Philips Viva Collection HD9721

Tristar FR-6989 Crispy Fryer

Tristar FR-6989 Crispy Fryer
8,5 (2)
Bekijk alle Frituurpannen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9721 op Kieskeurig.nl.

fracam 04-01-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

+De HD9721/10 recent gekocht. Na het uitpakken werd ik al verrast van de degelijke uitstraling van deze airfryer Bij de eerste testjes opnieuw een verrassing. Alles perfect. ( nog maar alleen de groep snacks getest} Grillen en bakken moet nog aan de beurt komen maar gelet het vorenstaande daarin alle vertrouwen. Na weken lang getwijfeld of we een airfryer wilden kopen nu blij met het besluit "Kopen".

Pluspunten

• Degelijke uitstraling
  • Bewijst een volwaardige keuken hulp te zijn.
  • Doet wat ervan verwacht mag worden.
  • Aanrader
  • Kan over duurzaamheid noch niet oordelen.

Minpunten

• kort aansluitsnoer

Kimberlyensteven 03-07-2018
  • Product gekregen

Goed maar niet voor krokante frietjes

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Bij het uitpakken even ontgoochelt omdat ik echt dacht dat alle extra stukken zoals de braadpan en dubbele rooster ook in de doos ging zitten. Mooi toestel, compact wel korte verlengsnoer. Eerste test: kippenbillen, alles kwam er zeer mooi bruin met een mooi korstje uit, wel wat langer erin gestoken omdat wij het liever meer doorbakken hebben. zeer lekkere smaak zeker niet droog. Tweede test party mix, terug zeer tevreden, ook het bezoek was onder de indruk! Eens je het doorhebt hoe de onderdelen uit elkaar klikken zeer makkelijk te reinigen. Misschien iets luider dan gedacht maar geen geuren die vrij komen! overal ervaring positief maar dan niet voor frietjes, eerder voor andere bereidingen.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • word niet warm aan de buitenkant

Minpunten

• korte verlengsnoer
  • geen geuren

Andreav 29-06-2018

Topper

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik was heel lang in twijfel of ik dit apparaat moest kopen is best een bedrag. Nu had ik het geluk dat ik deze mocht uitproberen via insiders. En was wel wat sceptische maar ik vind het eten hieruit boven verwachting lekker. Veel al uitgeprobeerd. Van oven friet tot groente. Wil er nog t een en ander uitbreiding mandjes voor kopen zodat ik er ook cake mee kan gaan bakken. Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Duurt wel lang voor iets klaar is

Anoniem 26-11-2019

Lekker simpel en snel apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Wij zijn maar met zijn tweeen en heb hem gekocht als vervanging voor mijn oven. Appeltaarten, muesli roosteren met honing, brood bakken, groente roosteren, vis bakken, patat en kroketten gaat allemaal perfect en snel.
En omdat ie zo snel en klein is, ook zuiniger dan de oven, want die moet een half uur voorverwarmen.

fEsJ128B 23-07-2019

Kan niet beter

Een super apparaat
Wij zijn er erg blij mee
ik kan het iedereen aan bevelen
Doe je frituurpan weg en koop een airflyer

ArnViv 27-05-2019

De bonnes frites... presque sans huile !

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Les frites cuites à l'Airfryer me goutent mieux que celles des friteries, c'est peu dire !
Je l'ai testé avec d'autre produits (nuggets, viande...) et à chaque fois un bon résultat.

Je la recommande

EB 30-04-2019
  • Product gekregen

Philips Viva Airfryer HD9721/40

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

De Philips Viva Airfryer HD9721/40 is een prachtig product om dagelijks er bij te hebben voor allerlei bak,kook en frituur toepassingen.
Snel, schoon en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Gelijk te gebruiken zonder voorverwarmen
  • Veelzijdige bak, kooken en frituur mogelijkheden
  • Degelijke en compact
  • Belooft wat het beweert snel en zonder bijgeurtjes
  • Een oerdegelijke Hollands produkt

PsNieuwegein 20-03-2019

Uitstekende airfryer voldoet helemaal aan verwachting

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Tot nu zowel groenten friet, als verse groenten geroosterd oa bloemkool met kaas en kruiden of pastinaak en natuurlijk ook snacks. Gemakkelijk in gebruik en schoonmaak . Lekkere krokante resultaten en geen vette smaak meer. Voor sommige een gemis misschien ;)

JanTee 19-03-2019

Onjuiste informatie op de website en in het boekje

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Op de website staat dat de kleur zwart is en dat je er mee kunt frituren, bakken, braden en grillen. In het bijgeleverde boekje wordt als inhoud van het pakket aangegeven dat er een grilplaat bij hoort HD9723.
Het blijkt om een grijze uitvoering te gaan en de grilplaat is niet aanwezig.
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het onjuiste informatie. Ik stuur het maar weer terug.

