Philips SC5275/10 VisaPure Essential - Reviews

vibrerend, roterend
Reinigingsstand
mild, diep
Waterdicht

Beoordeling op basis van 147 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

AK 21-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijn apparaat- als hij werkt

4,7
Heerlijk apparaat met een fijn resultaat. Minder grove poriën, geen puistjes en een heerlijk schone huid. Dus wat dat betreft doet hij wat er beloofd wordt. Echter, om de haverklap gaat hij stuk. In twee jaar tijd een nieuwe ontvangen dat is heel goed geregeld door Philips. Echter mijn laatste is ook weer defect maar de originele garantie is verlopen, nu geeft Philips niet meer thuis. Volgens hen is het toeval en heb ik pech gehad. Als ik de reviews hier lees, zie ik toch een andere waarheid. Ik ga zeker weer een nieuwe gezichtsreiniger koper, maar zeker de Visapure niet. Een onbetrouwbaar apparaat.

Judith Houtman 12-01-2014 Product kwartaal in bezit

Ongeacht waar je de Visapure koopt: je mag 'm 30 dagen proberen, bevalt het niet dan kan ie retour Philips en krijg je je geld terug (actie tot half februari geloof ik, zie de site van Philips). Ook krijg je bij registratie van de product op de site van Philips na ongeveer een maand een gratis extra borsteltje thuisgestuurd. Volgens de bon die in de doos zit dan toch, want ik heb, ongeveer 2 maanden na registratie, nog geen extra borsteltje of bericht daarover gezien. Zojuist gemaild aan Philips. Ben benieuwd.

Dan over de werking van het apparaat:
De laatste jaren voelde mijn gezichtshuid, vooral rond de kaaklijn, aan als schuurpapier. Letterlijk. Speciaal daarvoor dit apparaat aangeschaft. Ik gebruik 'm nu ruim twee maanden.

Pluspunten zijn de verschillende borsteltjes. Er is er altijd één voor jouw huid bij. Let wel, het is erg wennen, en in het begin te enthousiast gebruiken levert je echt een aantal dagen pijn op. Begin met het bijgeleverde borsteltje voor de gevoelige huid, daarna die voor de normale huid. Inmiddels gebruik ik bijna elke dag de speciale borstel met scrubeffect. Die moet je apart kopen. Resultaat is dat de schuurpapierlaag echt het onderspit heeft moeten delven. Mensen in mijn omgeving zeggen dat ze wel degelijk verschil zien. Zelf kan ik het vooral goed voelen.
De accu gaat eenmaal opgeladen megalang mee.

Klein onhandigheidje in de constructie van het apparaat is dat de aan/uitknop precies op de plek zit waar ik hem vast wil houden. Gevolg is dat ik tijdens het gebruik het apparaat nog wel eens per ongeluk uit zet. Verder zou ik inderdaad graag een reisetuitje hebben waar ook de oplader bij past. in het bijgeleverde reisetuitje past alleen de Visapure zelf met zijn houder.

Het filmpje op de site van Philips waarop je te zien krijgt welke delen van je huid je moet reinigen: als je het zo doet reinig je maar de helft van je gezicht. Je kunt die delen makkelijk wat uitbreiden. Kwestie van proberen. Zorg dat je een product gebruikt dat niet in je ogen prikt.

Ik gebruik een milde wasgel voor de reiniging van mijn gezicht. Ik heb namelijk een heel droge huid en die wordt van zo'n reinigingsbeurt nog een heel stuk droger. Er moet daarna direct een verzorgende crème op. Ik heb ooit getracht er die crème of lotion mee in te brengen zoals iemand anders op deze site meldde, maar dat ging niet goed. De borsteltjes zijn daar niet voor gemaakt. Misschien zijn er crèmes of lotions die er wel geschikt voor zijn, de mijne was dat niet.

Groot nadeel is natuurlijk de exorbitante prijs. Mits op voorraad (momenteel niet) is deze Visapure ook te krijgen in de rentepuntenwinkel van ING. Dat scheelt een slok op een borrel. Ik denk dat het apparaat het meest oplevert voor vrouwen rond de overgang en misschien ouder. Op een fris jong huidje van een twintiger zal het minder effect hebben. Maar dat is aan ieder voor zich op te bepalen. Uitproberen kan natuurlijk altijd.

dobyv 10-01-2014 Product half jaar in bezit

4,2
zeer goede werking - zeer slechte kwaliteit.
De Visapure werkt prima. Heel goed resultaat, ECHTER, Het apparaat is binnen zes maanden al twee keer kapot gegaan en ter reparatie aangeboden.

