moeten doen en op een heerlijk milde wijze en ik gebruik het frisse ogen opzetstuk elke ochtend om echt goed wakker mee te worden.
Daarnaast ligt het apparaat heerlijk in de hand, is erg makkelijk om mee te nemen in het reistasje en is ook erg makkelijk in gebruik. Het herkent zelf welk opzetstuk gebruikt wordt en past zich daarop aan. Ik zou het aanraden aan iedereen!

Pluspunten

• Goed voor de gevoelige huid
  • Heel mooi design

Zjowel91 31-12-2017

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Mooi product, inclusief 3 opzetstukjes die je nog kunt uitbreiden. Handige lader, is echter niet heel snel leeg. Ieder opzetstukje heeft een vast programma, wat heel makkelijk laat weten wanneer je moet wisselen van kant of wanneer die klaar is. Fijn voor de gevoelige huid.

San8686 28-12-2017

Super fijn, een musthave!

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Wat een fijn apparaat is dit! Het is simpel in gebruik, geen moeilijke knoppen, en kan mee onder de douche!
Mijn huid voelde na gebruik ontzettend schoon en fris. Voor mijn gevoel ademt mijn huid ook beter.
De massage kop is echt even een ontspan moment, mijn huid voelt strakker en ziet er stralend uit.
Al met al ben ik heel positief en voelt het iedere keer alsof ik een dagje wellnes heb gehad.

Marianne53 27-12-2017

Geweldig en onmisbaar apparaat

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Had ik dit product maar eerder gebruikt. Mijn huid ziet er heerlijk fris uit. Twee keer per dag reinig ik mijn huid en je ziet echt het verschil. Met foundation is het wel aan te raden eerst een doekje over je gezicht te halen maar het resultaat daarna mag er zijn. Ook het opzetstuk voor vermoeide ogen doet wat het beloofd. Geen wallen meer te zien. En door het bloedcirculerende opzetstuk ziet mijn huid er elke dag fris uit. Echt een aanwinst.

Lettie 26-12-2017

Fijne en grondige reiniging en prettige massage

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Deze Philips VisaPure komt met heel wat accessoires zoals de reinigingsborstel natuurlijk maar ook met een massage kopje en één voor onder de ogen. Het opzetstukje voor onder de ogen trilt heel lichtjes en voelt lekker verkoelend aan, ik gebruikte deze als laatst i.c.m. oogcreme. Het massage opzetstuk geeft een hele fijne massage van de wangen en mijn crèmes worden zo goed ingemasseerd. Over de reinigingsborstel ben ik het meest te spreken. De borstel reinigt binnen een minuut je huid grondig (ook gezicht make-up pakt 'ie goed aan) en laat je huid heel schoon en zacht aanvoelen. Ik merk ook een groot verschil in mijn poriën die veel minder opvallen op mijn neus. Ook wordt mijn crème goed opgenomen waardoor mijn make-up mooier en langer blijft zitten. Heel fijn ook dat de VisaPure niet heel vaak opgeladen hoeft te worden, waardoor je hem makkelijk zonder lader mee kunt nemen op vakantie. De reisetui biedt dan ook goed uitkomst. Enige minpuntjes die ik kon ontdekken zijn het feit dat het beschermkapje van de borstel wat lastig er op te zetten is, regelmatig komen de haartjes 'ertussen'. Een opberg-/reisetui waar ook de andere opzetstukjes in kunnen zou helemaal ideaal zijn. Al met al een heel fijn product!

Pluspunten

• Grondige reiniging
  • Zachte huid
  • Reis etui

Minpunten

• Beschermkapje gaat er niet geel makkelijk op

Thirz 24-12-2017

verwennerij voor elke vrouw!

