Princess 162900 Raclette Pure 4 - Reviews

Beste deals -15% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Princess 162900 Raclette Pure 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Han cozijn 13-01-2020

Heerlijk en gezellig smikkelen

Omdat ons oorspronkelijke gourmetapparaat aan zijn eind was op zoek naar een andere en deze gevonden naar aanleiding van veel positieve reviews. Het is een apart apparaat met als extra de koude zone onderin waar je de pannetjes die heet zijn maar even niet nodig weg kunt zetten. 4 pannetjes kunnen er ruim op en onder staan en al het vlees was snel en goed gaar zonder te verbranden en droog te worden. zijn er heel blij mee

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • aparte vormgeving
  • makkelijk en snel schoon

Minpunten

• graag meer pannetjes gehad

han cozijn 02-05-2020

hebben de Princess Raclette nu na een half jaar al vaak gebruikt en iedere keer weer zeggen we: hadden we deze maar eerder gehad. wat een feest om hier mee te werken. door de koude zone onderin het apparaat nu geen moeilijke toestanden om te voorkomen dat de tafel onder het apparaat heet wordt, blijft nu koud. temperatuur is goed te regelen en snel op gewenste warmte. pannetjes supersnel schoon en prachtige grillstrepen op het vlees als je de plaat gebruikt. kortom een topper