De'Longhi F34512CZ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi F34512CZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Kramer_M 05-11-2014
Geschreven voor: De'Longhi F34512CZ

Een aantal keren gebruikt en ik merkte snel op dat deze friteuse snel op temperatuur is. Bakt mooi krokant. Het apparaat kan werkelijk waar helemaal uit elkaar. Lijkt mij daarom erg makkelijk schoonmaken voor straks. Kraantje super handig, elektronika ga ik in gaten houden (schuur)

Just justice 05-10-2014
Geschreven voor: De'Longhi F34512CZ

Sinds een half jaar in het bezit. Na een keer of 6 begon het kraantje spontaan te lekken. Niet bepaald leuk als je de friteuse uit een doos vol olie (wordt niet altijd na gebruik geleegd) haalt. Nu moet er dus altijd iets onder dat lekkende kraantje anders zit alles onder de hete olie.

SZJOIN 01-09-2011
Geschreven voor: De'Longhi F34512CZ

Een jaar geleden gekocht en bakte uitstekend.
Een frituurpan gebruik en sla ik buiten op, in de schuur. Een frituurpan stinkt namelijk altijd, wel of geen geurfilter.

De kou en vocht heeft de kwetsbare electronica genekt.

Ik heb hieruit geleerd dat een apparaat als deze simpel moet zijn en geen electronica mag bevatten want dat ik vragen. De volgende wordst gewoon een bak met verwarmingselement, een aan/uit knop en een regelknop - meer niet. Erg kwetsbaar apparaat dus en slecht aan te raden indien je een warme en droge omgeving hebt om te frituren.

Frietliefhebber 21-08-2011
Geschreven voor: De'Longhi F34512CZ

In het begin dachten we dat we hieraan een goede friteuse hadden gekocht, maar bij ons staat de friteuse in de schuur vanwege ruimtegebrek in de keuken. Maar telkens als we voorgebakken friet uit de vriezer willen bakken, daalt de temperatuur en moeten we de frietmand weer omhoog halen om de pan terug op temperatuur te krijgen. Dit komt niet ten goede aan de kwaliteit van de frites. Misschien omdat onze pan in de schuur staat, maar dan nog zou de temperaruut gewoon constant moeten zijn. Een redelijke frituurpan die waarschijnlijk bij gebruik binnenshuis wel naar behoren werkt.

smassi 14-12-2010
Geschreven voor: De'Longhi F34512CZ

Een aantal keren gebruikt en ik merkte snel op dat deze friteuse snel op temperatuur is. Je ruikt haast geen baklucht. Bakt mooi krokant. Het apparaat kan werkelijk waar helemaal uit elkaar. Lijkt mij daarom erg makkelijk schoonmaken voor straks.

EJR195 14-11-2010
Geschreven voor: De'Longhi F34512CZ

Bakt op een hele stabiele manier,snel warm.
Resultaat is zeer goed.
Goed schoon te houden.
Duurzaamheid is nog niet helemaal te beoordelen,omdat we hem pas een paar weken in bezit hebben.