Philips SC5370/10 - Reviews

vibrerend
Waterdicht
Oplaadtijd
6 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kit57 29-06-2018

Geweldig gezicht verzorgings apparaat

Geweldig apparaat ik ben er erg blij mee
Het borsteltje reinigt mijn gezicht goed en de oog en massage
Opzetstukjes zijn ook super dus ik vind het een top apparaat!!

Anony321 15-06-2018

Super

Werkt super! Merkt al snel verschil na aantal keer gebruik. Je huid is zichtbaar rustiger en schoner. Na gebruik voelt het dan ook erg schoon. Ook erg handig dat het apparaat de verschillende kopjes zelf herkent.

JaimeIrina 22-03-2018

Erg effectief, maar

Ik heb de VisaPure gehaald voor me vriendin in Rusland,
Maar heb het een maand gebruikt voor dat ik naar haar toe ging.
Me huid is aanzienlijk schoner en minder vet,
Maar pas op met lange haren door de roteerde opzetstuk.
Doe ze op een staart is mijn advies.
Ik ga zelf de mannelijke versie halen, omdat het echt werkt!

Bibi72 12-03-2018

Geweldig apparaat met mooi resultaat

Ik vind het een heel fijn apparaat met zichtbaar resultaat; mijn huid is veel frisser en gezonder. Ook minder onrustig! Ik gebruik de oogmassage weinig.

Binnen een jaar stopte hij er wel ineens mee, maar de klantenservice heeft het zeer goed opgelost door een nieuw apparaat op te sturen. Fijn!

Hedwig61 22-02-2018

Goede resultaten met reinigingsborstel

Na een paar weken twee maal daags gebruik van de reinigingsborsel was mijn gezicht duidelijk egaler, schoner. Onzuiverheden/acne echt een stuk minder. De massageborstel en frisse ogen gebruik ik nagenoeg niet. De effecten vind ik ook minder zichtbaar. Denk dus goed na afhankelijk van het te bereiken resultaat welke versie je kiest.

Inikkie 20-02-2018

Erg fijn gezichtsverzorgingsapparaat.

Ik ben erg blij met mijn Philips Visapure Advanced.
Een dure aanschaf, maar dan heb je ook wat.
Mijn apparaat deed het van de 1 op andere dag niet meer,
Een chat met Irene resulteerde in het opsturen van een splinter nieuw apparaat. Super afgehandeld door zowel Irene als Philips.
Dank je wel!!!!

Sdrassa 04-01-2018

Geweldig apparaat

Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik kan zeggen, het werkt echt! Ik heb zelf een erg gevoelige huid en sinds ik de gezichtsreiniger gebruik is mijn huid een stuk beter geworden. Het reinigt niet alleen maar werkt ook heel goed om dag en nachtcreme mee in te masseren in de huid, de massagekop doet precies wat het zou moeten doen en op een heerlijk milde wijze en ik gebruik het frisse ogen opzetstuk elke ochtend om echt goed wakker mee te worden.
Daarnaast ligt het apparaat heerlijk in de hand, is erg makkelijk om mee te nemen in het reistasje en is ook erg makkelijk in gebruik. Het herkent zelf welk opzetstuk gebruikt wordt en past zich daarop aan. Ik zou het aanraden aan iedereen!

Pluspunten

• Goed voor de gevoelige huid
  • Heel mooi design

Christy 02-01-2018

Fijn product, maakt waar wat beloofd wordt.

Wat een fijn product. Ligt fijn in de hand, massage opzet voelt (als je je lekker ontspant) alsof je gemasseerd wordt. Heerlijk! Reinigingsborstel werkt erg prettig, mijn huid moest er even aan wennen. Maar het voelt erg prettig als een scrub en ik heb echt het idee dat ik een schone huid krijg. Ik had 'm een tijdje in huis, zonder te gebruiken. Eigenlijk omdat ik geen tijd had te lezen hoe het apparaat werkt. Maar eenmaal in gebruik genomen, heb ik' m drie keer in de week gebruikt. Omdat het zo prettig werkt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zjowel91 31-12-2017

Fijn in gebruik

Mooi product, inclusief 3 opzetstukjes die je nog kunt uitbreiden. Handige lader, is echter niet heel snel leeg. Ieder opzetstukje heeft een vast programma, wat heel makkelijk laat weten wanneer je moet wisselen van kant of wanneer die klaar is. Fijn voor de gevoelige huid.

