Tritton Tritton Kama PS4 stereo headset - Reviews

9,0 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

Marc 03-08-2016 Product maand in bezit

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding

Was eerst wat sceptisch over een stereo headset voor de PS4. Maar nu ruime tijd in gebruik en meer dan tevreden over dit produkt. Voor mij persoonlijk sluiten de oorstukken goed aan en er komt weinig geluid aan de buiten kant. Na de juiste instellingen op de PS4 (wijst zichzelf) voor hoe hard de microfoon staat en geluid krijg je voor deze prijs meer kwaliteit dan je in eerste instantie zou verwachten. Als je chat met vrienden heb ik inmiddels vernomen dat ik zeer helder en goed verstaanbaar ben, vele malen beter dan de standaard headset die bij de PS4 geleverd wordt. Het stereo geluid van de game wordt echt zeer mooi en goed weergegeven. Gamegeluid en chat wordt zeer goed weergegeven. Deze headset heb ik aangeschaft bij de aanbieding van Gamemania tbv hun nieuwe website voor de geweldig mooie prijs van 15 euro. Maar ook 30 euro is deze headset zeker waard. Voor diegene die niet honderden euro willen besteden aan een 5.1 of 7.1 headset. Ik gebruik hem vooral als ik wel eens game als de kinderen te bed liggen en verder niemand wil storen.