Philips Avance Collection HD9905 - Reviews

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Frank & Henja 02-11-2016

Bruikbaarheid valt tegen

Het grillrooster valt tegen in gebruik. De hoogte van de 2de verdieping is laag dus alleen vrij platte dingen kunnen er nog onder. De spiesjes zijn van veel te glad metaal zodat hetgene dat je er op gespiesd hebt je niet fatsoenlijk kan omdraaien halverwege het bakken want het draait gewoon rond in het voedsel, daar had een groef o.i.d. in gemoeten. Verder zitten de spiesjes veel te dicht bij elkaar, je kunt nog niet fatsoenlijk een sate er mee maken of je moet wel heel kleine blokjes er op spiezen. Verder is het moeilijk om het rooster uit het mandje te halen na het bakken, is gloeiend heet en je kunt er (met b.v. een ovenwand) heel moeilijk bij. Kortom: ziet er leuk uit maar is nauwelijks nuttig te gebruiken.

Pluspunten

• Extra verdieping.

Minpunten

• Alleen platte dingen kunnen er op.
  • Moeilijk heet uit de mand te halen.
  • Spiesjes zijn te glad.
  • Spiesjes zitten te dicht bij elkaar.

Mamsie 30-12-2016

Handig

Voor de airfryer handig om bijv kleine pizza's in te bakken ...een paar in het Mandje dan dit rekje erop en dan weer een tweetal pizza's . Pas op hebt rekje is gloeiend heet.

EsDoubleU 08-11-2015

Gewoon handig

Het is een uitermate handige accessoire, vooral voor een 1- of 2-persoons maaltijd. Aardappeltjes/frietjes onderin en je stukje vlees er na een paar minuten bij op dit handige rekje. Ik ben er heel erg content mee!

Petrie 09-09-2015

Prima om een tweede laag in de airfryer te creëren

Het is erg handig om een tweede laag in de airfryer te creëren. Wel oppassen dat deze tweede laag niet te hoog is en daardoor tegen het verwarmingselement komt.

Tascha 09-09-2015

Ik in een keer 2 gerechten maken kan

Ik kan in een keer 2 gerechten maken of als wij met meerdere personen zijn een hele maaltijd? De prikkers zijn ook zo gemakkelijk in gebruik.
Ik snap nu waarom dat rekje zo vaak uitverkocht is!

Ever1 22-08-2015

het is een goed product maar mis nog wat

het is een goed product maar als ik het rooster uit haalt uit de pan is heet zeer heet, zit geen tang bij dus pak de waterpomp tang om het rooster uit te halen .. en de prestatie is zeer slecht de extra onderdelen wat bij de xl past , of kleiner moet men goed op internet kijken waarom niet bij de pan een folder, wat men bij deze pan kan bestelen.

Evert