Es1234 28-12-2017

Dit produvt bevalt prima

Ik kreeg dit gezichtsverzorging apparaat thuis gestuurd om te mogen testen, wat een heerlijk apparaat.. je kunt je gezicht masseren met draaiknopjes en deze in een standaard draai te zetten maar ook een versnelling hoger.. nu zou ik voor masseren de standaard gebruiken dat vind ik wat prettiger. Daarnaast is het kopje met haartjes ook fijn in gebruik. Het voelt erna alsof je hele gezicht lekker fris en schoon is. Bij deze is het ook fijn om allebeide standen te gebruiken om tot een goed resultaat te komen.
Het kopje voor de ogen is ook prettig.. het heeft een beetje de vorm van je jukbeen en masseert het daarom wel fijn. Al met al als ik onder de douche vandaan kom voelt het net alsof ik bij de schoonheidsspecialist ben geweest zo fris voelt mijn gezicht aan. Het ziet er mooi en verfrissend uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

San8686 28-12-2017

Super fijn, een musthave!

Wat een fijn apparaat is dit! Het is simpel in gebruik, geen moeilijke knoppen, en kan mee onder de douche!
Mijn huid voelde na gebruik ontzettend schoon en fris. Voor mijn gevoel ademt mijn huid ook beter.
De massage kop is echt even een ontspan moment, mijn huid voelt strakker en ziet er stralend uit.
Al met al ben ik heel positief en voelt het iedere keer alsof ik een dagje wellnes heb gehad.

Marianne53 27-12-2017

Geweldig en onmisbaar apparaat

Had ik dit product maar eerder gebruikt. Mijn huid ziet er heerlijk fris uit. Twee keer per dag reinig ik mijn huid en je ziet echt het verschil. Met foundation is het wel aan te raden eerst een doekje over je gezicht te halen maar het resultaat daarna mag er zijn. Ook het opzetstuk voor vermoeide ogen doet wat het beloofd. Geen wallen meer te zien. En door het bloedcirculerende opzetstuk ziet mijn huid er elke dag fris uit. Echt een aanwinst.

Lettie 26-12-2017

Fijne en grondige reiniging en prettige massage

Deze Philips VisaPure komt met heel wat accessoires zoals de reinigingsborstel natuurlijk maar ook met een massage kopje en één voor onder de ogen. Het opzetstukje voor onder de ogen trilt heel lichtjes en voelt lekker verkoelend aan, ik gebruikte deze als laatst i.c.m. oogcreme. Het massage opzetstuk geeft een hele fijne massage van de wangen en mijn crèmes worden zo goed ingemasseerd. Over de reinigingsborstel ben ik het meest te spreken. De borstel reinigt binnen een minuut je huid grondig (ook gezicht make-up pakt 'ie goed aan) en laat je huid heel schoon en zacht aanvoelen. Ik merk ook een groot verschil in mijn poriën die veel minder opvallen op mijn neus. Ook wordt mijn crème goed opgenomen waardoor mijn make-up mooier en langer blijft zitten. Heel fijn ook dat de VisaPure niet heel vaak opgeladen hoeft te worden, waardoor je hem makkelijk zonder lader mee kunt nemen op vakantie. De reisetui biedt dan ook goed uitkomst. Enige minpuntjes die ik kon ontdekken zijn het feit dat het beschermkapje van de borstel wat lastig er op te zetten is, regelmatig komen de haartjes 'ertussen'. Een opberg-/reisetui waar ook de andere opzetstukjes in kunnen zou helemaal ideaal zijn. Al met al een heel fijn product!

