Güde Güde 1800/12 VOLT Elektrische Lier

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Güde Güde 1800/12 VOLT Elektrische Lier op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacco 31-05-2019

Betaalbare goede bootlier

Ik heb de lier een paar maanden in bezit en hij werkt perfect. Hij wordt gebruikt om mijn Orka Blackfish 560 op de trailer te lieren en dit werkt uitstekend. Ik heb de adapterplaat op mijn Pega boottrailer gemonteerd zodat de lier afneembaar is. De boot/motor combinatie weegt zo,n 800 kilo maar de lier heeft hier geen moeite mee. Ik heb wel een aparte voedingskabel vanaf de accu van de auto naar de kofferbak getrokken waarmee de lier aangesloten wordt. Deze is gezekerd op 30 Ampére. Verder heb ik van de standaard handlier de lierband overgezet naar de electrische lier. De band past perfect en liert veel makkelijker op. Een veel goedkoper alternatief dan de duurdere merken maar na mijn mening even zo goed.