De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eurosolar 9212 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

C.Visser 31-10-2018

Goede gezichts en halsbruiner

Geschreven voor: Eurosolar 9212

Ik heb dit product gekocht om mijn gezicht en hals een bruine kleur te geven en dat gaat heel goed met deze facial tanner.
Ik vind het een goed produkt.
Gaat ook snel je hoeft echt geen half uur te zitten je ziet al resultaat na 10 minuten.
Geen spijt van.

Pluspunten

• Bruint zeer snel
  • Mooi formaat

Emmy1961 17-01-2012
Geschreven voor: Eurosolar 9212

Sinds september heb ik de Eurosolar 9212. Hij bevalt me nog steeds prima !! Echt ideaal, ik heb ook een zonnebank, maar heb vaak geen zin er kompleet en uitgebreid onder te gaan. Ik las wel bij een revieuw van iemand, dat het plastic afdekplaatje er steeds afvalt, dat deed ie bij mij ook. Ik heb hem met een paar kleine diepvriesstikkertjes vastgeplakt; opgelost!!! Ik ben er nog steeds érg tevreden over.

Emmy1961 28-09-2011
Geschreven voor: Eurosolar 9212

Een mooi apparaat!! Design is keurig, kleur is wit/creme met donkergrijs, het ziet er gewoon netjes uit. Als hij uitgeklapt is, staat er een 'zonnebankje in het klein' op je tafel. Perfect!! Dit is wat ik zocht. Ik heb hem nu twee keer gebruikt en zie al resultaat!! Het is vaak een heel omslachtig gedoe om kompleet op m'n zonnebank te gaan, en dan wordt mijn gezicht en hals niet eens goed bruin, nu wel!!! Je zet hem gewoon op tafel en gaat er lekker even een kwartiertje voorzitten. Het snoertje is inderdaad niet erg lang, maar ik heb een stopcontact naast mijn tafel, dus voor mij geen probleem. Wat ik er nu van kan zeggen is in 1 woord 'gewéldig'!!! Ik ben blij dat ik hem gekocht heb, en de prijs viel me érg mee. Beslist een aanrader !!

Boogster 30-12-2010
Geschreven voor: Eurosolar 9212

Ik heb een klein jaar geleden de gezichtsbruiner van eurosolar met 12 lampen aangeschaft.

Ik moet zeggen dat het apparaat prima werkt. Makkelijk te gebruiken en ook veilig. Daarnaast met een uitstekend bruiningsresultaat.

Ik ben uitermate tevreden en raad dit product aan iedereen aan.

Mvg,

Ronald

castell berings 29-10-2010
Geschreven voor: Eurosolar 9212

-Ten eerste LET OP dat deze gezihtsbruiner wordt bijna overaal afgebeeld in zilver-grijs, terwijl hij in wit-grijs te krijgen is, en vaak staat dat op desbetreffende winkel-site bij de specificaties.

-Ten 2-de, ondanks het feit dat na een tijd begin je bruin te worden hiermee (natuurlijk. dat done UV lampen/TP Buizen nu een maal..), direct bij ontvangst van dit product, merke je het volgende:

a) Het is een vrij zwaar ding, waardoor ongeacht hoe hard/sterk je de rechter zijknop vastschroeft om om het apparaat in de gewenste (gekantelde) positie te zetten, iedere keerdat je op de enorm grote horizontaal-ovale knop onderaan drukt op het apparaat te opennen, de onderkant van het apparaat wordt iedere keer naar achter geduwd, waardoor hij (nu horizontaal) moet je weer in de gewenste positie zetten (zie foto "gewenste positie" product hier), dus weer de schroef/wiel draaien daar rechts totdat die op den duur zal breken want da's gewone plastic.

b) De overbodig lange delen (grijs, boven en onder) zijn zo bewust gemaakt om het apparaat langer/groter te maken zodat de prijs kan worden geargumenteerd.
De rest van het apparaat, die echt telt, dus de TL-buizen delen, zijn heel erg klein in de werkelijkheid.
Om het idee te geven, kan ik u vertellen dat de zijkanten zijn zo small, dat de breedte ervan is net zo lang als de lengte van uw kleinste/kortste finger, en daarmee bedoel ik de totale reflecterende opervlaakte van de zijkant, niet alleen maar die 3 lampen daar.
Maar ja, geen wonder dat die zo zmaal is aangezien de TL-Buizen van dit apparaat zijn maar 15 mm dik elke.

c) In het boek staat dat als je een korte afstand houdt dan 15cm, je beschadigt je huid, en je moet 15cm of langer afstand houden tijdens je bruiningspoggingen. Maar ja, als je minimaal 15cm afstand houdt tussen de lampen en je neus, dan de zijkanten hebben geen enkele nut voor NIETS laat staan voor je zijkanten, want dan zitten ze te ver van je gezicht. Ook als je 5cm zou mogen (afstand houden, tussen je neus en de middengedeelte van het apparaat), de zijkanten hebben ook geen nut aangezien ze openen veel te breed(achtereen) dat ze maken bijna 180graden hoek (dus op een lijn) met de middengedeelte(!).