E 27-08-2016 Product paar weken in bezit

mild voor de huid

Ik heb deze reinigingsborstel nu 1/2 weken gebruikt en het is echt uitstekend. Ik ben een student van 18 jaar, heb geen groot budget, en regelmatig last van onzuiverheden. Ik gebruik een gewone cleansing gel van de drogist, ook niet te duur. Deze cleansing borstel is het geld zeker waard en het werkt goed. Ik merk dat mijn huid en poriën schoner zijn dan wanneer ik mijn gezicht reinig met mijn handen alleen. Ik heb minder last van kleine onzuiverheden. Perfect! Ik raad het echt aan.

Pluspunten

• mooi design
  • meerdere standen

Minpunten

• stopt te vroeg vanzelf

Marije 27-08-2016 Product paar weken in bezit

fijn aparaat

Handig apparaat en reinigt mijn huid goed. Heeft een roterende borstel die mijn huid niet irriteert. de vormgeving van de visa pure is mooi alleen onhandig in gebruik met beet houden. ik vind het handig dat dit apparaat een timer heeft wel vind ik hem iets te kort. Het opladen duurt lang maar de batterij gaat lang mee

Pluspunten

• timer
  • reis etuit
  • roterende borstel

Minpunten

• opladen duurt lang
  • niet gebruiksvriendelijk
  • opladen onhandig

Eirahs 24-08-2016

Fijn product

Ik heb al vaker verschillende dingen geprobeerd voor mijn huid. Mijn huid is heel onzuiver, heb dagen er tussen zitten dat het echt super vet is, heb veel last van mee eters, plekjes en dingetjes. Heb dan ook verschillende producten gebruikt en dat tevergeefs. Ik gebruik de Visa Pure Essential nu bijna een week met een simpel reinigings product voor een vette huid en merk nu al enorm veel verschil. Ik merk dat vuil omhoog komt, en mijn huid een stuk zuiverder is. Na gebruikt voelt mijn huid ook super schoon aan. Ik gebruik hem pas kort maar merk nu al enorm veel verschil. Hij ziet er ook super mooi uit, ligt lekker in de hand en is super simpel om te gebruiken. Fijn product. Ben er super blij mee!!

Pluspunten

• Korte pauzes
  • Stopt automatisch
  • Goed schoon te maken
  • Verschillende standen
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Prijzig

AG_01 14-08-2014 Product kwartaal in bezit

5,8
Het is een fijn product, maar de kwaliteit is slecht.
De Visapure reinigt de huid goed en maakt 'm zachter/gladder, maar hij was binnen een paar weken al kapot (en de nieuwe heeft nu na korte tijd ook alweer kuren). Daarbij is het houdertje waar je de visapure na gebruik in kunt zetten zo wankel als het maar zijn kan.
Philips lost de problemen wel goed op, maar de moeite en tijd die je er in moet steken (plus dat je de Visapure een week kwijt bent) dat is wel erg vervelend.

Marthe 11-07-2017

Het werkt!

Het product doet wat er gezegd word. De huid word veel schoner dan met normale reiniging. Na een keer zag ik al verschil, en merk nu na een paar dagen al dat mijn huid rustiger en zachter word.
Het is makkelijk in gebruik.
Wel gebruiken met iets van reinigingsspul of water, anders is het te ruw voor de huid (ik heb een gevoelige huid)
Voor mij is de borstel voor de gevoelige huid al voldoende.

Hélène 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijn reinigingsapparaat, doet wat het beloofd!

De Visapure gebruik ik al jaren en ik ben erg tevreden. Mijn huid is erg opgeknapt en ziet er goed uit, ook na een slechte nacht oud stress. Mijn schoonheidsspecialiste zei ooit tegen mij: er is maar 1 ding echt belangrijk en dat ouds je huid heel goed reinigen. Dat doet het dus! Met resultaat.

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Reinigt verantwoord en effectief
  • Huid straalt :-)

Minpunten

• Heb ik na 5 jaar moeten vervangen, helaas

Kaat123 29-09-2016

Fijn apparaat, maar snel kapot

Hoewel ik erg enthousiast ben over de VisaPure vind ik een levensduur van iets meer dan 2 jaar echt te kort. Hier is het gewoon te duur voor, er zijn genoeg goedkopere alternatieven.

