Philips SC6240 Visacare

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SC6240 Visacare op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Mies42 28-01-2018

Makkelijke dermabrasie in je eigen huis

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Omdat ik een zeer gevoelige en erg droge huid heb heb ik alleen gebruik gemaakt van het opzetstuk voor de gevoelige huid. Meteen na de eerste keer had ik een zachtere huid en een natuurlijk blosje. Na een paar weken zag ik tot mijn verbazing echt dat mijn poriën kleiner zijn geworden en lijken mijn rimpeltjes en en lijntjes iets minder diep/ is de huid wat steviger. Ik gebruik het apparaat 2x in de week en ben erg tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Direct resultaat
  • Draadloos te gebruiken
  • Kleinere porien
  • Stevigere huid

Minpunten

• In het begin lastig schoon te maken

Einie 24-01-2018

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Aanvankelijk even wennen aan het idee; microdermabrasie maar dan in het comfort van je eigen huis. Was nogal sceptisch. Maar echt, de resultaten zijn gewoonweg fantastisch! Iedere week gebruik ik de unit gemiddeld 2 a 3 keer. Aan het begin van de testperiode had ik vergrote porieen naast mijn neus. Die zijn zichtbaar kleiner geworden. Ook merk ik dat mijn huid er "gekleurder" uitziet, alsof ik continue een zonnetje heb gepakt. Als ik een weekje niet heb "gevisapured" heb mis ik het en voelt mijn huid minder zacht aan. Sommige plekken zijn lastiger re bewerken, zoals het voorhoofd. Daar schiet de suctie soms los. Oh ja, doe het niet vlak voordat je nog ergens naartoe moet! Het apparaat laat de nodige rode en soms paarse vlekken achter die pas met een paar uur wegtrekken.

Al met al ben ik zeer tevreden. Ja, het is een grote uitgave maar iedere cent meer dan waard!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goed resultaat

Minpunten

• Vrij prijzig

Chelliebellie 18-01-2018

Dit product vervangt een bezoekje aan de salon

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Al na de eerste keer voelde mijn huid gladder aan. Ik heb een gevoelige huid met veel bobbeltjes/oneffenheden.
Hierdoor vond ik het spannend om het apparaat te gebruiken, maar het opzetstuk voor de gevoelige huid is zeer fijn en mijn huid reageerde er goed op.
Het is heel eenvoudig om te gebruiken en binnen 5 minuten ben je klaar. Ook het schoonmaken is heel makkelijk en snel (opzetstuk onder de kraan afspoelen).
Na het gebruik voelt mijn huid als dat ik bij de salon ben geweest.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed resultaat
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Na gebruik niet in de zon

Tanja74 15-01-2018

Geweldig product

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Heb dit geweldige apparaat 5 weken mogen testen en ben blij verrast. Dit product zorgt ervoor dat mijn huid beter doorbloedt is, er stralender uit ziet en het zorgt ervoor dat je crème beter door je huid wordt opgenomen. 2x in de week een goede microdermabrasie behandeling in je eigen badkamer. Ook de fijne lijntjes kan je doelgericht aanpakken. Ben zelf zeer benieuwd naar de langere termijn resultaten.
Bedankt philips!

Saarb 15-01-2018

Verstevigend en gladder gevoel

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Een fijne aanvulling op je gezichtsverzorging! Ik heb last van een wat vettige huid, duidelijk een vermindering na regelmatig gebruik van de visacare.
Na gebruik een lekkere crème gebruiken, ik heb geen last van roodheid ondervonden. Mijn huid voelt gladder en steviger aan na 2 wekelijks gebruik.
Ik beveel de visacare zeker aan.

Pluspunten

• Verstevigend
  • Gladder gevoel
  • Minder vette huid

Belle1 14-01-2018

Fijn apparaat: een momentje me-time en huidverbetering

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Na enkele weken wekelijks twee keer gebruik ben ik erg positief over dit apparaat! Ik ben benieuwd naar de voordelen op de langere termijn, maar ik merk nu al dat mijn huid steviger en gladder voelt, poriën minder zichtbaar zijn en mijn huid is een stuk rustiger. Heerlijk! En het fijne is dat het gebruik van het apparaat erg makkelijk is: het kost slechts enkele minuten per keer, het werkt eenvoudig en het voelt fijn aan: echt een me-time momentje!

