Princess 01.112425.01.001 Panini Grill Pro - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.112425.01.001 Panini Grill Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j***************@g******** 09-11-2022

De panini die brood heerlijk maakt.

Mijn tosti ijzer was overleden en ik wou wel iets anders proberen daarom was de princess panini grill pro daarr uitermate geschikt voor. Je kan er zoveel verschillende etenswaren in leggen zoals brood met tomaat en kaas of kaas met suiker. Ook deed ik er bolletjes in met heksenkaas niet te veel en zalm dat was heerlijk. Of tomaat met mosarella en olie en pizza kruiden. Alles wat er in kan wordt heerlijk. Een echte aanrader

Pluspunten

• Heel gemakkelijk in gebruik.
  • Na gebruik goed schoon te maken.
  • Er bakt niets aan.
  • Warm snel op en koelt ook snel weer af.

Angeline 31-10-2022

geweldige grill

Een buitengewoon fijne grill. Makkelijk in gebruik door het grote bakoppervlak (30cm x 27cm) en door de zwevende bovenplaat ook geschikt voor dik belegde panini's of dikkere stukken vlees of spiezen. Het oppervlak is zeer simpel te reinigen wat ik een niet onbelangrijke eigenschap vind. Ik ben echt enthousiast over deze grill en heb hem dan ook veelvuldig naar tevredenheid gebruikt. Een aanwinst voor mijn keuken.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • geschikt voor goed belegde panini's
  • groot bakoppervlak

a****************@h********** 26-10-2022

Fijn apparaat

Heel fijn apparaat!
Word snel warm en je kan hem makkelijk instellen en hij kan voor meerdere dingen gebruikt worden.
Het apparaat is ook lekker groot waardoor er genoeg op kan. En met tosti's kan je er meerdere tegelijk in doen.
Er zit een opvang bakje onder voor het vet wat heel handig is!

Het snoer is wel wat kort en kan je niet ergens opbergen.
Ook het schoonmaken gaat wel goed maar had makkelijker gekund als het afgewassen kon worden of in de vaatwasser.

Al met al een handig apparaat waar je veel plezier van hebt!

Pluspunten

• Snel warm
  • Groot

Minpunten

• Kort snoer

n**********@g******** 25-10-2022

Super apparaat!

Ik mocht deze Grill Pro een tijdje testen. Gelijk meegenomen naar mijn werk, waar iedereen dol is op tosti's eten. De Grill was daar een groot succes. Hij is snel warm, heeft een groot formaat zodat er meerdere tosti's tegelijk op gemaakt kunnen worden. Zelfs met bakpapier tussen de platen, wordt de tosti snel mooi bruin en warm. Ook panini's worden goed bereid in dit apparaat. De buitenkant wordt krokant gestreept bruin terwijl de kaas/pesto/tomaat etc lekker warm wordt binnenin.
Thuis het apparaat uitgetest met hamburgers en biefstukpuntjes. Gaat ook prima! Het vet van de hamburgers loopt netjes in het opvangbakje, zodat je aanrecht netjes schoon blijft en je keuken niet helemaal blauw staat van het verbrande vet. Daarna even met een velletje keukenrol er overheen en de grill kan weer in de kast.
Er zijn toch ook wel een paar verbeterpunten: het zou prettig zijn wanneer de platen uit de grill gehaald kunnen worden en onder de kraan of afwasmachine schoongemaakt kunnen worden. Nog handiger zou het zijn wanneer de grill 180graden geopend zou kunnen worden. Dan kun je er gelijk op gourmetten. En voor het opruimen van het snoer ontbreekt een plekje. Waar we op het werk last van hadden, is het glimmen/reflecteren van het aan/uit knopje. Het lijkt namelijk net alsof hij de hele tijd aan staat.
Al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• groot oppervlak
  • snel warm
  • bakt snel en met prima resultaten

Minpunten

• kan niet 180gr open
  • platen kunnen niet verwijderd worden

Paulien 23-10-2022

Panini Grill Pro

Een fantastische grill!

Door de zwevende bovenplaat is het mogelijk om deze grill voor zoveel verschillende doeleinden te gebruiken. Hierdoor krijg het eten overal een gelijke grilloppervlakte, iets wat je niet veel ziet.

Er zit een vetopvangbak bij deze grill, iets wat heel erg handig is tijdens het grillen van vis. Dit scheelt een hoop tijdens het schoonmaken.

Een nadeel van deze grill is dat het op standje 1, lang duurt voordat een panini warm is geworden en de grill zelf is best wel groot.

