Philips VisaPure Advanced SC5363

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure Advanced SC5363 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Petra 29-08-2022

Topper

Verstevigt de huid.
Oogleden hanger minder. Contouren kaak, wenkbrauwen, kaken, hals worden strakker.
Masseert de creme dieper in waardoor beter resultaat.
Wel even discipline om het iedere dag te doen, maar is het zeker waard.

Pluspunten

• Verstevigt de huid
  • Masseert de creme dieper in
  • Zichtbaar binnen paar dagen
  • Oogleden strakker, hangen veel minder
  • Wenkbrauwen gaan omhoog

Minpunten

• Discipline om het iedere dag te doen

JVV82 07-01-2018

Visapure Advenced

Makkelijk in gebruik en handig schoon te maken

Na twee weken testen merk je echt verschil. Ik heb een redelijk gevoelige huid, maar merk na deze korte tijd al vooruitgang. De Vispure ligt makkelijk in de hand en de koppen zijn makkelijk te verwisselen. En vooral ook makkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem vooral ’s avonds net voor het slapen. In plaat van normaal reinigen (met wattenschijfjes en lotion/melk) gebruik ik nu de Visapure. Van tevoren dacht ik dat ik er veel langer mee bezig zou zijn dan hoe ik normaal mijn gezicht reinigde. Maar dat valt reuze mee, de programma’s zouden zelfs iets langer mogen duren, maar dan zet ik hem gewoon voor een 2e keer aan. Alleen de massagekop duurt langer, al is dat helemaal niet erg, want het werkt ontzettend ontspannend. De fresh eyes heb ik minder gebruikt, omdat ik hier geen last van heb. Maar als ik hem gebruik moet je er goed aan denken dat je vooral het apparaat zijn werk laat doen en niet te hard drukt. Het handige van de Visapure is dat deze automatisch de verschillende koppen herkent en daarop zijn tijd aanpast. Ook bijgeleverde etui is makkelijk om alles bij elkaar op te bergen.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Paast tijdsduur automatisch aan

Minpunten

• vrij prijzig

Char29 31-12-2017

Goed apparaat

Ik heb van mezelf een gemengde huid, maar vooral een droge. Door het borsteltje voelt mijn gezicht goed gereinigd en kan ik er weer fris tegenaan. Ook het grotere massage opzetstuk vind ik heerlijk, mijn gezicht voelt dan ontspannen aan. Ik ben zelf van het zo minimaal mogelijke producten gebruiken en dit past wel in mijn schema. Mijn gezicht is door dit apparaat super schoon en voelt heerlijk aan.

Pluspunten

• Goed grip
  • Overal te gebruiken
  • Werkt goed

Minpunten

• Beetje groot

Stephanier 31-12-2017

Goede reiniging voor de gevoelige en gemengde huid

Na 3 weken gebruik merk ik duidelijk een verschil. Mijn huid ziet er rustiger uit, voelt zachter en gladder aan. De poriën op mijn neus en neus zijn voelbaar gladder en ik heb minder zichtbare mee-eters. Daarnaast heb zijn de rode vlekken op mijn wangen minder rood geworden. Omdat de programma's kort duren passen ze makkelijk in mijn ochtend- en avond routine.

Ik gebruik de borsteltjes zoals aangegeven en zet de Visapure dan nog een keer aan op de hardere stand voor mijn neus en kin.

Het massasage opzetstuk zorgt ervoor dat mijn huid een stuk zachter aanvoelt en gebruik ik tegenwoordig ook om mijn nachtcreme mee in te masseren.

Het oogmassage opzetstuk voelt koel en fris aan, maar ik zie niet direct verschil na gebruik.

Pluspunten

• 2 snelheidsinstellingen en timerfunctie
  • Schakelt vanzelf uit nadat programma is afgelopen
  • Geschikt voor de gevoelige huid
  • Waterdicht en kan onder de douche gebruikt worden
  • De batterij gaat 2 weken mee

Minpunten

• Geen optie om oog make-up te verwijderen

elfje11 29-12-2017

Fijne gezichtsreiniger

Ik heb een makkelijke huid, maar daardoor schiet de dagelijkse verzorging er nog wel eens bij in. Wel merk ik daardoor dat mijn huid dan droger wordt.
De Philips visa pure heb ik bijna dagelijks gebruikt, en was makkelijke in te passen in mijn routine aangezien het mee in de douche kan. De borstel reinigt snel en doeltreffend en mijn huid werd er direct zachter en minder droog van.
De 2 andere opzetstukken (massage en koeling ogen) heb ik eenmalig gebruikt, maar voegen voor mij niets toe.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lange batterijduur
  • Doet zijn werk goed

