Philips Avance Collection HD6360 - Reviews

Type apparaat
grillplaat
2000 watt
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Puzova 06-02-2013 Product kwartaal in bezit

Al diverse malen gebruikt, met telkens verbazingwekkend goed resultaat. Het eten krijgt een heerlijke rook-/grillsmaak, zonder overheersend te zijn, en kruiden toevoegen geeft een subtiel smakelijk effect. Wat me nog het meest verbaast, is dat het echt heel goed doordacht is voor wat betreft schoon maken. Meestal beweren ze ten onrechte dat het goed schoon te houden is, maar dat is in dit geval echt heel eenvoudig. De grill heeft een mooi ontwerp en is ook qua formaat heel acceptabel, dus ik heb hem standaard op de aanrecht staan. Degelijkheid kan ik na 3 maanden nog niet echt een uitspraak over doen, maar het ziet en voelt degelijk. De grillplaat is stevig met een robuuste teflonlaag en ook het kunststof ziet er duurzaam uit.
Een tip: het stoomreservoir is vrij snel leeg gestoomd, dus dat vul ik af en toe bij tijdens het grillen.

bernard93 07-08-2015

een goed produkt maar de hitte van de gril kan beter

zoals boven genoemd zou ik de volgende keer nog even verder kijken voor een produkt dat wat meer hitte produceert

Inger1951 31-05-2015

Fijne tafelgril

Ik gebruik deze grill nu een jaar en zou niet meer zonder kunnen. Het gemak om je vlees te grillen zonder dat het vet overal heen spettert is fantastisch. Een biefstukje grillen zo gebeurt. Het lekkerste is dat je speciale houtsnippers in het daarvoor bestemde bakje kan doen en dat geeft je vlees een BBQ smaak. Ik doe ook altijd een beetje water in het daarvoor bestemde bakje en dat zorgt er ook voor dat mijn vlees nooit droog is. Het fijne is dat de onderdelen ook in de vaatwasser kunnen.

albert57 04-01-2014

Gister gekocht en meteen geprobeerd, voldoet aan alle verwactingen

meer als uitstekend. Het vlees blijft heerlijk mals .door het gebruik van de stoom functie en als je die vult met wijn krijgt het nog meer alure. Dit is cooking op hoog niveau.
Ook het schoonmaken na gebruik is een fluitje van en cent.

Adobe 23-11-2013

Dit product kost tijd om cowell eten vestigen

Om eten te gegrill dat dure veel tijd voorbeeld hamburger in normal tefal pan gaat in 5 min maar in deze product gaat in 15 min of meer
Waarom?

Bo2013 02-10-2013

Product voldoet aan de verwachtingen w.b.t. gebruiksgemak/smaak sensatie

Ik ben tevreden, handig in gebruik. Smaaksensatie is variabel en lekker. Geschikt voor snel te bereiden maaltijden. Bij meer dan twee persoonshuishoudens is de grill klein.

JanMD 20-08-2013

Prima aanschaf!

Apparaat grilt prima. Na een opwarmtijd van 5 minuutjes is de grill warm en kan het te grillen product erop. Het grillen van spiesjes gaat echter wat lastiger omdat de warmte dan niet overal gelijkmatig binnendringt.
Nu enkele malen gebruikt met vooral houtsnippers. Grillplaat en lekbakje zijn goed te reinigen in de vaatwasser. De overige delen (glasplaat en houtsnipperbakje) zijn snel schoon te maken in een handsopje. Het chassis van het apparaat wordt nauwelijks vuil.
Kortom: ik ben zeer tevreden.

FlipjeTiel 01-07-2013

Heel fijne grill

Werkt uitstekend. Met houtsnippers, voor het roken, is een heel leuk idee.
Met twee personen is de grill uitstekend te gebruiken.

piet0101 17-06-2013

lekker gemakkelijk

Grilplaat wordt snel warm, ideaal dat deksel spatten tegenhoudt. Je kunt er een smaak aan toevoegen door middel van houtsnippers of kruiden toevoegen.

Johnjohnny 17-06-2013

werkt perfect binnenshuis

Werkt perfect binnenshuis, uitstekende grill resulataten.
Lekker met het toegevoegde "houtkoolsmaak"
Leuke en lovende complimenten van mijn gasten.

jogoro 16-06-2013

mooi en goed werkend product

een apparaat dat goed werkt en qua temp. goed is in te stellen.
Het vlees is smakelijker en malser door de nieuwe tecniek.
Het vlees blijft inderdaad heerlijk mals.

denmar 16-06-2013

Heerlijke grill

Compacte, makkelijk te reinigen grill met verschillende manieren van grillen. Een aanrader voor elke grillfan

Denmar 16-06-2013

Super eigenschappen

Deze grill heeft verschillende functies en is makkelijk schoon te krijgen. Daarnaast is hij lekker compact en dus makkelijk op te ruimen

Rotterdamboy 09-04-2013

lekkere smaak, maar grove vormgeving

De grill werkt prima, en ook de mogelijkheid om met verschillende soorten houtsnippers verschillende smaken. Alleen is het wel een groot ding, een sta-in-de-weg op je werkblad.

Maar het eten smaak geweldig en het is gebruikersvriendelijk in de bediening. Ik zou hem zeker aanraden als je van plan bent veel te grillen.

lisette45 09-04-2013

dit produkt heeft diverse goede eigenschappen

uitstekend voor vis oa.tonijn,gevogelte,varkensvlees ook ok
maar voor een steak zoals ribeye wordt ze niet warm genoeg(of termostaat slaat te vlug af)

hoffie 09-04-2013

grill werkt uitstekend

je kan er heerlijk mee grillen, roken en ook nog met kruiden of wijn heerlijk smaken aan het eten geven

Klaas2012 15-03-2013

Bijzonder handig in gebruik.

Door de deksel wordt het vlees nog sneller gaar.
Onderdelen makkelijk te verwijderen om schoon te maken.
De grill met houtsnippers geeft het vlees een bijzondere smaak.
Ook ideaal om groenten te grillen.
Grill heeft meerdere warmte standen.

SPuzova 06-02-2013

Verbazingwekkend smaakvol resultaat

Wat me nog het meest verbaast, is dat het echt heel goed doordacht is voor wat betreft schoon maken. Meestal beweert een fabrikant ten onrechte dat het goed schoon te houden is, maar dat is in dit geval echt heel eenvoudig. De grill heeft een mooi ontwerp en is ook qua formaat heel acceptabel, dus ik heb hem standaard op de aanrecht staan.