Philips HD9741

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9741 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

saida87 04-07-2018
  • Product gekregen

Heerlijke gezonde snacks maken

Geschreven voor: Philips HD9741

De Airfryer ziet er strak uit. De frietjes komen er lekker knapperig en goudbruin uit. Ook de vissticks, frikadel en kippenvleugels komen lekker mooi bruin (en mals) uit.. De bediening is heel makkelijk te gebruiken. Als laatst is het apparaat heel gemakkelijk schoon te maken. De onderdelen zijn vaatwasmachine bestendig. Ik ben hartstikke tevreden met de Airfryer: geen stank in huis, geen olie en geen grote schoonmaak.Voor ieder gezin is dit apparaat een goede aanrader!

Pluspunten

• geen oliestank
  • makkelijk schoonmaken
  • bediening makkelijk

Minpunten

• duur
  • maakt geluid

Susan 29-06-2018

Makkelijk in gebruik en onderhoud, veel opties

Geschreven voor: Philips HD9741

Het is een handig product en ook nog makkelijk in gebruik. We hebben er al veel plezier mee gehad.
Ook het reinigen gaat erg gemakkelijk!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Veel mogelijkheden qua recepten

Minpunten

• Prijs

Kimberley H. 25-06-2018

Heel fijn en makkelijk

Geschreven voor: Philips HD9741

Eindelijk heb ik ook een Airfryer in mijn bezit. Ik kon niet wachten tot ik hem met het avond eten kon gaan gebruiken. Gelukkig nog een drumstick in huis :-). Even op 180 graden 16 minuten in de Airfryer en klaar is kees. Ik wist niet dat het zo makkelijk zou zijn om hem te gebruiken. ‘S avonds meteen frietjes in gemaakt. Heerlijk! Ook aardappelschijfjes geprobeerd en ook super lekker. Wat ik naast het gemak van de Aifryer echt fantastisch vind is de warmhoudfunctie! Kan niet wachten tot ik ook andere gerechten kan/ga proberen.

Pluspunten

• Snel
  • Makkeliik in gebruik
  • Warmhoudfunctie

Minpunten

• Groot voor een kleine keuken

Sjum 21-06-2018

Wat een ervaring!

Geschreven voor: Philips HD9741

Ik had al goede verhalen gehoord, maar dat deze Airfryer ZO makkelijk in gebruik was en zulk lekker eten maakt had ik niet verwacht. Hij is bijna dagelijks in gebruik voor krokante kipkluifjes, zalmpakketjes, rosti rondjes, tosti's en frikadellen. Er is gewoon tijd te kort om uit te proberen wat hij allemaal nog meer kan! Mijn dochter en ik genieten enorm en bedenken steeds weer nieuwe dingen. De oven is sinds de airfryer in huis is niet aan geweest! Wij hebben de kleine variant, die is precies goed voor 2 personen. Heerlijk apparaat!

• Geen voorverwarming nodig
  • Geen vette bak lucht

Minpunten

• Kort snoer

Sall 21-06-2018

Super compact, en veelbelovend.

Geschreven voor: Philips HD9741

Super apparaat. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Koken gaat eens stuk sneller. Friet komt er lekker krokant uit. Groenten ook. Ook makkelijk om snel wat in op te warmen.

Pluspunten

• Compact
  • Geurvrij
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Korte snoer

Barbaraaa 18-06-2018

Goede vervanger voor oven en frituur

Geschreven voor: Philips HD9741

Afgelopen week hebben we de Airfryer (Avance HD9741) in gebruik genomen. Na een heerlijke zonnige middag buiten was het tijd voor aardappeltjes, bitterballen en frikandellen. Normaliter doen we deze in de oven en al is dit gezonder, zie je altijd nog wat vet op je bord. Met de Airfryer was er helemaal geen vet op het bord! Alles was achtergebleven in de Airfryer en zat dus niet op mijn bord. De aardappeltjes waren mooi goud en lekker knapperig. De bitterballen en frikandellen waren ook knapperig, al waren wel vooral de frikandellen wat bleek. Al met al een geweldig alternatief voor de oven en frituur. Grootste voordeel is dat deze minder stroom verbruikt dan een gemiddelde oven en niet hoeft voor te verwarmen. Alleen heb je wel weer een extra apparaat in de keuken. Al is de Airfryer wel een mooi apparaat :) Het afwassen ging heel makkelijk, al is wel gelijk de halve vaatwasser vol. Enige minput verder is de gebrekkige gebruiksaanwijzing in de doos. Zou toch handig zijn een A4tje te hebben met de betekenis van de knoppen, al spreekt het grotendeels voor zich. Ook een tip om de app te downloaden met recepten, leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is. Enige nadeel in het gebruik is dat het mandje makkelijk is los te klikken, maar waar laat je vervolgens de 'la' waar deze in zit. Deze is namelijk ook warm, dus kun je niet even met je handen pakken of op de aanrecht zetten. Verder een leuk apparaat en we zijn nu druk aan het testen hoe ander eten eruit komt, op welke temperatuur het moet. Volgende stap is het kopen van het bakblik en dat gaan proberen.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • lager energieverbruik dan oven

