Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

janp23 16-03-2012

Volgens de handleiding zou de kaart niet passen op mijn computer met een Celeron processor 1.73. Het werkt echter perfect.

De geluidskwaliteit is erg goed. Ik gebruik de kaart met speakers (2.0) en een goede hoofdtelefoon. Zowel bij muziek (voornamenlijk klassiek) als bij het kijken naar films voldoet de kaart erg goed.

Enig klein minpuntje: er wordt een volledig overbodige afstandsbediening bijgeleverd waarvan de batterij na een paar dagen leeg is.

janp23 27-11-2011

Het aansluiten van de kaart is kinderspel. Creative geeft op dat een intel kaart van minimaal 2.2 mhz nodig is, maar op mijn notebook met de intel celeron 1.73 werkt de kaart ook prima. Geluidskwaliteit is schitterend.