Princess 01.162650.01.001 - Reviews

• Test panel 8.4 dec 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.162650.01.001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

DewiA 04-01-2023

Goede gourmetset voor groot gezelschap

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Ik heb deze gourmetset een aantal weken mogen testen.
De gourmetstel wordt snel warm en is ideaal voor een groot gezelschap.
Het eten wordt snel gaar en smaakt heerlijk.
De bijgeleverde pannetjes en spatels zijn genoeg voor 10 personen.

Ik ben zeer tevreden over deze gourmetset en raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Ruim genoeg voor 10 personen
  • Eten smaakt lekker

Kowokowo 11-12-2022

Degelijk en modern raclette van Princess

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Ik heb de Princess raclette voor 10 personen een aantal weken mogen testen in december. Hij ziet er zeer degelijk en modern uit en we hebben hem getest met 5 personen.

De baktemperatuur is zelf te regelen, handig als je even wat rust in je gourmetten wilt aanbrengen. Alleen vind ik de regelaar zelf een beetje lastig in te stellen. Draai je de knop meer naar links dan lijkt het alsof het toestel uit is, zeker als je van uiterst rechts komt. Het gemis van een parking deck vind ik best jammer want dat is echt handig als je het pannetje even niet wilt gebruiken. De pannetjes hebben als voordeel dat ze de vaatwasser in mogen.

Het toestel bestaat uit 1 bakplaat en dat betekent dat je goed moet opletten als je vlees en vis apart zou willen bereiden. Vis op ribbels is toch wat moeilijker te bereiden dan op een gladde bakplaat. De anti aanbak laag is snel afgewassen maar dat mag natuurlijk wel na 1x gebruiken. Hoe de bakplaat na vele malen gourmetten eruit zal zien weet ik nu helaas niet! Mijn ervaring met andere Princess toestellen is dat na verloop van tijd de anti bak laag los begint te laten en dan plakt het vlees of vis helaas. De vaatwasser krijgt de plaat dan niet meer schoon. Afwachten dus!

De Princess raclette is bedoeld om 10 personen te laten genieten van gourmetten. Eerlijk is eerlijk maar dat lijkt me bijna niet mogelijk. Wij hebben het apparaat met 5 personen getest inclusief pannetjes. Praktisch gezien denk ik dat 6 personen maximaal is om met de armen bij het toestel te komen. Wordt anders wel heel ver reiken met je armen om aan het vlees te komen.

Pluspunten

• Baktemperatuur is zelf in te stellen
  • Pannetjes kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Gemis van parkeerdeck voor pannetjes
  • Te laag opstaand randje bakplaat

reviewer12 09-12-2022

reviewer12

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Na een periode dit gourmetset gebruikt te hebben, hebben we wel ongeveer een beeld van dit product.

Ten eerste is dit product lekker compact en goed voor 10 personen. Wij hebben dit product namelijk getest met 10 personen.

In het begin moet je je nog wel afvragen hoe dit product gaat presteren. Dit product fucntioneerde boven ons verwachtingen zo goed. De anti-baklaag is een goede toevoeging. Boter, olie etc. om dingen mee te bakken zijn niet echt nodig en het vlees, groenten worden mooi gebruind en zien er mooi egaal uit.

Daarnet zei ik al iets over compact, dat komt omdat dit product niet al te groot is maar wel voor alle gemakken voor ziet voor 10 personen. Het is ook heel erg geschikt voor kinderen en niet per se heel gevaarlijk. De kids kunnen ook gewoon hun ding bakken en er plezier van hebben. Al is gourmetten bedoelt voor rustig lekker eten enz. ik vond wel dat wanneer je ei in bakje deed in het onderstel dat het soms niet heel snel gaar was, maar dat zal ook kunnen liggen aan de substantie.

Het product zoals ik net zei is compact, mooi strak zonder rare vormen of obstakels. Dus daar ben ik ook zeer content mee.

Het product is zeer aan te raden qua kwaliteit, maar ook gebruiksgemak. Kortom top product.

Pluspunten

• Anti-baklaag
  • Compact
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kwaliteit

Minpunten

• Minder snel gaar op onderstel in pannetjes

Leo de Bruin 07-12-2022

Robuust, makkelijk in gebruik en te reinigen.