Minpunten

• Standaard niet heel stabiel

moryana45 22-12-2017

Fantastisch product, makkelijk in gebruik

Ik heb de visapure nu 2 weken getest. Het product ziet er mooi uit, ligt lekker in de hand. Bij dit apparaat zit een reisetui, lader, houder, kapje voor op de borstel, borstel voor extra gevoelige huid, fresh eyes kop en een massage kop.
Voor mijn gevoel doet de kop voor fresh eyes niet zoveel, al voelt het wel lekker fris aan. De massage kop gebruik ik 1x in de week en voelt lekker aan.
De kop voor gevoelige huid gebruik ik 2x per dag.
mijn huid heeft vooral op het voorhoofd last van schilfers. Normaliter reinig ik mijn huid met een watje met reinigingsmelk en daarna een lotion. Daarna smeer ik creme op mijn gezicht. Met het gebruik van de visapure merk ik dat de schilfers minder worden, en mijn huid er glad uitziet en zacht aanvoelt. Let wel op dat je je gezicht en de borstel goed nat maakt voor het gebruik.
Het grootste voordeel vind ik dat het apparaat automatisch herkent welke kop je er op zet en daar het programma op aanpast. Zo ben je lekker snel klaar. Het normaal reinigen van je gezicht duurt 20 seconden per zone, dus 60 seconden in totaal.
De kop voor fresh eyes duurt 15 seconden per oog. Let wel dat je niet te hard drukt. De behandeling moet fijn blijven aanvoelen.
De massage kop duurt 1,5 minuut per kant. Deze behandeling duurt voor mijn gevoel wat te lang.
Ik heb het apparaat ook bij mij vriend mogen testen. Hij vond vooral de massage kop erg fijn.

Pluspunten

• reisetui
  • batterij gaat lang mee
  • mooi design

Minpunten

• prijs iets aan de hog kant
  • borstel droog langzaa

Gea 22-12-2017

Ideaal

Voor mensen met een gevoelige huid is dit ideaal. Je huid wordt met apparaat echt weer mooi zuiver schoon. Tevens is het fijn dat je er vlot klaar mee bent. Hij heeft een soort van pauzemoment als je over moet gaan op een ander gebied in je gezicht. Zo blijf je niet te lang op 1 plek en pak je alle gebieden mooi mee. Ook de 2 andere koppen zijn heel fijn. Ik gebruik hem dagelijks voor het slapen gaan en neem er zo'n 10 minuten voor.

Pluspunten

• Vlot
  • Batterijduur lang

Minpunten

• Prijs

Sandraa90N 22-12-2017

Mooi design, doet wat het beloofd

Sinds aantal weken gebruik ik het apparaat voor gezichtsverzorging van Philips, de VisaPure voor de gevoelige huid.
Het apparaat ziet er mooi uit, is gebruiksvriendelijk. 3 verschillende opzetstukken, 1 voor massage van het gezicht, 1 voor reiniging (eventueel in combinatie met eigen reinigingsproduct) en 1 opzetstuk voor het tegengaan van wallen en zakjes onder de ogen. Over het laatste opzetstuk kan ik geen eerlijke review geven, ik heb hier zelf weinig last van en zie dus geen resultaat.
De overige 2 zijn zeer prettig in gebruik en doen wat ze beloven.
Het apparaat is zo 'slim' dat het merkt welk opzetstukje er op zit en past daar zijn sterkte en tijdsduur bij aan.

• Gebruiksvriendelijk
  • Slim apparaat
  • Handige opzetstukken
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Oogopzetstuk in mijn geval niet veel resultaat

KirstenA89 21-12-2017

Philips VisaPure Advanced Sensitive (SC5363/10)

Super fijne reiniging. VisaPure is snel in gebruik en omdat je hem onder de douche kunt gebruiken makkelijk toe te passen in je dagelijkse routine! Reinigingsprogramma mag van mij iets langer ik zet hem dan ook een tweede keer aan om neus kin en nek te reinigen na wangen en voorhoofd. Massage is lekker op je wangen dit programma mag van mij dan wel iets korter. Te gebruiken met eigen reinigingsproduct dus je hoeft niet speciaal iets aan te schaffen.

Ik raad visapure zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Goede reiniging

Ingrid4 20-12-2017

Goed werkend apparaat

Dit gezichtsverzorgingsapparaat van Philips werkt heel erg goed. Normaal ben ik te lui om mijn gezicht goed te reinigen. Maar met dit apparaat gaat dat heel makkelijk. Tijdens het douche heb je je gezicht zo gereinigd. Mijn gezicht wordt er veel gladder van en ik heb er een veel egaler huid van gekregen. Je kunt gewoon je eigen reinigingslotion gebruiken. De bijgeleverde massage opzetstuk geeft een rustgevend gevoel. De batterij van het apparaat gaat lang mee. Ik heb het nu twee weken en nog steeds niet hoeven opladen. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Goede batterij
  • Zachte huid

Nicole1990 20-12-2017

Heerlijke gezichtsreiniger, werkt goed & snel resultaat

Onlangs de Philips VisaPure gekocht, vooral vanwege de borstel voor gevoelige huid. Deze borstel werkt erg goed! Nu een aantal weken het apparaat in gebruik, ik merk veel vooruitgang: zachte huid en minder onzuiverheden. De massage borstel is ook heerlijk, gebruik ik persoonlijk minder evenals de opzetborstel voor de ogen.

Handig dat je het product onder de douche kunt gebruiken! En dat je naast de huidige borstels nog meer mogelijke opzetstukjes kan bestellen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Meerde opzetstukken mogelijk
  • Snel resultaat
  • Zachte huid

Minpunten

• Opzetborstel 'frisse ogen'

Mennn 20-12-2017

Goed werkend gezichtsreiniger

Een apparaat die doet wat het beloofd; een meer egale en frissere huid.
Borstel is heerlijk zacht en reinigt het gezicht goed.
De massage opzetstuk voelt heel prettig aan.
Na één week elke dag dit product gebruikt te hebben,
is er al een duidelijk zichtbaar verschil, onzuiverheden stuk verminderd en een gladde/zachte huid.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • zacht voor de gevoelige huid