Philips HD9220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1616 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

A. Smit 23-09-2017

Fijn apparaat, simpele bediening, gebruiksgemak onhandig

Geschreven voor: Philips HD9220

Deze airfryer enige tijd in mijn bezit. Echt een goed alternatief voor een gewone friteuse. Geen olie of baklucht, tenzij er vet uit de snacks druipt. Dan begint de airfryer wel een beetje te stinken, maar is eenvoudig op te lossen door de anti-aanbaklaag schoon te maken. Zonder frituurvet is dat een makkelijke klus. Frietjes, voorgebakken aardappeltjes, oven snacks, schnitzel, hamburger, airsmijter (afbakbroodje met ei). Smaakt allemaal heerlijk zonder olie, boter of frituurvet. Soms voeg je een thee lepel olijfolie toe om je etenswaren wat lekkerder te bereiden. Veel airfryer recepten kun je met google vinden of met een app. Hiermee maak je veel maaltijden op een gezondere manier klaar en je hebt minder rommel om af te wassen.

Ik vind het een fijn apparaat, maar ik mis een pauze knop om het mandje te kunnen schudden zonder dat de airfryer blijft blazen, die gaat gewoon door als je bijvoorbeeld frietjes wil omschudden.

Het mandje schudden vind ik wat lastig, want je moet de gloeiend hete pan ergens veilig neer kunnen zetten, om vervolgens het mandje los te klikken.

Al met al ben ik er tevreden mee en kan er goed mee overweg.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • prima capaciteit voor 2 personen

Minpunten

• geen pauze knop
  • mandje schudden omslachtig, pan moet je neerzetten

Erik24 30-06-2017

Antiaanbaklaag bladert af en komt in je eten terecht

Geschreven voor: Philips HD9220

Na een tijdje bladerde bij mij de anti-aanbaklaag in de binnenpan af en kwamen zwarte stukjes in mijn eten terecht. Dit is zeer schadelijk voor de gezondheid en blijkbaar een veelvoorkomend probleem bij de airfryer van Phillips. Ik kwam tientallen voorbeelden tegen toen ik ging googlen naar andere gevallen. Philips stelt elke voor om de pan te vervangen. En inmiddels zijn we 3 pannen verder en begint het weer af te bladeren. Vervolgens zegt Philips dat het niet zou moeten kunnen en negeert het probleem totaal. Ik raad het iedereen af om dit product te kopen.

Minpunten

• antiaanbaklaag bladert af

Jan 06-04-2017

6 jaar later

Geschreven voor: Philips HD9220

In 2011 de philips airfryer gekocht en 6 jaar plezier van gehad.
Ondanks dat het apparaat nog wel goed werkt kan ik nu met de indianen gaan communiceren.

ondanks dat je de fryer schoonmaakt is het erg moeilijk om het element boven het mandje schoon te krijgen laat staan dat je de fryer even makkelijk uit elkaar kunt halen om de aanslag van jaren, tussen het afvoerkanaal aan de achterkant van de fryer en achter het element, te verwijderen. Schoonmaken is dus een enorm minpunt laat staan dat je de fryer even uitelkaar kunt halen om goed te reinigen.

Mijns inziens is dit een niet zo consumentvriendelijk design om zo de consument een werkend apparaat te moeten laten vervangen omdat het niet goed schoon te krijgen is.

Verder is het een fijn apparaat om mee te bakken, alles lekker droog en krokant en geen vette frituur bende.
daarom besloten om de fryer toch maar te vervangen.

Maar ik baal er wel van dat ik nu verplicht wordt mee te werken aan de groei van de afvalberg omdat ik een goed werkend apparaat weg moet gooien omdat het, vanwege het design, niet goed te reinigen is.

Pluspunten

• frituren zonder vet
  • krokant net als de frituur

Minpunten

• Erg moeilijk te reinigen
  • moeilijk uit elkaar te halen om diep te reinigen

EEN MUST HAVE !!!!! 21-03-2017

Mooie vormgeving, super handig en eenvoudig in gebruik!!

Geschreven voor: Philips HD9220

Heb de airfryer nu 3 dagen in bezit.
Worstenbroodjes in afgebakken, snel klaar, goed warm en krokant.
Indische gehaktballetjes uit de diepvries waren goed warm en een heerlijk krokant korstje. Vanmiddag afbakbroodjes gedaan, ook deze waren super. Vanavond frietjes en een frikandel proberen. Een apparaat om altijd op je aanrecht te laten staan. Je kan het voor zo ontzettend veel producten gebruiken! Daarnaast is het ideaal dat de onderdelen in de vaatwasmachine kunnen. Echt een super aanrader voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Geschikt voor heel veel producten
  • Onderdelen kunnen in de vaatwasser
  • Geen vieze frituurlucht
  • Super eenvoudig in gebruik

Els Huls - Bertrand 15-03-2017

Heerlijk, heerlijk, OVERHEERLIJK 11111

Geschreven voor: Philips HD9220

De frites waren als uit de "oude frituurpan " krokant, smakelijk, en snel klaar.
Mac nuggets zijn overheerlijk en snel klaar.
Geen Vieze lucht, geen vette pan!!!
Een prima product voor een goede prijs.
Ik ben er erg blij mee en zal hem veel gebruiken.

Pluspunten

• geen vieze lucht
  • geen vet overal
  • snelklaar
  • gebruiksvreindelijk

Airfryer 21-02-2017

Mooi goedwerkend apparaat

Geschreven voor: Philips HD9220

Mooi goedwerkende apparaat. Simpel in gebruik , beveel de airfryer aan iedereen aan. Zelfs voor mensen op leeftijd simpel te gebruiken

Astrid 17-02-2017

Geschreven voor: Philips HD9220

Goed apparaat handig in gebruik lekkere producten snelle bereiding geen nare luchtjes kompact neemt weinig plaats in

Jenny 10-02-2017

Airfryer

Geschreven voor: Philips HD9220

Wat een fantastisch apparaat! Heerlijke knapperige frietjes zonder een druppeltje olie te gebruiken. Je kunt er ook heerlijke broodjes in bakken!

