Philips Avance Collection HR2375

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR2375 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tina 12-05-2019

Snel lekkere zelfgemaakte pasta

In 10 minuten heerlijke pasta. Makkelijk in gebruik. Met handig recepten boekje. Een minpunt is dat het schoonmaken een werkje is. De pasta proeft lekkerder dan pasta uit de winkel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Recepten boekje

Minpunten

• Schoonmaken

arnoudw1 01-05-2019

Simpel en snel pasta!

Het monteren van de pastamaker is eenvoudig en snel. Er zitten maar een paar knoppen op die gebruikt moeten worden en dus niet onoverzichtelijk word.

Het afmeten van het meel en de vloeistof moet zeer nauwkeurig zijn anders word de substantie niet goed bevonden en komt het er niet uit. Dit is mij overkomen waardoor ik de machine moest schoonmaken en opnieuw beginnen. Dus dat is wel een aandachtspunt.
Het maatbekertje wat erbij komt giet niet goed, het loopt langs de beker naar beneden. Ook de aanduiding van de gewichten van de vloeistof of meel is onduidelijk aangegeven in het receptenboekje.

Daarentegen is wanneer de juiste afmetingen in de machine zitten, het afwachten totdat de pasta eruit komt. Ik heb het automatische programma gebruikt, 3 min, en dan word de pasta automatisch eruit gedrukt.
Het afsnijden van de pasta is simpel en het hulpstuk snijd makkelijk door de pasta. Bij de Fettuccine en spaghetti komt het wel aan elkaar geplakt eruit en als een homp op een bord. Eenmaal kokend, komt de pasta los van elkaar.
Deze machine is perfect voor grote groepen aangezien erg veel pasta gemaakt kan worden in een korte tijd!
De extrusion only knop werkte niet echt goed, geen idee waarom.

Het schoonmaken van de machine is een minpunt aan de machine. De pasta, die hard en klonterig is, zit overal in de meest kleine hoekjes en blijft daar ook plakken. Het schoonmaakt hulpstuk helpt zeker om de opzetstukken voor de verschillende pasta schoon te maken.

Het uit elkaar halen van de machine is ook geen probleem, erg simpel en snel.

De Pastamachine is wel redelijk groot en zwaar waardoor hij in de keuken erg opvalt. Daarom heb ik hem opgeborgen.

Ik raad deze pastamaker bij iedereen die van pasta houdt aan!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • snelheid dat pasta klaar is
  • monteren is simpel

Minpunten

• schoonmaken
  • maatbeker

Guusje01 26-04-2019

FIjne pastamachine

Ik ben zeer tevreden over de pastamachine. Je proeft duidelijk het verschil met pasta uit de winkel, de pasta uit de machine is veel lekkerder.

De pastamachine is makkelijk in gebruik. De pasta komt er goed droog uit, hierdoor hoeft deze niet op een droogrekje te worden gedroogd. Wanneer er penne pasta wordt gemaakt plakt deze absoluut niet aan elkaar wanneer deze uit de machine komt. Verder is pasta verdi met spinazie makkelijk te maken en staan er nog andere groentepasta recepten in het receptenboekje wat is bijgeleverd bij de pastamachine. Indien je een te grote portie maakt, bijvoorbeeld voor lasagne kun je de bladen die je over hebt nog gemakkelijk invriezen

De hulpstukken voor de diverse soorten pasta kunnen worden opgeborgen in een opberg vakje onder in de pastamachine, verder zijn de hulpstukken makkelijk verwisselbaar.

Het schoonmaken van de machine is met behulp van de vaatwasser geen probleem. Wanneer je geen vaatwasser hebt is dit iets meer werk. Maar dit weegt niet op tegen de veel betere smaak van de pasta.

De pastamachine is een apparaat wat je niet iedere dag gebruikt. Maar wat ik wel zou adviseren, het is zeker een positieve toevoeging voor de bereiding van pasta. Indien je voor een grotere groep kookt, kun je de pastamachine meerdere malen achter elkaar gebruiken. Waardoor je dus voor meer als 4 personen kunt koken.

Pluspunten

• Toegevoegde hulpstukken
  • Snel verse pasta met lekkere smaak

Minpunten

• Schoonmaken

de Maat 25-04-2019

Makkelijk en snel je eigen verse pasta maken

Omdat wij graag verse pasta eten, leek deze pastamaker ideaal. Met de gebruiksaanwijzing en het bijbehorende receptenboek is t eenvoudig om de pasta te maken. Zonder knoeien op je aanrecht; de machine doet al het werk.
Een groot voordeel vind ik dat je zelf je ingrediënten kan bepalen; met biologisch meel en eieren maak je zo zelf gezonde pasta , zonder kleurstoffen en conserveringsmiddelen. Met het speciale schoonmaak hulpstuk, maak je de machine makkelijk schoon.

