Philips Premium HD9654/90 Airfryer XXL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Premium HD9654/90 Airfryer XXL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Op zoek naar een Aifryer voor het hele gezin? De Philips Avance Collection HD9654 beschikt over een capaciteit van maar liefst 1,2 kg. Dat betekent dat je een hele kilo friet in een handomdraai kunt bereiden. Het apparaat maakt daarbij gebruik van Rapid Air-technologie. Een mooie bijkomstigheid is dat je tot wel 90 procent minder vet gebruikt dan in een gewone friteuse. Naast frietjes en snacks kun je met de Philips Avance Collection HD9654 ook bakken, braden, grillen en opwarmen. Is je eten eerder klaar dan jij? Gelukkig kun je het met deze Airfryer tot wel 30 minuten warm houden.

Sas75 02-07-2018

Heel makkelijk in gebruik

Ik vind het een fijn apparaat wat erg makkelijk in gebruik is. Je kan er veel meer mee dan alleen patatjes in maken. Ook om schoon te maken is hij erg makkelijk gewoon alles in de vaatwasser of even onder de kraan.

EvelienSw 27-06-2018

Veelbelovend

Na enige tijd een oudere Airfryer gebruikt te hebben, stond die al een aantal maanden te verstoffen in de kast. Het mandje was ondanks meerdere pogingen niet schoon te krijgen. In deze super-de-luxe xxl Airfryer kun je het mandje uit elkaar halen en zo extra goed schoon maken. Ook zit er een soort slede aan de onderkant waardoor je het mandje na het bakken eenvoudig kan uithalen en je niet de hele ' bak' van de Airfryer eruit hoeft te halen. Frietjes komen er prima uit. Het is wel aan te raden om speciale Airfryer frietjes te kopen of zelf aardappelen te schillen. Pommes duchesse komen lekkerder uit deze Airfryer dan uit de oven en ook een kipburger of visschnitzel maak je er eenvoudig in. Het schoonmaken is zowel eenvoudig als lastig. Met het uit te halen rooster kun je makkelijk bij alle voorheen onbereikbare hoekjes komen. De zijkant van het mandje blijft wel lastig schoonmaken met alleen een doekje of in de vaatwasser: er komt al snel een vettig laagje op. Maar dat is zo weg met een schuursponsje. Het meegeleverde receptenboekje is veelbelovend, misschien schaf ik wel een bakslede aan om die lekkere gerechten te maken!

Pluspunten

• Je gebruikt geen vet of olie
  • eten is sneller klaar

Minpunten

• Mandje wordt wel vettig

Bydhia 18-06-2018

Handig ook voor een groter gezin!

Na het uitpakken meteen uitgeprobeerd zonder eerst de gebruiksaanwijzing te lezen: bediening werkt heel intuïtief! En de eerste snacks kwamen er superlekker uit, een aanrader ook dit formaat als je voor een gezin tegelijk dingen wilt bereiden!

Skoap 18-06-2018

Ik ben verliefd

We zijn nu een paar dagen an het koken met de airfryer xxl en wat een fantastisch apparaat.

Woensdag middag is altijd druk hier, dus vaak eten we dan patat, dus gelijk getest met de frieten en snacks. Zouden ze nou echt lekker uit de airfryer komen. Nou nee, niet lekker, maar gewoonweg fantastisch. Veel lekkerder dan van de snackbar of een frituurpan. En het allerbeste is nog wel dat er 0 vet lucht hangt & alles in de afwasmachine kan.

Afbakbroodjes zijn zo klaar, paar minuten zijn genoeg. Super krokant!
De mini pizza's voor de kinderen, 5 minuten & klaar! Top.

En het is misschien wat vreemd de eerste keer om gehaktballen uit de airfryer te eten, maar doen!
Heerlijk krokant korstje en mals van binnen. Ook de kippendijen bleven heerlijk mals.
Kippenpoten uit de airfryer waren ook een succes.

Oh en dan bitterballen, probeer het maar niet! Zo ontzettend lekker.

Ik heb zelfs de muffins geprobeerd, bruin van boven, gaar van binnen, zoals het hoort.
Helemaal top.

Ook de (diepvries) pizza's (1 formaat kleiner dan de normale size) zijn in 5 minuten klaar. Echt zo handig.

Ik heb echt geen enkel minpunt aan de airfryer kunnen ontdekken tot nu toe.

