Philips Viva Collection HD9225

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9225 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Janny 17-11-2015

gewoon geweldig.heerlijke patat, en warme broodjes, een eitje erbij, het komt er zachtgekookt uit, super gewoon, je kunt er heel veel mee doen.

Janny 17-11-2015

Ik vind het een geweldige uitvinding, hij bevalt zeer goed, en alles is krokant wat je in in bakt, en schoonmaakgemak is een groot pluspunt, is een aanrader voor iedereen, en geen vette patat meer e,d.

Carl82 02-03-2015

Mis de eindigen-knop, het programma moet aflopen. Verder mis ik mogelijkheden om andere dingen te bakken die normaal gesproken in de frituur gaan. Zoals een kroket oid. Verder zou het fijn zijn als er een kwastje bij zat om bepaalde dingen in te vetten.

Verder echt een heel fijn product!

NoordelijkeGezin 06-02-2015

Wij zijn niet tevreden over de Airfryer. De patat is niet lekker en ook frikadellen e.d. zijn niet lekker. Leuk dat er een receptenboekje bij zit. Het is eigenlijk een kleine oven. Je kunt er wel lekkere kapsalon in maken. Maar de patat is niet te vergelijken met patat uit de frituurpan. We hebben trouwens gewone en ovenfriet gebruikt. Ontdooid en bevroren.

Janny 17-11-2015

ben ik het niet mee eens, ik vind hem geweldig, de patat is zeer krokant, je moet je wel aan de bakregels houden, en als je dat doet gaat er niets mis.
groetjes Janny Kist uit Vriezenveen.

marcovie 17-01-2015

Wij hebben de Airfryer nu 2 weken in bezit en hij bevalt ons zeer goed. Wij eten graag patat, maar met een frituurpan heb je zo lang de frituurlucht in huis. Toen we bekend raakte met de Airfryer hebben de voordelen afgewogen tegen de relatief hogere aanschaf t.o.v. een frituurpan. Je hebt veel minder een frituurlucht in huis, je bespaard of frituurvet en het is stuk minder vet. Door de vele positieve recensies hebben we besloten om er één aan te schaffen en daar zijn we tot op heden best content mee. De patat die er uit komt is lekker knapperig en smaakt goed( ook was het wel even wennen aan het gebrek aan de frituur smaak). Mora heeft een speciaal Airfryer assortiment en dat verschil merk je wel met andere merken.
We gebruiken hem ook voor het bereiden van andere producten zoals broodjes en kip en deze komen er heerlijk uit. Daarentegen waren er een aantal producten die er minder smakelijk uit kwamen. Een eitje kwam er gelig uit en rook ook niet lekker, voorgebakken krieltjes waren erg droog en kroketten kwamen er ook niet heel smakelijk uit.
De Airfryer heeft een mooi design, maar je het blijft toch een frituurpan die is je keuken staat. Voor de duurzaamheid geven we hem op het moment een iets lager cijfer, omdat de bak bij ons niet goed meer sluit en dat na 2 weken. Verder is hij heel makkelijk in onderhoud, je kunt hem zo in de vaatwasser zetten.

Janny 17-11-2015

Klopt allemaal, hij bevalt ons ook geweldig, en met die bak, even een duwtje geven, dan gaat het prima.

Martin_1974 17-01-2015

Het apparaat heeft een mooie vormgeveing. De mogelijkheden ben ik nog een beetje aan het ondervinden, vandaar de 7. Het gebruiksgemak is uitstekend. De duurzaamheid kan ik helaas nog niets over zeggen.

