Philips VisaPure Essential SC5265

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure Essential SC5265 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KVMU 31-03-2015

Mijn gemengde huid met wat vettere T-zone (grove porien!) voelt superintens gereinigd aan en ziet er veel stralender uit. Grove porien worden echt minder zichtbaar daardoor. Ik gebruik de Philips Visapure SC5265/12 gemiddeld 3x p week. Fijn is ook dat je met de borsteltjes kunt afwisselen. Ik had hem eerst in gebruik met een borsteltje voor de normale huid, maar dit was too much voor in de winterperiode. Ik gebruik nu het borsteltje voor de gevoelige huid. Ik verwacht het borsteltje voor de normale huid wel in de zomer te gebruiken. Erg fijn apparaat, zeker een aanrader!

Reneelke 24-03-2015

De laatste tijd las ik steeds vaker over hoe belangrijk het reinigen van de huid is. Aangezien ik weleens last heb van onzuiverheden, ben ik de VisaPure gaan gebruiken. Ik gebruik hem nu enkele weken en ik voel dat mijn huid zachter is en ik heb ook minder last van onzuiverheden.

De VisaPure is gemakkelijk te gebruiken en geeft zelf een signaal wanneer je hem moet verplaatsen voor de reiniging van het volgende stukje huid. Het verplaatsen doe je na 20 seconden dus binnen een minuut is je hele gezicht gereinigd.

Ik breng de cleanser direct aan op de borstel, en zet deze dan tegen mijn huid en laat de VisaPure het werk doen. Ik gebruik hem alleen 's avonds omdat mijn huid anders wat droog wordt. De VisaPure is ideaal voor het goed reinigen van de huid zonder dat het veel tijd kost.

AnnekeBekx 21-03-2015

Ik gebruik sinds enkele weken de VisaPure SC5265/12 en ik ben super enthousiast. Zoals vele vrouwen ervaar ik gezichtsreiniging als een noodzakelijk kwaad en ja, ik weet dat het beter is om iedere ochtend en avond je gezicht te reinigen, maar kom op, wie doet dat nou?

Als moeder van een klein meisje van 7 maanden is tijd voor ontspanning schaars. Douchen moet snel tussendoor en ik sta vaak nog de mascara van de dag er voor te verwijderen. Sinds ik de VisaPure is dat verleden tijd, gezichtsreiniging voelt niet als een last maar juist een heerlijk momentje voor mezelf. Na het gebruik voelt mijn gezicht heerlijk schoon en fris aan, en ondanks de gebroken nachten zie ik er ook een stuk frisser uit! ;-)

’s Avonds voor het slapen gaan gebruik ik de VisaPure met sensitive borstel samen met mijn favoriete reinigingsschuim, een scrub was iets te agressief voor mijn huid, na 20 sec geeft de VisaPure een signaal dat je een ander deel van je gezicht kan reinigen, na 3x20 sec ben je klaar, maar vaak maak ik nog een extra rondje, gewoon, omdat het kan! Het is apparaat ligt lekker in de hand, ziet er mooi uit en staat ook nog eens leuk in de badkamer.

vdleegtel 19-03-2015

De VisaPure heb ik nu twee weken in gebruik en het product bevalt prima. Het product ligt prettig in de hand en mijn gezicht voelt na gebruik schoon en fris. De batterij gaat lang mee waardoor het makkelijk is om mee te nemen. In eerste instantie heb ik de meegeleverde/reguliere borstel gebruikt maar deze bleek voor mijn gevoelige huid niet geschikt. De sensitive borstel bevalt mij nu een stuk beter!