Pluspunten

• Makkelijk en snel
  • Eigen biologische ingrediënten gebruiken.

Minpunten

• Hij is wat groot

Errol 24-04-2019

De makkelijkste manier om verse pasta te maken.

Met het gebruik van deze machine kan je wel zeggen dat dit de makkelijkste manier is om verse pasta te maken. Mocht je de verse pasta van de supermarkt lekker vinden, dan is deze vele malen lekkerder.

De machine is makkelijk in gebruik door de ingrediënten in "losse" componenten toe te voegen. Laat de machine het werk doen en de verse pasta komt je tegemoet. Door met verschillende soorten ingrediënten te werken, maakt het de pasta nog lekkerder. Denk hierbij van bloem van de molenaar en diverse smaaktoevoegingen welke staan omschreven in het bijgevoegde receptenboekje.

De machine laat je grenzen verleggen op het gebied van het maken van verse pasta en heeft het hierdoor oneindig veel mogelijkheden.

Met ander woorden een prima machine.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Grensverleggend qua maken van verse pasta

Minpunten

• Iets aan de zware kant

Mientje1 24-04-2019

Uitstekende Pastamaker

Ik heb de Philips HR2375/00 Avance Collection Pastamaker nu 2 weken in bezit. De pastamachine werkt uitstekend. De vier bijgeleverde pastaschijven zijn ideaal, hiermee kunnen er vele soorten pasta gemaakt worden. In het bijgeleverde receptenboek staan recepten die allemaal geschikt zijn voor de pastamaker en er staat een grote variatie aan pastasoorten in het receptenboek. De pastamachine is geschikt om één of dubbele portie pasta tegelijk te maken. Met één portie pasta kun je gemakkelijk met 3 volwassenen van eten. Mocht je pasta overhouden kun je dit gemakkelijk invriezen en dit voor de volgende keer gebruiken.

De pastamaker is zeer gemakkelijk in gebruik. Binnen 10 minuten heb je zelfgemaakte pasta. Deze hoeft niet lang te drogen voordat de pasta gekookt kan worden. Het schoonmaken van de machine is iets meer werk, wanneer je geen vaatwasser hebt. Wanneer je een vaatwasser hebt is dit geen probleem, want de meeste onderdelen zijn namelijk vaatwasser bestendig.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit product. Het design van de pastamachine is strak. De pastamachine heeft een handig opbergvakje waardoor de pastaschijven makkelijk kunnen worden opgeborgen. De bijbehorende accessoires zijn over het algemeen een goede toevoeging. Kortom ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Snel verse pastta
  • Eenvoudig in gebruik
  • vier meegeleverde pastaschijven en een maatbeker

Minpunten

• schoonmaken

Natascha 23-04-2019

Super snel verse pasta

Ideale machine waar je binnen een mum van tijd verse pasta in diverse variaties mee kan maken.
Zo is pasta maken zelfs op drukke dag mogelijk .
Ook erg ideaal om met groente de pasta te kleuren
Zeker met kinderen

Ook heel makkelijk om te reinigen

Pluspunten

• Heel snel verse pasta
  • Leuk met kinderen te maken
  • Kan met groente pasta kleuren
  • Veel pasta varianties
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Machine is behoorlijk zwaar

vantilborg9 23-04-2019

Makkelijk in gebruik

De pastamachine is makkelijk te gebruiken, vergt weinig inspanning en levert heerlijke verse pasta op. Na één keer de gebruiksaanwijzing te hebben gelezen, is duidelijk hoe de je de machine gebruikt. De bijgeleverde recepten zijn ook zeker een aanrader, al is er soms een ingrediënt dat in de bereidingswijze wordt genoemd maar op de ingrediëntenlijst ontbreekt. Daarnaast mis ik in het bijgeleverde receptenboekje de kooktijd voor de verse pasta, maar dat kun je op internet makkelijk opzoeken. Het receptenboekje laat de variatiemogelijkheden in het maken van pasta zien, bijvoorbeeld glutenvrij. Al met al een aanrader voor mensen die graag koken met verse producten.

Pluspunten

• In korte tijd veel verse pasta

Ton Hoffman 23-04-2019

Krachtige machine

Een machine die geweldig is door de eenvoud. Ingrediënten erin en je bent klaar binnen 10 minuten.

Met veel gemak zet je een pasta gerecht op tafel.

Pluspunten

• Eenvoud
  • Krachtige machine