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Het apparaat ziet er robuust uit, staat stevig/stabiel en is snel op temperatuur.
Ik heb diverse producten op gebakken zoals hamburgers, karbonades, biefstuk, frikandellen, verse worst, uien, paprika, tomaten en champignons en ik moet eerlijk zeggen dat het eindresultaat van dit apparaat mijn verwachting overtreft en de gebakken producten komen erg mooi en egaal gebruind en goed bereid van het apparaat af.
De Princess Raclette is een prettig apparaat en heeft eigenlijk geen boter of olijf- sla olie nodig door een anti aanbaklaag, hierdoor ook gezonder en ook makkelijk te reinigen.
Het apparaat is geschikt voor een groot aantal personen waardoor je niet met 2 apparaten hoeft te werken en deze perfect aansluit op de behoefte van de gebruikers.
Het leuke is voor kinderen dat ze hun eigen eten kunnen bereiden, gezonde voeding maar ook opvoedkundig en ook een warme en gezellige sfeer met elkaar eten delen en het samen doen van bakken van de maaltijd.
Dit apparaat zou in elk huishouden zijn eigen plek moeten hebben, gewoon om makkelijk te gebruiken voor stukje vlees of groenten voor kleine en grote gezelschappen en ook omdat het ook leuk en gezellig is om met eten bezig te zijn en met elkaar.
Kortom de Princess Raclette is een aanrader voor mensen die van lekker eten houden, gezellig voedsel bereiden en genieten van het lekkere eten en elkaar. Ik/wij beveel/bevelen dit product zeker aan!

+ Zit er robuust en duurzaam uit
+ Gebruiksvriendelijk
+ Snel op de juiste temperatuur
+ Mooie vormgeving product
+ Het bakoppervlak is prettig groot
+ veelzijdig
+ Makkelijk te reinigen
+ Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Zit er robuust en duurzaam uit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel op de juiste temperatuur
  • Het bakoppervlak is prettig groot
  • Makkelijk te reinigen

m********@g******** 05-12-2022

Zeer geschikte gourmetset

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Wij hebben deze gourmetset een aantal weken mogen testen.
Dit hebben wij met veel plezier gedaan.
Het product word snel warm.
De producten die je erop legt worden ook lekker snel gebakken.
Ook als je een stukje stokbrood in een pannetje doet en deze in het onderstel plaatst met een beetje kruidenboter erop word deze snel gebakken.
Wat wel opvalt is dat het apparaat wel regelmatig even kort uitgaat en het dan lijkt alsof de bakplaat ook echt even niet bakt.
Hij moet daarna wel weer even aanspringen en doet dan zijn ding weer.

Er staat aangegeven dat het apparaat voor tien personen is. Qua bakjes ga je dit makkelijk redden, als je deze op het onderstel plaatst.
Maar als je voor tien personen alleen vlees op de bovenplaat doet dan kom je wel ruimte te kort.
Tenzij je allemaal maar 1 stukje vlees op de plaat legt.

Wij zijn zeer tevreden over dit apparaat en kunnen iedereen dit apparaat aanbevelen.

Pluspunten

• Bakt snel
  • Plek voor 10 pannetjes op onderstel
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Slaat af en toe uit
  • Niet geschikt voor 10 personen te bakken

j****************@g******** 05-12-2022

Gezellig en makkelijk gourmetten

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Na een korte tijd van uitproberen hebben zijn we erg tevreden over de kwaliteit van de gourmetset...
We zijn met een groot gezin en dan is 10 personen juist een uitkomst als je het met 1 apparaat kan doen.

Het is erg makkelijk om te eten met 10 man, maar eerlijkheid is wel dat het 1 apparaat is en wij een lange tafel hebben. De personen op de buitenkanten kunnen niet bij de gourmet set, wat wel jammer is. Maar als je een ronde tafel hebt dan is het weer een stuk makkelijker.

Hij is erg makkelijk schoon te maken en door de grote bakplaat en vele pannetjes kun lekker smullen. Wat ons betreft is het enige min puntje dat er niet een gekleurde stip op het pannetje zit, zodat je makkelijk weet welke van jou is, maar dat valt natuurlijk makkelijk op te lossen door een vast plek af te spreken.