Yvette888 17-03-2015

Ik gebruik de VisaPure nu een aantal weken. Het product is prettig in gebruik en reinigt de huid grondig. Na gebruik voelt mijn huid zacht en schoon aan. Persoonlijk vind ik het sensitive borsteltje het prettigst voor mijn gevoelige huid.
Het enige nadeel is dat het borsteltje bruin verkleurd door het dragen van make up, maar deze is vervangbaar. De batterij gaat lang mee, ideaal voor op reis.

shabraken 21-02-2015

De Visapure een week in gebruik. Ben erg tevreden over het apparaat. Allereerst is hij handig in gebruik. De Visapure geeft een lekker schoon en fris gevoel en het geeft ook een lekkere massage voor je gezicht. Na een aantal dagen al voelt je huid gladder. Het is ook zo gedaan, slechts 3x 20 seconden en je bent klaar. Hij geeft zelf steeds een signaal als je naar de volgende zone kunt gaan om te reinigen, lekker handig.
Ik heb er ook een borsteltje bij voor een soort van scrub die ik 1x per week gebruik. Al met al erg blij met mijn aanschaf.

Judith_1980 27-07-2014

Ik gebruik het apparaat nu 2 weken, 1 keer per dag, om mijn gezicht te reinigen. Tegelijkertijd geeft de masserende werking een heerlijk ontspannen gevoel. Voorheen waste ik mijn gezicht enkel met zeep en haalde ik make-up weg met lotion. Door dagelijks gebruik van het apparaat sta ik beter stil bij het gezichtsreinigingsritueel. Dit geeft mij een goed gevoel en ik merk het ook aan mijn huid. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Het heeft een mooi design, ligt fijn in de hand en in slechts 3x 20 seconden ben ik klaar. Bijkomend voordeel is dat het onder de douche te gebruiken is. Ik miste een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing, maar er zat wel een "Quick Start" handleiding bij. Het enige wat hier niet helemaal helder uit bleek, was het type middel(en) wat je kunt gebruiken (creme, scrub, lotion) voor de reiniging. Ik heb uiteindelijk gewoon een facial wash gebruikt en dit werkt prima. Kortom: een fijn en mooi gedesigned apparaat voor iemand die in een dagelijkse routine net wat meer aandacht wil besteden aan gezichtsreiniging. Ondanks dat het product niet goedkoop is, zou ik het zeker aanbevelen.

CarolienS 23-07-2014

Ik gebruik VisaPure nu een aantal weken 2x per dag en na een paar dagen zag ik mijn huid aanzienlijk verbeteren. Voordat ik VisaPure gebruikte had ik wat oneffenheden op mijn gezicht, maar na een paar weken waren deze oneffenheden vrijwel verdwenen en voelde mijn huid veel gladder. Naast dit zichtbare resultaat voelt het ook als een zachte gezichtsmassage en is het tijdbesparend omdat het apparaat zelf na 20 seconden aan geeft dat je moet wisselen. Bovendien wordt er een plastic bescherm kopje meegeleverd voor het borsteltje. Dit is handig voor op reis.
Ik geniet elke dag van VisaPure. Het is een stijlvol apparaat en ik ben blij met de aankoop van dit product!

Annemieke 2014 21-07-2014

Uitpakken is een feestje. De VisaPure heeft een mooi design. Ik gebruik het nu een paar weken. Een makkelijke gebruiksaanwijzing zorgt ervoor dat je de VisaPure meteen kan gebruiken. Ik gebruik het wanneer ik zin heb in een intensieve reiniging en massage. Want naast de diepere reiniging voelt het goed en prettig aan en merk je dat de doorbloeding van je huis verbetert. Ik voel me schoon en fris als ik VisaPure heb gebruikt.

RachelTalsma 15-07-2014

Ik vind het een fijn product. Eerst getwijfeld gezien de aanschafprijs maar vriendin was erg enthousiast en haar huid ziet er echt goed uit. Vanaf het eerste moment voelt het heerlijk schoon en fris en mijn huid is nu super glad! Mooi apparaatje om te zien in die licht blauwe kleur. Ik gebruik het als aanvulling om mijn reinigingsritueel om mijn wangen en voorhoofd extra schoon te maken en mijn huid te verbeteren.