Adnil83 18-06-2018

Snel en gemakkelijk

De eerste ervaring opgedaan met voornamelijk snacks, omdat we geen frituurpan hebben en hiervoor alles in de oven hebben bereid. Wat ons opvalt is het gemak van het niet hoeven voor te verwarmen. Dit scheelt aanzienlijk in tijd. Aardappelschijfjes speciaal voor de airfryer uit de winkel voor ons geen succes, schijfjes komen er twee keer zo dun er uit als erin. De voorkeur heeft dan ook om zelf de aardappelen te snijden, vers. Dat werkt veel beter en is ook goedkoper. Kroketten en frikandellen geweldig hoe deze eruit komen ook al zijn ze niet bedoeld om te airfryen. Ook vlees/kip bereidt in de airfryer: Wow! Snel zonder extra vetten en knapperig als je dat wilt tenminste. Slavinken erin gehad en kipfilet. Wel de kipfilet omwikkeld in bakpapier om een niet te droog stukje te krijgen daar waar het 'vlees' wat dunner is, dit beviel prima. Ook de pita pizza'tjes bevielen prima met een eigen draai er aan gegeven, zeker voor een snelle snack. Afbakbroodjes, 5 minuten en klaar zonder voorverwarmen. Wat ons ook opviel was de na-geur, die minder aanwezig is dan als we de oven gebruikten. Het geluid van de machine met een open keuken wel goed te horen, echter niet heel storend, vergelijkbaar met een afzuigkap op een lagere stand.
Vooral ook het gemak van de spullen in de vaatwasser te kunnen stoppen, staat hoog bij ons

Pluspunten

• onderdelen in vaatwasser
  • grote mand
  • voorverwarmen niet nodig

Minpunten

• warmte element schoonmaken

RachelHard 17-06-2018

Wat een feest!

Wat een feest deze nieuwe Philips Airfryer XXL!
Wij waren al fan van de Airfryer XL, maar deze is nog beter! Fantastisch om op zo'n makkelijke manier veel gezonder te eten.
De Airfryer XXL is door het vernieuwde systeem nog beter geworden, de producten worden heerlijk en de luchtjes nog minder.
In het gebruik is het erg makkelijk en het feit dat alles in de vaatwasser kan, maakt het helemaal af.

Tanja36 10-06-2018

Nu al onder de indruk van eerste gebruik

De ultieme test.
Waar ik normaliter mijn oven aanzet en haar 15 minuten laat voorverwarmen en 20 minuten de aardappeltjes bak, doe ik deze zelfde aardappeltjes van Aviko nu 10 minuten in de Airfryer zonder voorwarmen. Ondertussen bereid ik mijn vlees, kook ik mijn eieren en bereid ik mijn sla. Na 5 minuten schud ik de aardappeltjes even om en laat ze de resterende 5 minuten bakken. Uitieindelijk klinkt de beschaafde pieptoon dat de baktijd is afgelopen. Toch even testen of de aardappeltjes echt wel gaar zijn in die tien minuten. En warempel ze zijn knapperig en gaar! :-) Mijn gezin begint te eten. Binnen 5 minuten komen de complenten aan de kok. Erg lekker bereid. Wanneer ga je het volgende gerecht bereiden? ;-) Kortom op naar nog vele testen voor een gezondere levensstijl met dit topapparaat welke vele malen minder tijd in beslag neemt tijdens het koken.

Pluspunten

• Geen of nauwelijks olie nodig
  • Geen of nauwelijks voorverwarmen nodig
  • Gezonder eten bereiden
  • Sneller eten bereiden

Mary2018 08-06-2018

Lekker & makkelijk

Ik was was sceptisch voordat ik de airfryer mocht proberen. Ik dacht dat je net zo goed een oven kon gebruiken of voor het echte werk naar de snackbar kon gaan.
En ja, snackbar frites hebben dat extra mondgevoel, dat vettige wat je bij de airfryer mist. Maar eerlijk is eerlijk de frites en snacks komen er heerlijk krokant en goudbruin uit, zeker lekkerder dan uit de oven.
Het is ook makkelijker dan een oven want het is direct heet en vrijwel geen nare luchtjes.
Minpunten zijn het snoer is erg kort, het is een groot onhandig apparaat en door de vorm moet je er speciale bakblikken voor kopen als je er ook andere dingen in wilt maken. Wij gebruiken hem dan alleen voor frites en snacks.

Pluspunten

• Gezond
  • Makkelijk
  • Snel

Minpunten

• Kort snoer
  • Beperkte handleiding
  • Neemt veel ruimte in