Tefal TG 3908

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal TG 3908 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

huisintveldinterieur 17-09-2013
Geschreven voor: Tefal TG 3908

Na altijd een goedkopere tafelgrill gehad te hebben, hadden we besloten een goede "tafelgrill"van TEFAL te kopen. Zo gezegd zo gedaan, het apparaat bakt prima maar niet alleen het vlees maar het toestel wordt zo heet aan de onderkant dat het tafelblad verschroeid is. Heb contact opgenomen met www.groupeseb.com maar hun zeggen dat in de gebruiksaanwijzing staat dat het apparaat niet op kwetsbare ondergronden mag staan. Ten eerste kun je de gebruiksaanwijzing niet lezen voordat je het apparaat koopt,
het is een TAFELGRILL en kan dus niet op welke tafel dan ook gebruikt worden!!!

Dus wees gewaarschuwd voordat je deze grill koopt!!!

WimGH 27-12-2011
Geschreven voor: Tefal TG 3908

Indien u alleen vlees wilt grillen is het een uitstekend apparaat, grilt als een tierelier. Maar indien u ook groente zoals stukjes ui, paprika, etc wilt grillen heeft u aan 1 kant een probleem, door het (overbodige) gootje kunnen de groente niet van de plaat worden geschoven. Eigenlijk een onacceptabele ontwerpfout, ik zou hem niet meer kopen.