Gert-Jan den Boer 92731 16-01-2015

Geweldig apparaat. Doet gewoon wat het moet doen. Alles lukt. Knapperig en lekker. Zeer eenvoudig te reinigen en helemaal geen vervelende baklucht. Een aanrader.

holtmaat 15-01-2015

heb hem nog niet uitgeprobeerd. wilde eerst horen van
anderen wat het beste te gebruiken is. Bovendien zijn we niet de mensen die constant de friteuse gebruiken.
Meestal is dit het geval als de kleinkinderen komen logeren

Ronnie1965 15-01-2015

Een verrekt handig keukenapparaat. Had er veel eerder moeten zijn. Gebruik het sinds de aankoop zeker 4 per week. Zijn zeer content met de aankoop

Shay123 14-01-2015

Voor de vormgeving geef ik een 7. Voor de mogelijkheden ook een 7. Voor het gebruiksgemak geef ik een 8 en voor de duurzaamheid een 7.

RA001 11-01-2015

Mooi gestroomlijnd apparaat met meerdere mogelijkheden. Scheelt een heel stuk frituurlucht. Bij dit apparaat ruik je niets na het bakken van frietjes.

Franzel72 10-01-2015

Mooi design. Handig in gebruik. Maakt wel meer geluid dan ik had verwacht. Al met al voor korte periode in gebruik, ben ik tevreden.

Trudy77 08-01-2015

Is een mooi product en de friet is er heerlijk uit! Gemakkelijk in gebruik en goed om verantwoord friet te kunnen eten

D Huisman 07-01-2015

Hebben het apparaat al op vele mogelijkheden uitgeprobeerd en alles werkt naar tevredenheid,het eten blijft de smaak behoudenzonder olie of bakproducten

Henk2G 06-01-2015

We zijn net in bezit van de Airfryer en zijn zeer tevreden over dit apparaat. Neemt weinig plek in beslag, weinig tot geen frituurlucht en de smaak was erg prettig te noemen. Kortom een fijne keukenmachine

Dirk Derogee 06-01-2015

Na alleen maar positieve verhalen uit de omgeving en van mijn schoon- en eigen familie ook een airfryer aangeschaft. Het gemak en de "schone" bereiding zonder olie of boter maakt het voor mij ideaal.

Willem0193 06-01-2015

De airfryer is super snel warm en makkelijk schoon te houden. Ik zou hem een vaste plek in de keuken geven. zo zult u hem vaak gebruiken en hoeft u niet meer te wachten op het opwarmen van de oven

Doesburg0313 04-01-2015

Makkelijk te bedienen apparaat, friet kwam er goed uit, mits je van te voren de fryer even op temperatuur laat komen valt de tijd mee van het 'bakken'.

Anna Maria B 04-01-2015

Geen dure olie meer nodig voor de patat; snel een maaltijd bereiden voor 1 of 2 personen.Gemakkelijk in gebruik voor grotere kinderen.

C.P. Bol 03-01-2015

Het i s een mooi vorm gegeven apparaat vriendelijke in het gebruik met handige oplossingen zoals een snoer dat opgeborgen wordt in de onderkant v an het apparaat

Gebruiker1000 03-01-2015

de aankoopmotivatie ligt hem voornamelijk in het gezond aspect( minder vet).
Het is in feite een kleine heteluchtoven met alle mogelijkheden die daarbij horen. Dus veelzijdig, gemakkelijk en minder slecht voor de gezondheid. Niet noodzakelijk zijn van frituurvet is een milieuplus.

wim2015 03-01-2015

De airfryer ziet er goed uit en het ontwerp is, zoals je van Philips kan verwachten, goed doordacht. Het biedt meer mogelijkheden dan het frituurapparaat wat we dachten te hebben aangeschaft

Domeniec 27-12-2014

Het apparaat is mooi ormgegeven doordat het redelijk compact is en past makkelijk in kleine keuken. Het is fijn dat het mogelijk is gezond friet te maken zonder geurtjes van een frituurpan. Het product is makkelijk in gebruik

marinus161412 26-12-2014

Mooi product, misstaat niet om het permanent in de keuken te laten staan. eenvoudige bediening, diverse producten die vroeger een lange bereidingstijd nodig hadden, zijn nu snel klaar.

nellij Aarts 22-12-2014

Ik vind het een uitstekend en ideaalproduct om te bakken, geen olie nodig, dus lekker gezond eten. Al verschillende snacks in gefrituurd, alles komt er lekker en krokant uit