Philips SC5370/10 - Reviews

vibrerend
Waterdicht
Oplaadtijd
6 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sdrassa 04-01-2018

Geweldig apparaat

Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik kan zeggen, het werkt echt! Ik heb zelf een erg gevoelige huid en sinds ik de gezichtsreiniger gebruik is mijn huid een stuk beter geworden. Het reinigt niet alleen maar werkt ook heel goed om dag en nachtcreme mee in te masseren in de huid, de massagekop doet precies wat het zou moeten doen en op een heerlijk milde wijze en ik gebruik het frisse ogen opzetstuk elke ochtend om echt goed wakker mee te worden.
Daarnaast ligt het apparaat heerlijk in de hand, is erg makkelijk om mee te nemen in het reistasje en is ook erg makkelijk in gebruik. Het herkent zelf welk opzetstuk gebruikt wordt en past zich daarop aan. Ik zou het aanraden aan iedereen!

Pluspunten

• Goed voor de gevoelige huid
  • Heel mooi design

Sdrassa 04-01-2018

Een waar genot elke dag

De gezichtsreiniger is een fantastisch product en doet precies wat het moet doen. Het reinigt op een hele milde wijze, je kunt er gezichtscreme heel fijn mee aanbrengen zodat het goed in de huid trekt. De massagekop is een echte aanrader, om nog maar te zwijgen over het frisse ogen opzetstuk. Ik zou zeker aanraden het apparaat elke ochtend te gebruiken, het kost maar een paar minuten en je voelt je onmiddelijk fris, wakker en klaar voor een nieuwe dag! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Christy 02-01-2018

Fijn product, maakt waar wat beloofd wordt.

Wat een fijn product. Ligt fijn in de hand, massage opzet voelt (als je je lekker ontspant) alsof je gemasseerd wordt. Heerlijk! Reinigingsborstel werkt erg prettig, mijn huid moest er even aan wennen. Maar het voelt erg prettig als een scrub en ik heb echt het idee dat ik een schone huid krijg. Ik had 'm een tijdje in huis, zonder te gebruiken. Eigenlijk omdat ik geen tijd had te lezen hoe het apparaat werkt. Maar eenmaal in gebruik genomen, heb ik' m drie keer in de week gebruikt. Omdat het zo prettig werkt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zjowel91 31-12-2017

Fijn in gebruik

Mooi product, inclusief 3 opzetstukjes die je nog kunt uitbreiden. Handige lader, is echter niet heel snel leeg. Ieder opzetstukje heeft een vast programma, wat heel makkelijk laat weten wanneer je moet wisselen van kant of wanneer die klaar is. Fijn voor de gevoelige huid.

Zjowel91 31-12-2017

Fijn in gebruik

Mooi uiterlijk en zeker fijn in gebruik. Drie standaard opzetstukjes en mogelijkheid tot uitbreiding. Voor ieder opzet stuk een apart programma, welke je aangeeft wanneer je moet wisselen van kant en wanneer hij klaar is. Ook fijn voor de gevoelige huid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zjowel91 30-12-2017

Fijn in gebruik

Apparaat is fijn in gebruik. Er zitten 3 opzet stukken bij maar kan uitgebreid worden. Voor ieder opzetstuk is ook een apart programma. Deze geeft ook automatisch aan wanneer je van kant moet wisselen of wanneer hij klaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Es1234 28-12-2017

Dit produvt bevalt prima

Ik kreeg dit gezichtsverzorging apparaat thuis gestuurd om te mogen testen, wat een heerlijk apparaat.. je kunt je gezicht masseren met draaiknopjes en deze in een standaard draai te zetten maar ook een versnelling hoger.. nu zou ik voor masseren de standaard gebruiken dat vind ik wat prettiger. Daarnaast is het kopje met haartjes ook fijn in gebruik. Het voelt erna alsof je hele gezicht lekker fris en schoon is. Bij deze is het ook fijn om allebeide standen te gebruiken om tot een goed resultaat te komen.
Het kopje voor de ogen is ook prettig.. het heeft een beetje de vorm van je jukbeen en masseert het daarom wel fijn. Al met al als ik onder de douche vandaan kom voelt het net alsof ik bij de schoonheidsspecialist ben geweest zo fris voelt mijn gezicht aan. Het ziet er mooi en verfrissend uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

San8686 28-12-2017

Super fijn, een musthave!