d) Inventieve mensen (klusjesmannen enz), plakken beschermdelen (zoals onder je toetsenbord.., die rubberachtige ronde discs onderaan geplaakt) aan de zijkanten van de zijkant-delen van dit apparaat, waardoor toen de zijkanten openen, ze slaan niet zo ver open tot aan de zijwielen (die plastic ronde wielen op de foto te zien van het gesloten apparaat), maar minder, maar ook in dit geval, door de zeer smalle "breedte" van de zijkant-delen (met maar 3 lampen elke), deze zijkant-delen van dit apparaat kunnen nauwelijks de zijkanten van de topje van je kin(!), in geen geval je zijkant, dus van je hoofd en neck/hals.

e) Mijn apparaat heeft al vanaf het fabriek ook een defect aan de scharnier van de rechter zijkant-deel die haakt ergens & krakt iedere keer als ik de rechter deel dicht vouw. De linker deel doet dat niet.
Alleen maar de normale click geluid (bij het helemaal dichtklappen van de zijkant-delen en het apparaat) si gelijk bij beijde zijkant-delen, niet de sterke kraak geluid.

f) De stroom kabel is ultra kort, waardoor je moet ALTIJD een extra verlengsnoer gebruiken, mits je zit paal naast een stopcontact in de muur.

g) Het heeft ook de "gewone" design-defect als bijna alle andere gezichtsbruiners, namelijk dat die veel te laag is, ook in deze overbodige hoge/lange design, waardoor je moet altijd je (bureau)stoel op te langste stand zetten om met het gezicht tegen de lmpen (op hetzelfe niveau/elevatie, bedoel ik) te zitten, als je dus zonder diets onderaan, de gezichtsbruiner direct op je tafel zet, want ondanks dat bureau(en andeer soort)tafels een min of meer standard hoogte hebben (niet alleen maar in Europa!), de design van gezichtsburuiners houden helaas GEEN rekening hiermee.

h) De degelijkheid van dit model is overaal heel erg laag, ongeacht de twijfelachtige "Made in Holland" sticker op de achterkant, slecht geplaatst, vol kreukels, net als de waarschuvingsticker bovenop(het apparaat).

i) De naar binnen gesleepte gat erin (aan de top van het apparaat, achterkant) voor je hand (net als bij veel stofzuiger modellen) om het apparaat te tillen/verplaatsen), is heel slecht gemaakt, perfect horizontaal, geen enkel hoek naar boven, waardoor je hand altijd daarvan glijdt (het apparaat is ook vrij zwaar en onconfortabel te verplaatsen), vooral aangezien de opervlaakte van het apparaat en bij dat hand-gat, die het glijdt process lijkt te bevorderen.

j) de totale opervlaakte van de mideen gedeelte van het apparaat is maar 15cm, gemeten van de linkerkant van de meest links geplaatste TL/UV buis, tot aan de recjhterkant van de meest rechts geplaatste TL/UV buis, dus 15cm inclusief de ruimte tussen te buizen/lampen(!).
De totale opervlaakte van alle 12 buizen hier is ongeveer gelijk aan de opervlaakte van andere Gezichtsbruiners die maar 6 lampen hebben, maar dikker.
Aangezien de zijkanten van dit model hier ztellen niets voor want ze kunnen niet gebruikt worden, de vraag si of je dit model wilt kopen, of een die maar DE HELFT HIERVAN kost, en net zoveel bruineersresultaat levert..
DENK dus voordat je een gezichtsbruiner koopt.

subbysy 16-03-2017

Zwaar overdreven lang verhaal waar ik het in elk geval niet mee eens kan zijn. Mooi design en handig, makkelijk veilig weg te zetten. Inderdaad een te kort snoer. En.... geen enkel afdekplaatje voor de tl buisjes, daar moet je dus echt niets tegen aan stoten. Nu maar hopen dat er nooit 1 lamp van zal klappen. Vreemd genoeg hoor ik hier niemand over in de reviews.

Sprokkie 24-11-2015

Inderdaad geen touw aan vast te knopen en het gedeelte wat begrijpelijk is raakt kant nog wal. Je hoeft bijvoorbeeld niet minder dan 15 cm. van het ding af te zitten om profijt te hebben van de zijflappen en als je heb op een standaard tafel zet schijnt hij schuin omhoog wat ook de bedoeling is voor onderkant kin. Hij heeft inderdaad wel wat minieme minpuntjes maar deze hele preek slaat nergens op.

Pewi1968 06-02-2014

Misschien eerst eens normaal Nederlands leren schrijven, dan begrijpen de mensen tenminste wat je in dat ontzettend lange verhaal allemaal bedoelt. En dat je misschien niet helemaal tevreden bent over dit product, dat kan. Maar als ik jouw verhaal lees, snap ik überhaupt niet dat je dit apparaat gekocht hebt, want dan had je dit allemaal al kunnen inschatten. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over en heb een mooi bruin gezicht zonder al die problemen die jij opnoemt!!!

Pinkeltje 03-02-2010
Geschreven voor: Eurosolar 9212

Ik heb hem gisteren ontvangen en direct in gebruik genomen.
De gezichtsbruiner is makkelijk in gebruik. Daarnaast zag ik (na 2x gebruikt te hebben) snel resultaat.