Groot voordeel vonden we dat je zelf de temperatuur kan bepalen.
kortom en hele dikke voldoende en bevelen het apparaat dan ook aan.

Pluspunten

• breed
  • Termperatuur zelf in te stellen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen gekleurde stippen op pannetjes
  • minder geschikt bij hele grote lange tafel

Mark Jansen 05-12-2022

Goede keuze

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Na een aantal testweken kan ik zeggen dat deze gourmetset prima voldoet.
Wat ik bij in gebruik name al erg prettig vindt is de lengte van het snoer; die is extra lang zodat je makkelijker bij een stopkontakt of verlengsnoer kan. De plaat wordt overal goed heet en ook de gril eronder doet het goed. In tegenstelling tot mijn vorige waar dit te wensen overlaat. Omdat de plaat extra lang en niet zo breed is houdt je ook wat extra ruimte op de tafel. Ook de bakjes zijn goed te gebruiken vanwege hun vierkante vorm
Wellicht 2 minpuntjes; voor 10 personen is het niet heel erg royaal. Met 7 personen getest ging het nog wel. Bij veel personen ook rekening houden dat je elkaars bakje onder de gril niet eraf duwt.

Pluspunten

• Extra lang snoer
  • Extra lang en minder breed

b*********@g******** 05-12-2022

Ouderwetse gourmet-pret

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Ik werd geselecteerd voor een testpanel en de timing was top. Afgelopen Sint-weekend met de hele familie ouderwets genoten van grillen en gourmetten. Ja dat je de plaat met de hand moet schoonmaken herinner ik mij nog van vroeger. Voor ons niet zo'n probleem. Het is dus fijn dat je kunt grillen en de pannetjes tegelijk gebruikt. Enige puntje is dat de plaat even goed op temperatuur moet komen, daar kunnen we de volgende keer rekening mee houden, Al met al een prima apparaat voor een avond Hollandse gezelligheid ;-)

Pluspunten

• grillen en gourmetten in 1
  • 10 personen

Minpunten

• moet even opwarmen (houd daar rekening mee)

Eend187 04-12-2022

Fatsoenlijk gourmetstel

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Het is een goed werkend gourmetstel. Hij warmt snel op en je kunt de warmte zelf instellen. De meegeleverde pannetjes en houten spatels zijn erg handig om een eitje of wat anders mee te maken wat minder fijn is om op de bakplaat zelf te bakken. Ik heb geen minpunten over het gourmetstel en zou het zeker aanraden!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Meegeleverde houten spatels

Manon Dijkhuizen 03-12-2022

Stijlvol en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

De raclette is ziet er goed uit, is gemakkelijk schoon te maken en is snel in gebruik te nemen. De oplichtende blauwe ring geeft duidelijk aan wanneer het apparaat in werking is, erg gemakkelijk voor kinderen. Het eten warmt redelijk en snel en geleidelijk op. Eenmaal klaar met eten is het apparaat gemakkelijk schoon te maken. Voor 10 personen is het apparaat wel wat klein, 6-8 personen is idealer.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Heldere aanduiding dat het apparaat in werking is

Minpunten

• Ietwat klein voor 10 personen

Sandra 02-12-2022

Zeer goed gourmetstel

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Ik heb deze raclette gourmetset mogen testen. Het is een fantastisch apparaat. Hij heeft een thermostaatknop, even op de hoogste stand opwarmen en dan iets terugdraaien. Warmt snel op en bakt heel goed. Zelfs dikkere worstjes waren snel gaar. De kaas smelt heel goed in de pannetjes en de anti aanbaklaag is heel goed. Het apparaat staat stevig op tafel en het snoer is lang genoeg en kan na gebruik onder het apparaat opgeborgen worden. Met 5 personen kan iedereen er nog goed bij, met 10 personen gaat dat niet lukken. Hij is heel makkelijk schoon te maken en de pannetjes en grillplaat mogen in de vaatwasser. Ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Snel warm
  • Bakt goed
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel ruimte op de grillplaat
  • Thermostaat