Geschreven voor: Philips SC5370/10

De Philips VisaPure Advanced Gezichtsverzorgingsapparaat is echt een fijne en luxe verwennerij voor je gezicht. Het opzetborsteltje om je gezicht te reinigen voelt lekker zacht op je huid en maakt je huid goed schoon. Het massage opzetstuk zorgt voor een heerlijke ontspannen huid. Het is erg fijn dat je keuze hebt uit twee intensiteitenstanden. Dan kan je zelf bepalen wat fijn voelt. Mijn tip is wel om echt even tijd te nemen om je gezicht te masseren. De frisse ogen opzetstuk is mijn favoriete opzetstuk. Het kost je weinig tijd en hij koelt de huid onder je ogen, wat heerlijk aanvoelt en zorgt voor een frisse/ wakkere oogopslag. Echt fijn als je net uit je bed bent en nog erg moe voelt.

Pluspunten

• handige oplader
  • batterij gaat lang mee
  • makkelijk in gebruik
  • etui bijgeleverd

Minpunten

• massage kost wel tijd

LauraZ 23-12-2017

Top!

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Ik heb van nature een onrustige huid, en heb dus regelmatig puistjes.
Sinds ik deze VisaPure met de reinigingsborstel dagelijks gebruik, heb ik daar een stuk minder last van.
Ik gebruik de borstel 's ochtends tijdens het douchen, en 's avonds na het verwijderen van m'n make-up.
M'n huid is nu een stuk beter gereinigd.

Het speciale massage programma dat bij de massage opzetborstel hoort, vind ik erg fijn.
Als ik direct na het massageprogramma m'n creme op m'n gezicht smeer, trekt die een stuk beter in.
Het duurt alleen wel wat lang om elke ochtend te gebruiken.

Het opzetstuk dat bedoelt is voor onder de ogen voelt erg koel aan op je huid.
Dit is dus fijn om te gebruiken als je net wakker bent.
In de standaard stand trilt het opzetstuk alleen maar, in de tweede stand roteert het ook.
Zelf vind ik deze stand fijner (al gebruik ik ze vaak allebei na elkaar).

De gebruiksduur van de VisaPure is uitstekend te noemen.
Ik heb de borstel nu enkele weken in gebruik, en heb m nog niet in de oplader hoeven te doen.
De oplader voelt niet heel stevig aan als je die oppakt, maar met de borstel er in staat het stevig genoeg.

Het is fijn dat je een reisetui er bij krijgt, dan is het net wat meer beschermd in je toilettas.
Enige minpuntje hieraan is dat het geen etui is waar je meerdere opzetstukken in kwijt kunt.

Conclusie: Top apparaat!

Pluspunten

• grondige reiniging
  • verschillende standen
  • lange gebruiksduur
  • ziet er mooi uit

Joan1012 22-12-2017

Aanrader voor een schone huid

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Ik ben echt super blij met dit product! Ik gebruik hem nu al een tijdje iedere ochtend en avond en ik merk echt dat m'n huid verbeterd. Het schoonmaken van m'n gezicht gaat snel en makkelijk en zorgt ervoor dat elk restje makeup verwijderd wordt. De massagekop is fijn voor het inmasseren van nachtcreme. Enige is dat ik de opzetkop voor frisse ogen niet heel fijn vind, dus die gebruik ik niet zo vaak. Vooraf was ik bang dat ik hem niet dagelijks zou gebruiken, maar nu ik hem heb, zorgt het er juist voor dat ik extra voor m'n huid zorg! Zeker een aanrader dus.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Waterproof
  • Makkelijk en snel in gebruik
  • Maakt goed schoon
  • Fijne massagekop

Minpunten

• Opzetstuk voor frisse ogen is vrij hard

JOyvdv90 21-12-2017

Diepe reiniging!

Geschreven voor: Philips SC5370/10

De gezichtsborstel van philips, een welkome aanwinst vergeleken met het gebruik van die ellendige wettenschijfjes met reinigingsspul erop.