Wat een fijn apparaat is dit! Het is simpel in gebruik, geen moeilijke knoppen, en kan mee onder de douche!
Mijn huid voelde na gebruik ontzettend schoon en fris. Voor mijn gevoel ademt mijn huid ook beter.
De massage kop is echt even een ontspan moment, mijn huid voelt strakker en ziet er stralend uit.

San86 28-12-2017

Super fijn, een musthave!

Al met al ben ik heel positief en voelt het iedere keer alsof ik een dagje wellnes heb gehad. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marianne53 27-12-2017

Geweldig en onmisbaar apparaat

Lettie 26-12-2017

Fijne en grondige reiniging en prettige massage

Deze Philips VisaPure komt met heel wat accessoires zoals de reinigingsborstel natuurlijk maar ook met een massage kopje en één voor onder de ogen. Het opzetstukje voor onder de ogen trilt heel lichtjes en voelt lekker verkoelend aan, ik gebruikte deze als laatst i.c.m. oogcreme. Het massage opzetstuk geeft een hele fijne massage van de wangen en mijn crèmes worden zo goed ingemasseerd. Over de reinigingsborstel ben ik het meest te spreken. De borstel reinigt binnen een minuut je huid grondig (ook gezicht make-up pakt 'ie goed aan) en laat je huid heel schoon en zacht aanvoelen. Ik merk ook een groot verschil in mijn poriën die veel minder opvallen op mijn neus. Ook wordt mijn crème goed opgenomen waardoor mijn make-up mooier en langer blijft zitten. Heel fijn ook dat de VisaPure niet heel vaak opgeladen hoeft te worden, waardoor je hem makkelijk zonder lader mee kunt nemen op vakantie. De reisetui biedt dan ook goed uitkomst. Enige minpuntjes die ik kon ontdekken zijn het feit dat het beschermkapje van de borstel wat lastig er op te zetten is, regelmatig komen de haartjes 'ertussen'. Een opberg-/reisetui waar ook de andere opzetstukjes in kunnen zou helemaal ideaal zijn. Al met al een heel fijn product!

Pluspunten

• Grondige reiniging
  • Zachte huid
  • Reis etui

Minpunten

• Beschermkapje gaat er niet geel makkelijk op

Marianne53 25-12-2017

Geweldig en onmisbaar apparaat

Had ik dit product maar eerder gebruikt. Mijn huid ziet er heerlijk fris uit. Twee keer per dag reinig ik mijn huid en je ziet echt het verschil. Met foundation is het wel aan te raden eerst een doekje over je gezicht te halen maar het resultaat daarna mag er zijn. Ook het opzetstuk voor vermoeide ogen doet wat het beloofd. Geen wallen meer te zien. En door het bloedcirculerende opzetstuk ziet mijn huid er elke dag fris uit. Echt een aanwinst. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thirz 24-12-2017

verwennerij voor elke vrouw!

De Philips VisaPure Advanced Gezichtsverzorgingsapparaat is echt een fijne en luxe verwennerij voor je gezicht. Het opzetborsteltje om je gezicht te reinigen voelt lekker zacht op je huid en maakt je huid goed schoon. Het massage opzetstuk zorgt voor een heerlijke ontspannen huid. Het is erg fijn dat je keuze hebt uit twee intensiteitenstanden. Dan kan je zelf bepalen wat fijn voelt. Mijn tip is wel om echt even tijd te nemen om je gezicht te masseren. De frisse ogen opzetstuk is mijn favoriete opzetstuk. Het kost je weinig tijd en hij koelt de huid onder je ogen, wat heerlijk aanvoelt en zorgt voor een frisse/ wakkere oogopslag. Echt fijn als je net uit je bed bent en nog erg moe voelt.

Pluspunten

• handige oplader
  • batterij gaat lang mee
  • makkelijk in gebruik
  • etui bijgeleverd

Minpunten

• massage kost wel tijd

LauraZ 23-12-2017

Top!

Ik heb van nature een onrustige huid, en heb dus regelmatig puistjes.
Sinds ik deze VisaPure met de reinigingsborstel dagelijks gebruik, heb ik daar een stuk minder last van.
Ik gebruik de borstel 's ochtends tijdens het douchen, en 's avonds na het verwijderen van m'n make-up.
M'n huid is nu een stuk beter gereinigd.