Minpunten

• Niet voor 10 personen als iedereen zelf wil bakken

Familie Aarts 01-12-2022

Fijne bakplaat

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Wij hebben dit product al enkele weken in gebruik en we zijn super enthousiast. We kunnen handig zelf de temperatuur instellen voor wanneer er veel of weinig gegeten wordt. Het is fijn dat de grillplaat makkelijk verwijderd kan worden wanneer we deze schoon willen maken. We hadden eerst 2 bakplaten maar dat is nu niet meer nodig. Deze bakplaat is voor 10 personen waardoor wij met het gehele gezelschap samen kunnen eten. De pannetjes zijn makkelijk in gebruik. De antiaanbaklaag bakt erg prettig. Tevens vind ik het een mooi design.

Pluspunten

• afneembare grillplaat
  • mooi design
  • handig in gebruik

Emma91 27-11-2022

Luxe grill, hier aanbevolen.

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Wat een heerlijk product! Wij waren het ouderwetse gourmetstel gewend. Echter heeft deze raclette een handige draaiknop om de temperatuur mee te regelen. Op de hoogste stand hebben wij hem gebruikt om vlees mee te grillen. Voor stokbroodje konden we hem lager afstellen. Ook fijn is de anti aanbak laag. En om het extra compleet te maken, bijgeleverde spateltjes. Voor tien grote eters vinden wij hem persoonlijk wat klein. Maar voor een gemiddeld gezelschap is dit een super apparaat. Warmt snel op, koelt snel af en het snoer is van voldoende lengte.

Pluspunten

• Temperatuur regelbaar
  • Anti aanbak laag

Minpunten

• Voor 10 grote eters wat krap

Sam 23-11-2022

Is ons erg goed bevallen!

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Wij hebben de Princes raclette een paar weken mogen testen.

Wat mij opviel aan de Princess Raclette is de strakke en moderne afwerking.

Met de draaiknop aan de zijkant kan de temperatuur ingesteld worden. Met de knop in de maximale stand krijgt de raclette voor mij de perfecte temperatuur. Deze temperatuur is iets lager dan ik gewend ben maar het vlees gaart hierdoor wat langzamer waardoor het gelijk wat malser blijft.

De raclette is snel op temperatuur en koelt na het uitzetten ook snel af. Daarnaast is alles makkelijk schoon te maken. Door de anti aanbak laag veeg je al het aangekoekte eten er zo af. En met een doekje is de rest van de raclette zo schoon te maken. Schoonmaken met de hand is wel aan te raden, zo voorkom je schade aan de bakplaat. Er zitten geen scherpe randen aan.

Verder zit er een ruime snoer aan. Dit geeft wat meer bewegingsvrijheid doordat we niet allemaal rond het stopcontact moeten zitten of dat het verlengsnoer op tafel ligt. Dat ziet er natuurlijk niet netjes uit.

De grillplaten kunnen aan beide kanten gebruikt worden. De ene kant is valk en de ander heeft een ribbel. Daarnaast heeft de grillplaat een randje waardoor er niet snel wat vanaf kan vallen of dat het vet/olie van de plaat op de tafel lekt.

Samengevat is de Princess Raclette een goede raclette alleen, met opgroeiende pubers en grote eters, niet voor 10 personen. De raclette warmt snel op en koelt na gebruik ook snel af. Daarnaast is de raclette makkelijk schoon te maken.

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Niet overal even warm

Mmlubben 22-11-2022

Groot gourmetstel

Geschreven voor: Princess 01.162650.01.001

Deze prachtige gourmetstel voor 10personen is makkelijk in gebruik. Gebruiksvriendelijk door de lange stroomsnoer en erg gemakkelijk te reinigen na gebruik. Even in sprayen met schoonmaak product en daarna zonder al te veel moeite schoon te 'vegen'.
Door de vele pannetjes kan je gemakkelijk met z'n allen rondom zitten en iedereen kan dan makkelijk bij zijn eigen bakgedeelte. Het gourmetstel warmt snel op na inschakelen.. echt een aanrader bij een grote groep om te gourmetten en tevens tegelijkertijd te bakken.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Gemakkelijk te reinigen
  • 10 persoons