Minpunten

• mandje en la soms lastig in gebruik
  • bij afwassen in vaatwasser is deze direct halfvol

CatDee 16-06-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HD9741

De doos open maken en alles uitpakken. Het in elkaar zetten van het mandje wijst zichzelf gelukkig. Leuk recepten boekje erbij. En ik moest hem natuurlijk gelijk proberen. Geen oven snacks in huis.. dan maar een gewone kroket erin. Beetje op internet gezocht hoe lang en hoe warm ongeveer. Best goed gelukt al zag hij wat bleek.. Haha
Geen handleiding. Even googelen en wel gevonden online. Makkelijk, snel en gezond. Snel nog wat dingen uitproberen! Vond wel het snoer wat kort. We hebben niet veel plek in de keuken dus dat was wat lastig. En bij het opruimen zag ik de beknopte handleiding op de doos. Verder tot nu toe erg tevreden. Geen stank. Makkelijk en lekker. Nu weer mini loempia’s geprobeerd. De gewone van een goedkoop merk. Wauw die moet je echt in de airfryer doen! Heerlijk snel. En super lekker. Schoonmaken is ook een koud kunstjes. Maar ik doe het liever in een sopje dan in de vaatwasser.

Pluspunten

• Snelller dan oven
  • Gezonder
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Kort snoer
  • Kan niet zo veel in

JTijhuis 16-06-2018
  • Product gekregen

Handig apparaat zonder geur

Geschreven voor: Philips HD9741

Deze airfryer is een mooi apparaat wat niet misstaat op je aanrecht. Voor een gezin met twee kleine kinderen is de gewone versie groot genoeg. Dan is het eten ook sneller klaar. Hij is handig in elkaar te zetten en makkelijk in gebruik. Hoewel ik van 1 knopje niet weet wat hii betekent. De uitleg helpt helaas niet verder. Wellicht een opwarmfunctie. De aardappeltjes kwamen er heerlijk krokant uit. Ik heb hem ook gebruikt voor kaiserbroodjes. Veel sneller dan de oven. Ook ovensnacks zijn heerlijk. Gewone gepaneerde schnitzels kunnen ook. Die worden lekker krokant. Het schoonmaken was super eenvoudig. Geen geur, geen gedoe, voor mij geen frituur weer. Ik ben om! Nog erg benieuwd naar andere recepten en ideeen om hem ook voor te gebruiken. Er zat al ook een leuk receptenboekje in de doos. Deze airfryer overtreft mijn verwachtingen!

Pluspunten

• Snel schoonmaken
  • Te gebruiken voor verschillende gerechten

Jorien 15-06-2018

Gebruiksvriendelijk en geurloos

Geschreven voor: Philips HD9741

Wij hebben vandaag de airfryer voor het eerst uitgeprobeerd. Ondank dat er weinig documentatie bij zit hadden we snel door hoe het werkt. We hebben zelf aardappels gesneden en zo verse frietjes gemaakt. Ze waren heerlijk krokant en lekker! De volgende snijden we ze iets minder dun want ze krimpen behoorlijk. De airfryer is handig te besturen en je ruikt weinig tot niets! Wat een uitvinding!

Pluspunten

• Geen geluid
  • Geurloos
  • Vaatwasserbestendig
  • Makkelijk in gebruik

Chantal 12-06-2018

Redelijk positief

Geschreven voor: Philips HD9741

Mooi design maar wel aan de grote kant. Er blijft bij mij weinig ruimte over op het aanrecht. Niet alle gerechten komen naar tevredenheid uit het apparaat. De speciale airfryer patat was slap en de bitterbalen waren bleek. Maar de kip, krieltjes, cupcakes en pommes waren wel krokant en bruin. De airfryer is wel makkelijk in gebruik maar een handleiding moest ik online downloaden. Met de pictogrammen op het apparaat kwam ik niet zo ver.

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• prijs
  • grootte van het apparaat
  • uitgebreide gebruiksaanwijzing ontbreekt

Marjolein 11-06-2018

Lekker eten, snel klaar en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9741

Super fijn in gebruik. Krokante frietjes, veel lekkerder als uit de oven!
Zelfs granola maken is nu helemaal makkelijk. Niet opwarmen, maar zo klaar!

Minpunten: kort snoer, gebrek aan een duidelijke handleiding, ook online!