Pluspunten

• Zwevende bovenplaat
  • Vetopvangbak
  • Grote bakoppervlakte

Minpunten

• Grote grill
  • Standje 1 duurt erg lang

Dees 23-10-2022

Test Princess Panini Grill Pro

Ik heb deze Princess Panini Grill Pro een tijdje mogen uitproberen.
Het uiterlijk is zeer fraai en ziet er stevig uit.
De aan-uit knop aan de zijkant van het apparaat is makkelijk in de bediening, je hoeft voor uitschakelen niet de stekker uit het stopcontact te halen.
Er is bovenop een knop met 3 temperatuurstanden, als je eenmaal de temperatuur instellingen onder de knie hebt krijg je een goed uitziende tosti of stukje vlees op je bord.
Het lekbakje onder de platen is fijn om de kruimels of vet resten op te vangen.
Aan de zijkant zit een handig klipje, deze kan gebruikt worden om het panini apparaat makkelijk op te bergen, zonder dat deze telkens openklapt.

Uiteraard heb ik ook een aantal mindere punten ontdekt. Bij het uitpakken van het panini apparaat uit de doos viel direct op dat de kabel erg kort is, tevens is er geen uitsparing of ruimte aan de onderkant of zijkant om de kabel netjes op te rollen om het apparaat op te bergen.
Wat ook gelijk opviel is dat het niet mogelijk is om deze panini maker 180 graden open te klappen, zelf denk ik dat het een gemiste kans is om zo nog meer bereidingsmogelijkheden aan dit apparaat toe te kennen.
Na gebruik, moet je ook direct de platen met een stukje keukenrol afvegen, anders als het apparaat is afgekoeld is dit lastiger te verwijderen. Persoonlijk zou ik het prettiger vinden als de platen verwijderbaar zouden zijn zodat je deze in de vaatwasser of met de hand kan afwassen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Aan-uit knop
  • Klipje voor opbergen

Minpunten

• Korte kabel
  • Geen opbergruimte voor kabel
  • Platen niet verwijderbaar

d**********@h********** 23-10-2022

Perfect

Wat een fijn apparaat is dit! Of je je broodje nu belegt met pesto en tomaat, met ham en kaas of een beetje gekruid gehakt en salsa, deze grill zorgt ervoor dat ‘ie in no-time klaar is. Fijn dat de grill zo makkelijk schoon te houden is. Door het lekbakje wordt het vet opgevangen en even een papiertje langs de grill en schoon is ‘ie. Ideaal voor wanneer je met velen bent, want er gaan met gemak meerdere tegelijk in. Staat netjes in de keuken maar bergt ook goed op. Ik heb het apparaat een aantal weken getest en zou het een ieder die geregeld panini’s eet zeker aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Snel klaar

Minpunten

• Snoer iets te kort

SVD80 21-10-2022

Onmisbaar in elk gezin met hongerige pubers!

Wat een ontzettend fijne panini grill is dit!! Met twee eigen pubers en vaak puber vrienden in huis is er op elk moment van de dag wel iemand met “honger”. Dit apparaat warmt mega snel op (sneller dan je zelf een broodje kan beleggen) en binnen een minuut of 7 heb je heerlijke panini’s op tafel! Door het grote oppervlak kunnen er met gemak 5 pistoletjes tegelijk op en dankzij de zwevende bovenplaat worden ze ook allemaal even lekker! Maakt niet uit welk/hoeveel beleg je erop doet, alles past eronder! Uiteraard wordt er door de kids wel eens te veel kaas op de broodjes gedaan wat dan op de grillplaat druppelt, maar die brandt niet aan en deze plaat is erg gemakkelijk weer schoon te vegen en door het vet/kruimel opvangbakje aan de voorkant blijft je aanrecht ook netjes schoon. Wat ik ook prettig vind is dat het apparaat heel stevig staat, ook als hij warm is en open staat, je hoeft niet bang te zijn dat hij dichtvalt terwijl je met je broodjes bezig bent. Ook super dat er een clipje aan de zijkant zit waardoor je het apparaat rechtop ergens neer kan zetten waardoor hij weinig ruimte in beslag neemt en makkelijk te pakken is, ook is hij niet zwaar dus ook voor kids makkelijk in gebruik! Er zitten drie standen op maar voor de panini’s zelf hebben we alleen stand 2 nodig gehad. Deze hadden wij veel eerder moeten aanschaffen, nu al onmisbaar in onze keuken!

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Groot
  • Makkelijk schoon te houden
  • Makkelijk op te bergen
  • Stevig en veilig in gebruik

Pat.Bos 21-10-2022

Panini grill

Mooie grill kwa vormgeving.
Snoer had voor mij iets langer mogen zijn .
Platen zijn mooi groot en goed te reinigen.
Grote nadeel vind ik dat als je wat gebakken hebt en je klapt de bovenkant open , dat al het vet op je werkblad loopt/drupt.
Thermostaat is in 3 standen instelbaar , maar heb hier nog niet echt de meerwaarde van ondervonden.