HD9721/10 19-03-2019

HD9721/10

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik had al een hetelucht fryer van een ander merk, maar was daar zeer ontevreden over. De frites b.v. kwamen er of rauw of gelijk karton uit, honderd verschillende manieren, tijden en temperaturen geprobeerd maar niets hielp. De Philips heb ik maar enkele dagen, maar van de eerste poging succes!! Ik kan niet anders dan dit apparaat warm :) aanbevelen.

Pluspunten

• Prima product
  • Voldoende voor 2 personen

Minpunten

• zeer kort snoer

Almeriaan 02-02-2019

Bijbehorende accessoires te divers

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Het vinden van voor mijn product passende accessoires was verwarrend. Mijn advies, laat bij elk apparaat de bijbehorende accessoires zien. Lijkt mij commercieel ook voordelig.
De Airfreyer dat wat wordt beloofd. Jammer dat bijvoorbeeld de handgreep niet bij alle apparaten uit de serie universeel is.

R.M.P van Esch 31-12-2018

Voldoet aan de eisen,maar geen grepen,verplaatsen jammer...

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

We hebben deze air fryer gekocht,geen frituur olie meer,gezondheid,gemak,wat sneller klaar,behoud zijn smaak ,uitstekend...

radarman 23-12-2018

snel en eenvoudig, prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Voor mijn Kerst gekregen, prima app. ga het veel gebruiken temeer daar ik er een receptenboek bij gekregen heb.

twinkle2013 13-08-2018

Kan de airfryer niet meer missen. Uitstekende aankoop

Makkelijk in gebruik.
Gebruik het dagelijks.
Het vlees is lekker en blijft sappig zonder vetstof.
een aanrader

Krys71 17-07-2018

Fijne en eenvoudig te gebruiken produkt

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Dit product is fijn en eenvoudig te gebruiken. De frites zijn erg knapperig. Het is zeer gemakkelijk te onderhouden. En het apparaat weegt niet te zwaar.

sylvie77 03-07-2018

aanrader

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

aanrader, zowel voor gezonde als minder gezonde dingen . de kinderen merken geen verschil als ze eens chicken nuggets of kroketjes krijgen, zeker geen inboeting vd smaak!!! Afbakbroodjes en -koekjes ook lekker, in het begin wat zoeken voor het aantal min. voor frietjes , maar nu is hij bijna dagelijks aan het werk.

Nikita86 02-07-2018

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

De airfryer is zeer gebruiksvriendelijk.
Je moet alleen de temperatuur en de tijd instellen en hij doet het.

Daarbij kunnen alle spullen gewoon in de vaatwasser.

Katielena 01-07-2018

Meer dan een friteuse

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

In de airfryer kan je snel gezonde frietjes maken maar je kan er ook kip, vlees, vis en zelfs groenten in bereiden. Alles is redelijk snel klaar. Na het koken maak je het toestel eenvoudig schoon en er hangen geen vervelende geurtjes in huis.

Nele 30-06-2018

Goed toestel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik vind de airfryer een beetje luid, maar je wet daar wel snel aan. Dit model is ook wat klein om een hele maaltijd te bereiden, maar perfect voor frieten voor 2 à 3 personen. Het eten is snel klaar, de ondeedelen kunnen in de vaatwasser. Je kan er ook cake in bakken, brood, vis, groenten, ....

Pluspunten

• Veelzijdig

Minpunten

• Luid
  • Iets te klein

Maay81 30-06-2018

Gebruiksgemakkelijk en maakt heerlijke gerechten

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik heb de airfryer nu 1,5 maand in huis en heb er verschillende zaken in gemaakt. Gaande van frietjes en snacks tot gebakken zalm en ribbetjes en cake. Alles heel vlot verlopen en lekker. Nadien ook heel handig in onderhoud. Wij zijn fan, lekker en gezonder dan frituren. Hier gaat hij nog vaak gebruikt worden. Een aanrader!