Sony DualShock 4

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DualShock 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R.Schippers 07-04-2020

Verrassende Kleur

Geschreven voor: Sony DualShock 4

Kwam via budgetgaming, uit bij BCC, heb dit product gekocht omdat ik een 2e controller zocht voor bij de PS4, en omdat ik een keer een andere kleur wilde, deze controller heeft mooi een beetje Nederlandse roots. Eenvoudig te verbinden met een usb kabel, waarna je vervolgens na contact maken draadloos kunt gamen.

Pluspunten

• verrassende kleur
  • draadloos
  • eenvoudig

M 04-07-2018

Werkt goed! Mooie kleur

Geschreven voor: Sony Dualshock 4

Dit product gekozen voor mijn zoon 11. Door de kleur draadloos en goed weekend model. Ik zou zeggen volgende keer weer voor onze andere zoon.

Pluspunten

• Draadloos
  • Vernieuwd

Jaap 06-06-2018

Ps4 Controler rood

Ik heb dit product gekocht omdat mijn andere stuk was, ik vond deze controler het mooist en daarom heb ik voor deze controler gekozen. Ik vind de controller fijn omdat omdat je niet alle knoppen hard in hoeft te drukken, als je hem al zacht aantikt reageert de controler er al op, en dat is fijn.

Pluspunten

• Goede grip
  • Mooie kleur

Minpunten

• Hij laad niet snel op