Pluspunten

• Snel warm
  • Groot bak vlak

Minpunten

• Vet lekken als je de deksel opklapt
  • Kort snoer
  • Bakplaten niet demontabel

karin 19-10-2022

Goede grill voor meerdere doeleinden

Super apparaat, gemakkelijk schoon te maken. Goed opvangbakje voor het vet, sappen (wel tijdig leegmaken!)
Warmt snel op en bakt mooi gelijkmatig. Voor zowel vlees als rijk belegde panini's is dit apparaat een succes. Oppervlakte van de grillplaat is groot waardoor je gemakkelijk 4 tosti's in 1 keer kan klaarmaken.

Pluspunten

• instelbare warmte
  • Opvangbakje voor vet en sappen

Minpunten

• kan niet volledig (2-zijdig) opengeklapt worden

Marieke Vermeulen 19-10-2022

Goede grill

Super fijne gril die goed heet wordt voor vegan kaas op de tosti. En mijn kan er makkelijk een normale tosti naast grillen.
Vlees kip en groenten zijn er ook goed op te grillen.
Makkelijk te bedienen en schoonmaken is een eitje.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Wordt goed warm

Minpunten

• Korte snoer

Bart Oosterhoff 19-10-2022

Lekker grote en veelzijdige grill.

Grote veelzijdige gril.
Ik dacht dat ik deze vooral voor tosti’s en panini’s zou gebruiken, maar heb er inmiddels ook vlees en vis op gegrild. Gedurende de paar weken dat ik dit apparaat kon testen blijkt hij verrassend veelzijdig te zijn. Ook pita-broodjes kun je er prima in doen.
Omdat het apparaat lekker groot is konden er wel 4 hamburgers tegelijk in. Je hoeft dus niet op elkaar te wachten. En vet uit de hamburgers loopt in een makkelijk schoon te maken lekbakje.
De bovenkant van de grill is zwevend opgehangen, daardoor kun je ook dikkere stukken vlees of vis er makkelijk in kwijt zonder ze plat te drukken.
Omdat het apparaat zo veelzijdig is, zou het mooi zijn als er bij de grill ook een foldertje of zo zou zitten met recepten en voorbeelden.
Wat mij betreft een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Grootte
  • Vermogen

Minpunten

• Geen receptenboeken

Ew72 18-10-2022

Nice product

Deze paninigrill is de beste vriend geworden van mijn keuken. Tosti's, panini's, vlees en visjes, alles kan hij aan. Een voordeel is de vetopvanger, waardoor je werkblad netjes blijft. Kids zijn fan, want ook hun XL-paninibroodjes met extra vulling kunnen moeiteloos geroosterd worden.
Het toestel is eenvoudig te reinigen en plakt niet. De zwevende bovenzijde laat toe dat er vrij dikke belegde broodjes kunnen bereid worden. Het gebfuiksgemak is erg groot. Wij hebben ook al sateetjes, biefstuk, kippenreepjes en visjes geroosterd op de plaat. Ruim genoeg om het te bereiden voor het ganse gezin en...een groot voordeel dat ik hem zo eenvoudig weer schoon maak. Een aanwinst voor mijn keuken!

Mac87 18-10-2022

Prima grill

Prima grill apparaat. Hij warmt snel op en lijkt over het hele oppervlak gelijkmatig warm te zijn. Het scharnier werkt zo dat de bovenkant mee beweegt met het te grillen product, waardoor ook hier de warmte evenredig verdeeld wordt.
Het opvangbakje voor vet zit op een makkelijk bereikbare plaats en is goed schoon te maken.
Ook het formaat is goed, groot genoeg voor 2 grote tosti's naast elkaar.
Wat ik wel een beetje mis is het kunnen losklikken van de grillplaten om deze ook goed schoon te kunnen maken. dit is niet mogelijk.
Al met al ben ik tevreden over dit product, het doet prima waar het voor gemaakt is!

Pluspunten

• Groot oppervlak

Minpunten

• Platen kunnen niet los

Tamara 11-10-2022

Groot, snel en makkelijk schoon te maken

De Princess Panini Grill Pro maakt in een handomdraai je gerechten klaar. Ik zit nog wel te zoeken naar de juiste temperatuur en tijd want hij wordt erg snel heet waardoor ik soms net optijd het zie. Het grote bakoppervlak wat ook nog los kan is ideaal zodat je rijkbelegde broodjes of dikke stukken vlees er onder kunt doen. Mede door het vetopvangbakje is het apparaat ook makkelijk schoon te maken. Al met al echt een super apparaat die ik zeker wil houden/kopen.

Pluspunten

• Groot bakoppervlak
  • Vetopvangbakj
  • Snel heet