Pluspunten

• Huidverbetering
  • Voelt fijn aan
  • Makkelijk in gebruik

Jverhagen 12-01-2018

Werkt goed en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Na een aantal keer de Visacare gebruikt te hebben, merk ik nu toch wel verschil. Ik denk dat ik het nog wat langer moet gebruiken voor nog meer verschil, maar tot nu toe ben ik blij verrast met de werking van het apparaat. Mijn huid oogt frisser en stralender. Ik merk ook dat ik veel minder last van puistjes heb en mijn huid voelt glad aan. Normaal gesproken ga ik voor een microdermabrasie behandeling naar de schoonheidsspecialist, maar dat ik nu niet meer nodig. Daarom vind ik dit apparaat het geld ook echt waard. Het is heel eenvoudig te gebruiken, je wordt er snel handig in. Het apparaat ziet er ook mooi uit.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Werkt goed
  • Ziet er mooi uit

Wendy193 12-01-2018

Top product: doet wat het belooft!

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Ik heb dit apparaat ruim 6 weken (2x per week) gebruikt en ben er zeer tevreden over. Ik merkte al vrij snel resultaat. Mijn onrustige huid is zichtbaar verbeterd en voelt ook gladder aan. De rimpeltjes in mijn voorhoofd lijken ook echt verminderd te zijn en mijn poriën verkleind. Ik heb ook het idee dat crèmes beter worden opgenomen door mijn huid. Ik heb altijd een wat onzuivere en gevoelige huid gehad en als gevolg daarvan wat littekens, dus ik ben erg blij dat dit apparaat net zo effectief is als een professionele behandeling in een schoonheidssalon. Het is ook heel gemakkelijk om zelf te doen, de handleiding is erg duidelijk en het apparaat gaat goed over de huid. Je moet wel oppassen als je huid heel erg gevoelig is of als je last hebt van een uitbraak, maar dat spreekt voor zich. Het apparaat ziet er mooi uit: stijlvol en modern. Ook ligt het prettig in de hand. De batterij gaat gelukkig lang mee en het schoonmaken van het apparaat gaat prima. Nadelen heb ik nog niet ontdekt, ik kan dit apparaat iedereen aanraden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Effect: huid gladder en minder onzuiverheden
  • Batterij gaat lang mee

Mooi001 09-01-2018

Gebruiks vriendelijk en mooi design.

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Een mooi product, makkelijk te gebruiken. Je huid voelt zacht aan na gebruik en oogt ook veel frisser voordeel is dat je geen filters of iets dergelijks hoeft te vervangen, na gebruik kan je het onder de kraan schoonmaken.

Pluspunten

• Hoeft geen filters te vervangen
  • Ligt goed in je hand
  • Korte behandeling

Minpunten

• Prijs

Lisa2082 09-01-2018

Gladder en zachter resultaat

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Apparaat ligt goed in de hand. Resultaat is binnen 1 keer al te merken, huid is zacht en glad. Op bepaalde zones in het gezicht is het iets lastiger om te doen bijvoorbeeld het voorhoofd. Op de wangen, kin en kaaklijn is het prima te doen. Zuigkracht is goed!

Pluspunten

• Zachte huid
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Niet voor iedereen geschikt

Jess1233 09-01-2018

Dit product werkt naar behoren

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Geweldig product merkte na 2 weken al een verschil glijd ook soepel over de huid is echt een aanrader

Pluspunten

• Makkelijk vasthouden
  • Geweldig product

slavenburg 08-01-2018

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Heerlijk apparaat. Goed resultaat in een paar minuten per week.
Ik kan deze aanbevelen aan mensen met een minder mooie huid en lijntjes.

Pluspunten

• Fijn apparaat
  • ligt lekker in de hand
  • goed resultaat
  • lange accu duur

Minpunten

• best prijzig

Melaniez 08-01-2018

Egale en rustige huid binnen een paar weken.

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

Ik gebruikte de visacare Microdermabrasion om littekens te vervagen en een onrustige huid tegen te gaan, omdat ik daar telkens weer opnieuw last van kreeg.
Ik gebruik de visacare Microdermabrasiom nu meer dan een maand en mijn huid ziet er veel egaler uit, littekens zijn vervaagd en mijn huid heeft geen oneffenheden. Mijn huid voelt ook veel zachter aan, het apparaat doet wat het beloofd en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kost niet te veel tijd

Minpunten

• Nog een beetje lastig om schoon te maken

Daam123 08-01-2018

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SC6240 Visacare

na een aantal keer gerbuiken, voelde mijn huid absoluut soepeler en zachter aan.
De rimpels van mijn "rokerslip" werden stukken minder en doordat het apparaat je huid tegelijkertijd scrubt, verdwijnen meeters, als sneeuw voor de zon.
Doordat het apparaat nagenoeg geluidsloos is, kun je hem gebruiken, terwijl je bv tv kijkt.