Philips Viva Collection HD9721

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9721 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

EB 30-04-2019
  • Product gekregen

Philips Viva Airfryer HD9721/40

De Philips Viva Airfryer HD9721/40 is een prachtig product om dagelijks er bij te hebben voor allerlei bak,kook en frituur toepassingen.
Snel, schoon en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Gelijk te gebruiken zonder voorverwarmen
  • Veelzijdige bak, kooken en frituur mogelijkheden
  • Degelijke en compact
  • Belooft wat het beweert snel en zonder bijgeurtjes
  • Een oerdegelijke Hollands produkt

fracam 04-01-2019

Prima apparaat

+De HD9721/10 recent gekocht. Na het uitpakken werd ik al verrast van de degelijke uitstraling van deze airfryer Bij de eerste testjes opnieuw een verrassing. Alles perfect. ( nog maar alleen de groep snacks getest} Grillen en bakken moet nog aan de beurt komen maar gelet het vorenstaande daarin alle vertrouwen. Na weken lang getwijfeld of we een airfryer wilden kopen nu blij met het besluit "Kopen".

Pluspunten

• Degelijke uitstraling
  • Bewijst een volwaardige keuken hulp te zijn.
  • Doet wat ervan verwacht mag worden.
  • Aanrader
  • Kan over duurzaamheid noch niet oordelen.

Minpunten

• kort aansluitsnoer

R.M.P van Esch 31-12-2018

Voldoet aan de eisen,maar geen grepen,verplaatsen jammer...

We hebben deze air fryer gekocht,geen frituur olie meer,gezondheid,gemak,wat sneller klaar,behoud zijn smaak ,uitstekend...

Andreav 29-06-2018

Topper

Ik was heel lang in twijfel of ik dit apparaat moest kopen is best een bedrag. Nu had ik het geluk dat ik deze mocht uitproberen via insiders. En was wel wat sceptische maar ik vind het eten hieruit boven verwachting lekker. Veel al uitgeprobeerd. Van oven friet tot groente. Wil er nog t een en ander uitbreiding mandjes voor kopen zodat ik er ook cake mee kan gaan bakken. Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Duurt wel lang voor iets klaar is

Cynderella 29-06-2018

Geweldig ding, met wat verbeterpunten

Ik heb de airfryer inmiddels een paar weken in gebruik en ik heb er al van alles in gemaakt. Het Philips airfryer-principe werkt echt heel goed; je kan er van alles in maken; vlees, aardappelgerechten, ovenschotels, zoetigheden (muffins en zo).
Omdat ik er echt veel meer in wil doen dan alleen de dingen die normaal in de friteuse gaan is hij te klein. Er past niet veel in het mandje, ook al zijn we maar met z'n drieën. Er past maar een 1-persoons ovenschaaltje in, een cake gaat ook niet lukken, muffins weer wel.
Ter vervanging van de friteuse is hij ideaal: je hebt weinig geurtjes en alles komt er heerlijk knapperig uit!
Ik mis wel een aan-/uitknop en een fatsoenlijke timer; nu moet hij met de "eierwekker" die erop zitten aan worden gezet, maar kun je hem dus niet tussentijds uit doen en ook kan de tijd niet heel nauwkeurig worden ingesteld.
Het snoer mag ook iets langer; nu opgelost met een verlengsnoertje, maar komt de veiligheid niet ten goede.
Voor 2 personen of in plaats van een frituurpan zeg ik: aanrader! Wil je meer, koop dan de XXL versie, want die is volgens mij perfect!

Pluspunten

• Alles komt er heel krokant uit
  • Weinig "luchtjes"
  • Ideaal voor kleine porties of opwarmen

Minpunten

• Geen aan-/uitknop
  • Te klein
  • Kort snoer

Speet 26-06-2018

Makkelijk apparaat!

Super leuk apparaat voor erbij. Ik gebruik mijn normale friteuse zelfs niet meer. Het ziet er ook een stuk gezonder uit allemaal. Veel opties. Hamburgers zijn ook echt lekker.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Goed formaat

Minpunten

• Kleurenopties

Noek82 21-06-2018

Wat een feestje!

Toen ik de kans kreeg om deze te testen hoefde ik niet te twijfelen.
En wat een feestje, zeg! Moest ik ik het begin nog echt overtuigd worden om een Airfryer aan te schaffen, inmiddels is deze niet meer weg te denken uit de keuken. Ons huishouden bestaat uit mijzelf en een 4-jarige, dus deze variant is qua formaat prima!

Ik gebruik 'm voor frietjes en snacks, maar ook al diverse vlees en groenten in klaargemaakt! Echt een fijn product!

Pluspunten

• Snelle manier van koken
  • Gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• Voor meerdere personen wellicht wat te klein

akluin 19-06-2018

Wij raden het iedereen aan!

Wij raden de Philips Airfryer bij iedereen aan! We kunnen het niet meer missen in onze keuken. Vooral friet en aardappeltjes zijn erg makkelijk klaar te maken in de Airfryer. Daarnaast ziet hij er ook nog eens mooi uit. Wij zijn van mening dat hij weinig lawaai maakt. Daarnaast is hij makkelijk te reinigen omdat de losse elementen gewoon in de vaatwasser kunnen. Het enige minpuntje is dat er geen duidelijke handleiding bij zit. Je moet vooral zelf uitvogelen hoe het apparaat werkt. Hier ben je al wel snel achter omdat het apparaat heel gebruiksvriendelijk is.