Floras 08-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijn voor je gezichtsreiniging

Ik gebruik de VisaPure nu een aantal weken. Ligt fijn in de hand, is makkelijk te gebruiken en het belangrijkste: mijn huid knapt er erg van op. In het begin kreeg ik wat onzuiverheden, maar mijn huid wordt veel gladder en de poriën worden kleiner.
Ik kan nog niet beoordelen hoe het op de lange termijn zal zijn, maar vooralsnog ben ik blij met het resultaat.

Pluspunten

• Je huid wordt schoon
  • De poriën worden kleiner

Linnie11 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal product

Mijn gezicht voelt echt zachter en schoner aan na gebruik van de visapure. Ideaal voor gebruik onder de douche!
Er zit een timer op van 1 minuut, verdeeld in 3x 20 seconden voor 3 gedeeltes van het gezicht.
De batterij gaat makkelijk 2 weken mee dus je kan hem makkelijk meenemen op vakantie

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Schoner/zachter gezicht

Linnie11 03-09-2016

Ideaal product

Ik ben heel tevreden over de visapure. Mijn huid voelt zachter en schoner aan na gebruik. Ideaal voor gebruik onder de douche!
Er zit een timer op van 1 minuut, verdeeld in 3x 20 seconden voor de 3 gedeeltes van je gezicht.
De batterij gaat zeker 2 weken mee dus je hoeft niet constant op te laden en je kan hem makkelijk meenemen op vakantie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sanneb89 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Handig in gebruik, snelle intensieve reiniging

Als je weinig tijd hebt, is de VisaPure de uitvinding. Binnen 1 min reinig je je gezicht intensief met behulp van het opzetstuk. De diverse standen bieden voor de gevoelige en minder gevoelige huid de oplossing.

Handig in gebruik! Snel op te laden. Diverse opzetstukken beschikbaar.

Pluspunten

• Makkelijk opladen
  • Handig in gebruik
  • Diverse opzetstukken

Minpunten

• Opladen duurt lang

Wieke 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijn product

Ik gebruik de VisaPure nu ongeveer 2 weken en merk duidelijk verschil. Mijn huid is zachter, en ik heb nu al minder onregelmatigheden in mijn huid. Daarnaast is mijn huid ook minder vet, doordat dit apparaat zo goed reinigt. Super fijn is het dat je de VisaPure onder de douche kunt gebruiken, daardoor kost het nauwelijks meer tijd dan wanneer je alleen een face wash of scrub gebruikt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Reinigt grondig
  • Snel resultaat

Liz1993 29-08-2016

Ik ben er heel blij mee!

Ik gebruikte eerst alleen een warm washandje in combinatie met reinigingsmelk om mijn gezicht te reinigen. Sinds ik de visa pure gebruik, voelt mijn gezicht veel schoner en frisser aan na het reinigen. Je hebt 20 sec per zone van je gezicht, tussedoor stopt hij dan 5 sec zodat je kunt wisselen van zone.. 2 voor beide wangen en 1 voor je voorhoofd en daarna stopt het apparaat. Persoonlijk vind ik dat te kort en doe het daarom 2 keer. Ik raad hem zeker aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anne26 28-08-2016

Goede basis voor dagelijkse gezichtsverzorging

De VisaPure is heel erg makkelijk in gebruik en daardoor een hele goede basis voor het dagelijks verzorgen van mijn huid. Het kost weinig tijd en is echt een verbetering ten opzichte van het gebruik van alleen een scrub/reinigingsgel of anderszins. Beide borsteltjes voelen zacht aan en nadien is mijn hele huid grondig gereinigd en ook erg zacht. Ik ben erg tevreden en raad dit product zeker aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

isa19 27-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer aan te bevelen

In het begin was ik redelijk sceptisch over dit product. Nogal lastige huid, veel last van acné. De eerste dagen de normale borstel gebruikt op de zachte stand. Toch een beetje te agressief voor een gevoelige huid, dus daarna gelijk overgestapt op de sensitive borstel en gelijk verkocht. Erg handig dat er twee standen op zit en dat de borstel aangeeft d.m.v. een korte pauze dat je een andere zone van je gezicht moet schoonmaken, zo voorkom je beschadiging van de huid.

Pluspunten

• fijne vormgeving
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs aan de hoge kant

Isa19 27-08-2016

Dit product voldoet aan alle voorwaarden

Na twee weken is er duidelijk verschil te zien. Heb minder last van oneffenheden en kleine puistjes en mijn gezicht is ook veel minder rood. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tessaflessa 26-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en effectief!

Fijn product, die precies doet wat hij belooft! Reinig de huid grondig binnen 1 minuut! Door de timer weer je precies wanneer je van gezichtszone moet wisselen, ideaal!

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Timer
  • Ligt fijn in de hand