Boska Milano Raclette Maxi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Boska Milano Raclette Maxi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tante Tilleke 06-12-2014
Geschreven voor: Boska Milano Raclette Maxi

In ket kort............. SUPER..........!!!!
Nou, oke, iets meer dan.

Toen we hem gingen kopen hadden we nog zoiets van, tsssss, kermis-ding. Klein, ziet er niet uit alsof het veel is, maar kom, onze vorige gourmetset was knap waardeloos, dus we doen t gewoon.
Thuis uitgepakt, afgewassen en onder de afzuigkap aangezet, want pff, er kwam bij de eerste keer best een vies geurtje en wat rook vanaf. Maar dat was na 5 minuten weg. Dat hoort er nou eenmaal bij, bij zulkde dingen.
En daarna.................
Man man man, wat hebben we met stomme verbazing zitten genieten. In de pannetjes kleine stukjes ui prei champignonnetjes en ommeletjes gemaakt, shoarmareepjes gebakken (wouw, n echte aanrader...!!!), oke, ook af en toe een beetje kaas, hihi en dat ging echt hartstikke super goed. Jamjamjam
Bovenop plakjes voorgekookte aardappeltjes en vleesjes, en ook dat ging perfect.
De raclette werd niet zo heet dat er sprake was van cremeren, maar veruit heet genoeg om lekker bruin korstje te geven terwijl het vlees mooi gaar was. Zowel bovenop als in de pannetjes.

Oke, 1 klein minpuntje, de randjes van de bovenop-plaatjes hadden ietsjes hoger gemogen, vanwege sapjes en vet dat van de vlees afkwam. (wij zijn eigenwijs en vinden een beetje boter erbij gewoon lekkerder) Maar een keukenrol-lapje bij de hand deed wonderen.
Oke, 2 minnetjes, het snoer is wat kort, maar lang leve het verlengsnoer.

Met zn tweetjes echt een ideaal gezellig avondje gehad. Doordat er niet zo veel in 1 keer op kan duurt het lekker lang voor je vol bent.
S'avonds in bed waren we nog steeds helemaal in de wolken met onze nieuwe aanwinst.
Heeeel blij dat we hem aangeschaft hebben. Kan het iedereen aanraden.

Kortom, in een woord......?? SUPER.....!!!

Dat ding hadden we jaren eerder moeten kopen.
En ben je met meerderen, nou, dan neem je er toch 2?