Esra 04-02-2017

Lekker, krokant en gezond!

Geschreven voor: Philips HD9220

We wilden al een tijdje van de friteuse af. De airfryer was voor ons de vervanging. We zijn er erg blij mee, in het begin even wennen maar als je eenmaal weet hoe je ermee om moet gaan is het niet meer te missen in de keuken!

Pluspunten

• weinig olie dus gezonder
  • mooi apparaat

Minpunten

• kan bij sommige dingen wat langer duren

Loes 27-01-2017

Degelijke constructie

Geschreven voor: Philips HD9220

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. We hebben hem tot nu toe gebruikt voor de bekende producten die normaal in de friteuse gingen, dus friet, kroketten enz. Maar gaan nu zeker meer producten gebruiken. Bovenzijde/deksel is wat lastiger schoon te maken.

????? 24-01-2017

AirF

Geschreven voor: Philips HD9220

Jammer dat tijdsinstelling beetje lastig gaat bij kleine Airfryer. Om de drie minuten voorverwarmen in te voeren is lastig

Airfryer HD9220/20 24-01-2017

Philips Airfryer HD9220/20

Geschreven voor: Philips HD9220

Nog maar kort in gebruik, het is eenvoudig te bedienen en nog vet arm ook, wat wil je nog meer als vervanger van de frituurpan?!

Hans 23-01-2017

Makkelijk te bedienen!

Geschreven voor: Philips HD9220

Handig in gebruik. Super resultaat! Schoonmaken wat lastig, maar dat nemen we voor lief. Wat ons betreft een aanrader.

hans cornelissen 22-01-2017

eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9220

Prima vervanging van een frites pan met olie.
Geen nare olieluchtjes meer en geen gedoe met schoonmaken van de onderdelen van de olie pan.

Monique de Jong Miedema 22-01-2017

super product

Geschreven voor: Philips HD9220

Het is zeker een aanrader om de airfryer te kopen, wij zijn er superblij mee, en je kunt er zoveel in bereiden wat nog veel lekkerder is dan uit de frituur, ook bakken van vlees ,kip, of taarten is heel fijn om te doen, en vooral geen last meer van de vieze frituurlucht.

Eve 22-01-2017

Tot zover tevreden

Geschreven voor: Philips HD9220

Tot nu toe alleen gebruikt om zoete aardappelfriet te maken. Werkt erg makkelijk en duidelijke gebruiksaanwijzing. Patat smaakt anders dan gewend (uiteraard) maar niet slecht. Denk dat het gewenning is. Ben benieuwd naar andere baksels met de Air Fryer.

Pluspunten

• makkelijk

Haixin 21-01-2017

ms Lu

Geschreven voor: Philips HD9220

I think this product is very healthy for my children. They love the fried chips and chicken wings. And it is easy to clean.

Jansen. J 21-01-2017

Handzaam apparaat

Geschreven voor: Philips HD9220

Mooi apparaat maar pas 1 keer gebruikt heb het net in huis en werkte goed.Zal hem nog veel gaan gebruiken. Vooral in de zomer op de camping als het warm weer is kan ik lekker buiten koken

sunny 20-01-2017

Trendy koken

Geschreven voor: Philips HD9220

Ik raad dit product zeer sterk aan. Het koken kan leuk en handig zijn. In het begin moet je wel de kooktijd even opzoeken online. Na paar keer gebruik, kunt U de bereidingstijd goed inschatten. De gerechten smaken even lekker en bovendien veel gezonder dan met olie of boter. Vergeet niet , U heeft minder afwas.

SG 19-01-2017

Perfect

Makkelijk schoon te maken
Wordt snel heet
Hiervoor had ik de Tefal voor 2 jaar. En die draaide waardoor ik veel dingen niet kon maken. Omdat de producten stuk ging.
Zeker een aanrader!!!!

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen aan uit knop

marij van dongen 18-01-2017

Friteuse

Geschreven voor: Philips HD9220

goede friteuse lekkere smaak en zonder olie en goed voor de lijn. De prijs kwaliteit verhouding is goed en werkt prima.

Pluspunten

• geen stank
  • bijna geen rook
  • redelijk snel klaar

Minpunten

• geen

Judith 14-01-2017

Goede kleur

Geschreven voor: Philips HD9220

Makkelijk in gebruik en veel mogelijkheden. Je kunt echt veel soorten gerechten maken. Het ziet er mooi uit. Makkelijk schoon te maken.

anthoinette 13-01-2017

mooie kleine pan

Geschreven voor: Philips HD9220

ik ben geopereerd en zocht een kleine airfryer omdat ik niet meer veel en vet kan eten en dit is een mooie kleine pan en ik maar in mijn eentje ben heb ik niet zo`n grote pan nodig. en hij bevalt uitstekend

Pluspunten

• klein
  • makkelijk in gebruik

Ans 13-01-2017

Heerlijke maaltijden

Geschreven voor: Philips HD9220

Prima prijs kwaliteit verhouding. Patat,snacks en vlees komen er uit zoals ze horen te zijn. Knapperig, mals en sappig. Makkelijk 3 porties in 1 keer uit te halen

Daphne 13-01-2017

Handig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9220

Handig apparaat voor meer dan frietjes. Ik heb er al kippenpootjes, eitjes en appelflappen in gebakken.
Snel warm, makkelijk in de bediening en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Bak zonder mandje is er lastig uit te halen
  • Grote bak wordt ook gloeiend heet