Ik heb het idee dat mijn huid verbeterd. Dat er een meer diepere reiniging is dan het reinigen met watjes. Dat het door meerdere lagen, of in vedergeval dieper doorgaat dan het wrijven met andere middelen geloof ik gelijk!
Zelf gebruik ik het reinigen met een milde reinigingsmelk, daar wordt je gezicht ook lekker glad van!
Mijn gezicht straalt meer heb ik het idee en daar ben ik erg blij mee. Ook als ik vraag wat vriendinnen van mijn huid vinden, wordt dit beaamt.

Het kost trouwens wel even wat organisatie/plan vermogen om het ritueel in je programma in te passen. Je moet er de tijd voor nemen. De handelingen duren niet heel lang, maar soms na een drukke dag werk en erg vermoeid zijn, wilde ik wel eens over slaan. Toch door het door te blijven proberen, is het resultaat wel te zien!

Zelf gebruik ik het om te reinigen en even een massage voor de doorbloeding. Het opzetstuk voor de ogen heb ik gebruikt, maar zelf zag ik hier geen resultaat in. Zulke wallen heb ik ook niet, na een nachtje doorgaan en weinig slaap.. zag ik geen effect na het gebruiken van dat opzetstuk.

Het is een leuk cadeau om aan je vriendin, moeder, tante etc. te geven.
wel is het product aardig aan de prijs, waardoor het vaak buiten de prijsklasse categorie uitkomt waarvoor je een cadeau wilt kopen. Gelukkig zijn er met de feestdagen mooie acties!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Diepere reiniging

Minpunten

• Prijs

lotje2003 20-12-2017

snel in gebruik

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Ik gebruik de visapure nu precies twee weken en ben tot nu toe erg enthousiast!

Het is nog te kort om te zien of het mijn huid ook echt zal verbeteren maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd.

Mijn huid voelt echt schoon en zacht aan na het reinigen met het heerlijke zachte borsteltje.
Ik doe er reinigingsmelk of facewash op.
Ik gebruik dagelijks getinte dagcrème en met deze reiniging is mijn gezicht ook echt schoon.

Het massage opzet stuk is ook erg fijn. Het voelt gewoon goed.
Zelf masseerde ik mijn gezicht nooit maar dat doe je nu in 1 moeite door !

Het opzet stuk voor de massage van de ogen, hier heb ik geen geduld voor. Maar dat komt omdat ik denk dat dit niet zo heel veel zal uithalen. Maar dat is mijn eigen gevoel. Hij voelt zoals in de omschrijving ook staat, erg fris/koud aan. En dat klopt !

Het apparaat ligt lekker in de hand.

Ik vind het alleen wel best prijzig.
Dat is misschien het enige min puntje ?

Pluspunten

• waterdicht, dus lekker voor onder de douche
  • firsse huis na gebruik

Minpunten

• prijzig

Jolie 20-12-2017

Handig apparaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Ik vind t een erg fijn apparaat om het gezicht mee te reinigen. Het voelt heel zacht en fris aan na het gebruik. Ook de massage functie was erg fijn voor t gezicht

Pluspunten

• Gebruik
  • Fris gevoel

Jorieke 19-12-2017

Prettig gezichtsverzorgingsapparaat

Geschreven voor: Philips SC5370/10

Het is een handig apparaat om mee te werken en vooral het gezicht te reinigen. Ook het massage-opzetstuk vind ik prettig. Het opzetstuk voor de ogen vind ik minder prettig. Deze voelt erg koud aan op de huid en trilt slechts heel matig. Alle opzetstukken hebben verschillende standen, waardoor je kan kiezen wat het fijnst is voor je gezicht.
Een nadeel is, dat tijdens het opladen een lampje knippert, waardoor ik hem niet in mijn slaapkamer kon opladen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Verschillende standen
  • Meerdere opzetstukken voor één apparaat
  • Frisse huid

Minpunten

• Massage alleen voor wangen
  • Opzetstuk voor frisse ogen doet weinig
  • Lampje knippert tijdens opladen