Dane-Elec 2 GB Secure Digital Card

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dane-Elec 2 GB Secure Digital Card op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

niels111111 26-09-2009

Op de Dane-Elec SD 2GB kan ik 400 foto's kwijt, dat is een puspunt Maar qua snelheid is deze kaart echt bagger met een foto van 7 MP doet ie er ruim een seconde over en bij een foto van 12 MP kan je hem net zo goed weggooien zo langzaam.

Dus goed voor een beginnende amateur maar niet goed voor iemand met een behoorlijke compact camera

Immo 27-01-2008

Ik heb 2 x 1 gb en 1 x 2 gb van Dane-elec en nog nooit problemen gehad. Wel een keer moeite gehad met formateren maar dat was een probleem van mijn camera en niet van het kaartje. Prijs kwaliteit is in een goede verhouding.

theo4b 06-12-2007

ik ben net terug geweest naar de winkel om hem te ruilen, de 1e kaart deed helemaal niks. vervolgens geeft de 2e kaart na te zijn begonnen met formateren de melding kan formateren niet afmaken.
kortom een baggerkart 1 x kan nog wel maar 2 kaarten achter elkaar.