Pluspunten

• Grondige reiniging
  • Zachte huid
  • Reis etui

Minpunten

• Beschermkapje gaat er niet geel makkelijk op

Thirz 24-12-2017

verwennerij voor elke vrouw!

De Philips VisaPure Advanced Gezichtsverzorgingsapparaat is echt een fijne en luxe verwennerij voor je gezicht. Het opzetborsteltje om je gezicht te reinigen voelt lekker zacht op je huid en maakt je huid goed schoon. Het massage opzetstuk zorgt voor een heerlijke ontspannen huid. Het is erg fijn dat je keuze hebt uit twee intensiteitenstanden. Dan kan je zelf bepalen wat fijn voelt. Mijn tip is wel om echt even tijd te nemen om je gezicht te masseren. De frisse ogen opzetstuk is mijn favoriete opzetstuk. Het kost je weinig tijd en hij koelt de huid onder je ogen, wat heerlijk aanvoelt en zorgt voor een frisse/ wakkere oogopslag. Echt fijn als je net uit je bed bent en nog erg moe voelt.

Pluspunten

• handige oplader
  • batterij gaat lang mee
  • makkelijk in gebruik
  • etui bijgeleverd

Minpunten

• massage kost wel tijd

LauraZ 23-12-2017

Top!

Ik heb van nature een onrustige huid, en heb dus regelmatig puistjes.
Sinds ik deze VisaPure met de reinigingsborstel dagelijks gebruik, heb ik daar een stuk minder last van.
Ik gebruik de borstel 's ochtends tijdens het douchen, en 's avonds na het verwijderen van m'n make-up.
M'n huid is nu een stuk beter gereinigd.

Het speciale massage programma dat bij de massage opzetborstel hoort, vind ik erg fijn.
Als ik direct na het massageprogramma m'n creme op m'n gezicht smeer, trekt die een stuk beter in.
Het duurt alleen wel wat lang om elke ochtend te gebruiken.

Het opzetstuk dat bedoelt is voor onder de ogen voelt erg koel aan op je huid.
Dit is dus fijn om te gebruiken als je net wakker bent.
In de standaard stand trilt het opzetstuk alleen maar, in de tweede stand roteert het ook.
Zelf vind ik deze stand fijner (al gebruik ik ze vaak allebei na elkaar).

De gebruiksduur van de VisaPure is uitstekend te noemen.
Ik heb de borstel nu enkele weken in gebruik, en heb m nog niet in de oplader hoeven te doen.
De oplader voelt niet heel stevig aan als je die oppakt, maar met de borstel er in staat het stevig genoeg.

Het is fijn dat je een reisetui er bij krijgt, dan is het net wat meer beschermd in je toilettas.
Enige minpuntje hieraan is dat het geen etui is waar je meerdere opzetstukken in kwijt kunt.

Conclusie: Top apparaat!

Pluspunten

• grondige reiniging
  • verschillende standen
  • lange gebruiksduur
  • ziet er mooi uit

Joan1012 22-12-2017

Aanrader voor een schone huid

Ik ben echt super blij met dit product! Ik gebruik hem nu al een tijdje iedere ochtend en avond en ik merk echt dat m'n huid verbeterd. Het schoonmaken van m'n gezicht gaat snel en makkelijk en zorgt ervoor dat elk restje makeup verwijderd wordt. De massagekop is fijn voor het inmasseren van nachtcreme. Enige is dat ik de opzetkop voor frisse ogen niet heel fijn vind, dus die gebruik ik niet zo vaak. Vooraf was ik bang dat ik hem niet dagelijks zou gebruiken, maar nu ik hem heb, zorgt het er juist voor dat ik extra voor m'n huid zorg! Zeker een aanrader dus.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Waterproof
  • Makkelijk en snel in gebruik
  • Maakt goed schoon
  • Fijne massagekop

Minpunten

• Opzetstuk voor frisse ogen is vrij hard

Sannshine 22-12-2017

Het is echt een verwen momentje voor jezelf.

Het apparaat is heel fijn en makkelijk in gebruik. Het is fijn dat je er 3 borstels bij krijgt en een etui om het apparaat in mee te nemen. Ook handig is het opbergpalet voor de borstels, nadeel is dat er geen etui voor de borstels bijzit.
Er zit een systeem in verwerkt dat je gezicht verdeeld in 2 of 3 zones. Het apparaat stopt als je moet wisselen van gezichtszone. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JOyvdv90 21-12-2017

Diepe reiniging!

De gezichtsborstel van philips, een welkome aanwinst vergeleken met het gebruik van die ellendige wettenschijfjes met reinigingsspul erop.

Ik heb het idee dat mijn huid verbeterd. Dat er een meer diepere reiniging is dan het reinigen met watjes. Dat het door meerdere lagen, of in vedergeval dieper doorgaat dan het wrijven met andere middelen geloof ik gelijk!
Zelf gebruik ik het reinigen met een milde reinigingsmelk, daar wordt je gezicht ook lekker glad van!
Mijn gezicht straalt meer heb ik het idee en daar ben ik erg blij mee. Ook als ik vraag wat vriendinnen van mijn huid vinden, wordt dit beaamt.

Het kost trouwens wel even wat organisatie/plan vermogen om het ritueel in je programma in te passen. Je moet er de tijd voor nemen. De handelingen duren niet heel lang, maar soms na een drukke dag werk en erg vermoeid zijn, wilde ik wel eens over slaan. Toch door het door te blijven proberen, is het resultaat wel te zien!

Zelf gebruik ik het om te reinigen en even een massage voor de doorbloeding. Het opzetstuk voor de ogen heb ik gebruikt, maar zelf zag ik hier geen resultaat in. Zulke wallen heb ik ook niet, na een nachtje doorgaan en weinig slaap.. zag ik geen effect na het gebruiken van dat opzetstuk.

Het is een leuk cadeau om aan je vriendin, moeder, tante etc. te geven.
wel is het product aardig aan de prijs, waardoor het vaak buiten de prijsklasse categorie uitkomt waarvoor je een cadeau wilt kopen. Gelukkig zijn er met de feestdagen mooie acties!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Diepere reiniging

lotje2003 20-12-2017

snel in gebruik

Ik gebruik de visapure nu precies twee weken en ben tot nu toe erg enthousiast!

Het is nog te kort om te zien of het mijn huid ook echt zal verbeteren maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd.

Mijn huid voelt echt schoon en zacht aan na het reinigen met het heerlijke zachte borsteltje.
Ik doe er reinigingsmelk of facewash op.
Ik gebruik dagelijks getinte dagcrème en met deze reiniging is mijn gezicht ook echt schoon.

Het massage opzet stuk is ook erg fijn. Het voelt gewoon goed.
Zelf masseerde ik mijn gezicht nooit maar dat doe je nu in 1 moeite door !

Het opzet stuk voor de massage van de ogen, hier heb ik geen geduld voor. Maar dat komt omdat ik denk dat dit niet zo heel veel zal uithalen. Maar dat is mijn eigen gevoel. Hij voelt zoals in de omschrijving ook staat, erg fris/koud aan. En dat klopt !

Het apparaat ligt lekker in de hand.

Ik vind het alleen wel best prijzig.
Dat is misschien het enige min puntje ?

Pluspunten

• waterdicht, dus lekker voor onder de douche
  • firsse huis na gebruik

Minpunten

• prijzig

Jolie 20-12-2017

Handig apparaat, makkelijk in gebruik

Ik vind t een erg fijn apparaat om het gezicht mee te reinigen. Het voelt heel zacht en fris aan na het gebruik. Ook de massage functie was erg fijn voor t gezicht

Pluspunten

• Gebruik
  • Fris gevoel