Het speciale massage programma dat bij de massage opzetborstel hoort, vind ik erg fijn.
Als ik direct na het massageprogramma m'n creme op m'n gezicht smeer, trekt die een stuk beter in.
Het duurt alleen wel wat lang om elke ochtend te gebruiken.

Het opzetstuk dat bedoelt is voor onder de ogen voelt erg koel aan op je huid.
Dit is dus fijn om te gebruiken als je net wakker bent.
In de standaard stand trilt het opzetstuk alleen maar, in de tweede stand roteert het ook.
Zelf vind ik deze stand fijner (al gebruik ik ze vaak allebei na elkaar).

De gebruiksduur van de VisaPure is uitstekend te noemen.
Ik heb de borstel nu enkele weken in gebruik, en heb m nog niet in de oplader hoeven te doen.
De oplader voelt niet heel stevig aan als je die oppakt, maar met de borstel er in staat het stevig genoeg.

Het is fijn dat je een reisetui er bij krijgt, dan is het net wat meer beschermd in je toilettas.
Enige minpuntje hieraan is dat het geen etui is waar je meerdere opzetstukken in kwijt kunt.

Conclusie: Top apparaat!

Pluspunten

• grondige reiniging
  • verschillende standen
  • lange gebruiksduur
  • ziet er mooi uit

LauraZ 23-12-2017

Top!

Ik heb van nature een onrustige huid, en heb dus regelmatig puistjes.
M'n huid is nu een stuk beter gereinigd.

Het duurt alleen wel wat lang om elke ochtend te gebruiken.

Het opzetstuk dat bedoelt is voor onder de ogen voelt erg koel aan op je huid.
Dit is dus fijn om te gebruiken als je net wakker bent.
Zelf vind ik deze stand fijner (al gebruik ik ze vaak allebei na elkaar).

De gebruiksduur van de VisaPure is uitstekend te noemen.

Conclusie: Top apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joan1012 22-12-2017

Aanrader voor een schone huid

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Waterproof
  • Makkelijk en snel in gebruik
  • Maakt goed schoon
  • Fijne massagekop

Minpunten

• Opzetstuk voor frisse ogen is vrij hard

Joan1012 22-12-2017

Aanrader voor een schone huid

Ik ben echt super blij met dit product! Ik gebruik hem nu al een tijdje iedere ochtend en avond en ik merk echt dat m'n huid verbeterd. Het schoonmaken van m'n gezicht gaat snel en makkelijk en zorgt ervoor dat elk restje makeup verwijderd wordt. De massagekop is fijn voor het inmasseren van nachtcreme. Enige is dat ik de opzetkop voor frisse ogen niet heel fijn vind, dus die gebruik ik niet zo vaak. Vooraf was ik bang dat ik hem niet dagelijks zou gebruiken, maar nu ik hem heb, zorgt het er juist voor dat ik extra voor m'n huid zorg! Zeker een aanrader dus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Susan1 22-12-2017

Handig in gebruik en zeker een positief resultaat.

De VisaPure Advanced is erg gebruiksvriendelijk en het kost niet heel veel tijd. Het is een fijn gevoel en na het gebruik voelt de huid fijn aan. Na twee weken dagelijks gebruik te maken van het apparaat, is mijn huid erg zacht geworden. Ook zijn er een stuk minder onzuiverheden zichtbaar. Na het gebruik smeer ik mijn gezicht in met gezichtscrème, waardoor ik ook de dag- en nachtcrèmes consequenter gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lettie 22-12-2017

Super fijne en grondige reiniging en fijne massage

Al met al een heel fijn product! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sannshine 22-12-2017

Het is echt een verwen momentje voor jezelf.

Het apparaat is heel fijn en makkelijk in gebruik. Het is fijn dat je er 3 borstels bij krijgt en een etui om het apparaat in mee te nemen. Ook handig is het opbergpalet voor de borstels, nadeel is dat er geen etui voor de borstels bijzit.
Er zit een systeem in verwerkt dat je gezicht verdeeld in 2 of 3 zones. Het apparaat stopt als je moet wisselen van gezichtszone. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]