Sitecom MD-031 All-in-One card reader - USB 2.0 / 63 in 1 - Reviews

Compatibele geheugenkaarten
Memory Stick, Memory Stick Duo, Memory Stick Pro, Memory Stick Pro Duo, Memory Stick Pro HG, Micro-SD, MultiMediaCard, SD, SDHC, SDXC, xD
Kleuren
zilver, zwart
Usb 2.0 poort(en)

Heinz46 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

De installatie onder Win 7 en Win 8.1 verliep zeer vlot. Heel interessant is dat je bij de registratie een bonus krijgt van 10 jaar garantie. Na installatie van de gegevens van het Fidic. werkt het ID zeer vlot. Kortom een product dat aanbevelingswaardig is.

INSIDERAVO 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

het is een mooie en multifunctionele card reader, makkelijk te installeren, card reader insteken, cd rom installeert dit apparaat. Je hebt verschillende toegangspoorten zodat je verschillende items hiermee kan gebruiken (usb, foto kaarten, identiteitskaart,...) Niet vergeten als je bijvoorbeeld naar mysocialsecurity gaat, daar ook nog even toelating fedict installeren, anders werkt dit niet. Tevens positief dat je bij registratie van dit apparaat op sitecom 10 jaar garantie krijgt. Ik heb dit geregistreerd en ik kreeg zeer snel een anwoord dat het apparaat geregistreerd was, dus 10 garantie.Nog maar enkel met mijn eID gebruikt, maar werkt goed.