• Maakt weinig lawaai
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen duidelijke handleiding

suus81 19-06-2018
  • Product gekregen

Makkelijk in gebruiken lekker!

Gisteren hebben we de airfryer voor het eerst gebruikt. Eerst heb ik even gezocht naar de gebruiksaanwijzing maar deze kon ik niet vinden. Uiteindelijk bleek deze op de doos te staan en later begreep ik waarom. Het apparaat is zo simpel in gebruik, echt ideaal! We hebben aardappeltjes gemaakt en ze waren heerlijk! Ook zagen ze er heel smakelijk en mooi bruin van kleur uit. Ik kan niet wachten om nog veel meer recepten en producten te gaan proberen.

Devilish 17-06-2018

Aangenaam verrast

Het eerste wat opviel was dat de airfryer aan de buitenkant kleiner was dan ik had verwacht, wat heel fijn is, want je aanrecht is niet meteen vol! In het mandje passen wel veel snacks! Ik was er altijd van overtuigd dat een ovensnack in de over net zo lekker werd als ik een airfryer, maar ik had het mis. De snacks zijn veel lekkerder en knapperiger uit de airfryer, wat een succes! Ik kijk er naar uit om meer recepten uit te proberen. Inmiddels ook een brownie gebakken en dat was super simpel en lekker! Ook broodjes even 'oppiepen' werkt perfect en is een stuk minder tijdrovend als in de gewone oven. Het schoonmaken is erg gemakkelijk, zowel met de hand als in de vaatwasser. Ik word met de dag enthousiaster!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Snel
  • Lekkere snacks
  • Makkelijk schoon te maken

Jornee 17-06-2018

Top apparaat!

Wat een super uitvinding!
Met een gezin, vaste baan en een eigen bedrijf is het eten nu vaak zo klaar! Alles kan erin..... frietjes, vlees, aardappels, broodjes alles is zo klaar! En niet geheel onbelangrijk ook nog lekker!

Pluspunten

• Niet wachten op tempratuur
  • Tijdklok op apparaat

Minpunten

• Best een groot apparaat
  • Snoer mag langer

Amyb2017 17-06-2018

Verrassen lekker, schoon en gezond

Ik had nog nooit een Airfryer geprobeerd en was ook sceptisch. Van frituurolie worden je snacks toch pas krokant? Nu ik de Airfryer net geprobeerd had met snacks als frikandelletjes en bitterballen zeg ik voluit: wow! Zo supersnel, geen lange opwarmperiode terwijl je honger en trek hebt! Geen vette frituurolie die naar verloop van tijd smerig wordt en je echt niet weet waar je het moet laten. En geen vieze lucht in de keuken. De snacks zijn echt super, knapperig, maar niet vet. Helemaal goed! Ik begrijp wel dat de aanschafprijs je tegen kan houden, dat deed het bij mij ook, maar ik denk wel dat je het eruit haalt qua gemak en plezier.

Pluspunten

• lekker
  • gezond
  • ziet er mooi uit
  • snel klaar
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• hoge aanschafsprijs

Plien77 15-06-2018

Airfryer uitproberen

Vol verwachting ben ik. Ik mag de Airfryer gaan testen. Tjonge, wat een grote doos, ik moet echt plek maken ervoor op het aanrecht. En wat zit er veel bij aan extra materialen. Ik ben wel erg nieuwsgierig wat het ons gaat brengen qua gemak en qua gezondheid.
Ik moet wel veel zoeken qua recepten en temperaturen. Ik had er graag een receptenboek bij ontvangen. Na wat zoeken vind ik een app en een facebooksite.
De eerste keer apparaat niet voorverwarmd. De aardappelschijfjes zijn niet echt knapperig.
De tweede keer wel voorverwarmd. Daarna frietjes, binnen 3 minuten lekker knapperig klaar. En geen stink lucht of vette vingers !

Pluspunten

• geen stank in huis
  • geen vet op je product

Minpunten

• geen duidelijke handleiding

Esje111 15-06-2018

Aangenaam verrast!

Ja daar is hij dan; de airfryer! Lang naar uitgekeken, vaak over getwijfeld of ik hem aan zou schaffen en nu mag ik hem gewoon uitproberen! Hoe leuk is dat! Net opgehaald en uitgepakt en eerlijk is eerlijk hij ziet er goed uit. Gebruiksaanwijzing gedownload, recepten opgezocht en vanavond gaan we ervoor. Wordt vervolgd! Inmiddels weer een week verder en we hebben de airfryer al flink uitgetest. Aardappeltjes en frietjes komen er lekker knapperig uit (wel gene opschudden tussendoor). En waar manlief sceptisch was over het vlees ( dat hoort in een pan met een flinke scheut croma) heeft hij toch echt zijn mening bij moeten stellen. Het vlees is mals en lekker gaar en bijkomend voordeel.is dat je het niet in de gaten hoeft te houden! En nog een pluspunt; het schoonmaken gaat echt heel makkelijk doordat alles uit elkaar te halen is. We testen nog even verder maar tot nu toe zijn we super enthousiast

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken