Inventum GF552HL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF552HL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Janus 14-01-2020

Super air fryer!

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Deze heteluchtfriteuse van Inventum is echt een gaaf product! Lekker grote mand, zodat je gewoon in EEN keer frietjes voor het gezin kunt maken. De snacks kunnen er ook nog bij, dank zij de grote frituurmand.

Het meegeleverde bakblik is erg handig en kun je mooi gebruiken voor bijvoorbeeld appeltaart of een quiche. Inventum verkoopt ook nog een grill-rekje met spiezen als accessoire, zodat je ook lekkere spiesjes met groente, vlees of vis kunt maken in de air fryer. Handig!

Mooi, degelijk product. Erg blij mee!

Pluspunten

• grote mand
  • maakt weinig geluid
  • stevig
  • eenvoudige bediening
  • inclusief handige bakvorm

Van Helvoort 06-08-2019

Wat een gemak voor het hele gezin door eenvoudige bediening

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Uitstekend product en gemakkelijk bedienbaar voor het hele gezin. Grote inhoud zodat je niet alleen kleine porties, maar ook grote porties voor meer personen tegelijk in één keer kunt bereiden. En na gebruik eenvoudig goed te reinigen door gladde anti-aanbaklaag. De extra kom erbij voor het bakken van brood/cake of vlees in eigen vleessap is handig.

Pluspunten

• grote inhoud
  • gemakkelijk te bedienen
  • eenvoudig goed schoon te maken
  • prima prijs - kwaliteit verhouding
  • handig extra bakblik voor bakken/grillen

Minpunten

• geen uitsluiflade, maar volle baklade eruit tillen

De Andere Buren 17-07-2019

Helemaal blij mee!

Geschreven voor: Inventum GF552HL

We hadden hiervoor al een Inventum XL Airfryer die al snel onmisbaar werd in de keuken. Maar voor mooi was hij toch net iets te klein. Helaas bleken de schroeven van de pan niet echt solide te zijn en kwam er na een val ook een deuk in de pan. Maar gezien het intensieve gebruik was dat misschien te verwachten, en het was natuurlijk ons eigen gehannes waardoor die pan op de plavuizen was gevallen. Nu dit nieuwe model: Fantastisch! Hij maakt de frietjes en aanverwante echt weer een stuk sneller en krokanter klaar dan de oude, en tot onze vreugde zitten pan en mandje ontzettend stevig in elkaar. Het nieuwe, simpele instellen met de knop vind ik ook ideaal. Kun je je geen buil aan vallen. Super dat er ook een mandje bij zit, al moet ik het gebruik daarvoor nog wel uit vogelen. En verder ziet het er ook nog prima uit. Wij zijn happy :)

Pluspunten

• zit stevig in elkaar
  • maakt lekkere friet en vega-bitterballen

Liesbeth 21-06-2019
  • Product gekregen

Eenvoudig te bedienen!

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Friet of hapjes uit de frietpan aten we al lang niet meer. Ik kan niet tegen het vet Toch vinden we het allebei wel lekker! Deze hetelucht friteuse is daarom de perfecte uitkomst. Zo kunnen we toch nog genieten van een heerlijk frietje, maar dat veel gezonder! Een mooie bijkomstigheid is dat er ook een bakblik bij zit. Omdat we met z'n 2en zijn is de maat van dit blik ook perfect!
De bediening is heel eenvoudig. We worden al wat ouder en dan is het digitale soms verwarrend. Deze uitvoering is zelfs voor ons makkelijk in gebruik! Een ideale aankoop voor iedereen die gezond wil snoepen, maar vooral voor oudere die baar hebben bij een eenvoudige bedienbaar apparaat!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • eenvoudige schoon te maken
  • bakblik

Werner Groennou 09-06-2019

Keukenaanwinst eerste klas

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Een "vet" produkt (alhoewel , dat is juist het enige wat dit apparaat niet is) en aanwinst voor de keuken .
Gebruiksmogelijkheden zijn legio en worden alleen begrensd door je eigen capaciteiten .

Pluspunten

• Solide uitvoering
  • Makkelijk in het gebruik
  • Eenvoudig te reinigen na gebruik

frans 02-06-2019

mijn zwart ei

Geschreven voor: Inventum GF552HL

de prijs past goed bij wat ik er van verwachte ben dan ook zeer tevreden werk zeer goed kan het aan raden

Pluspunten

• lekker groot

Minpunten

• dat de dopje van binnenbak los laten

Alexander 14-05-2019

Goedkoop, lekker groot

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Nadat onze Philips Airfryer defect was hebben wij deze gekocht. Voor minder dan de helft van de Philips variant. Makkelijk te bedienen, stevige kwaliteit en een laag geluidsniveau. De frietjes en snacks die eruit kwamen waren heerlijk. Kortom, heel erg blij mee.

Pluspunten

• Gunstige prijs/prestatieverhouding
  • Stevig
  • Laag geluidsniveau

D van Leeuwen 15-03-2019

mooi Formaat

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Hij is mooi groot makkelijk schoon te maken en weinig geluid
We hebben hem al verschillende keren gebruikt en hij bevalt uitstekend

Pluspunten

• mooi groot
  • weinig geluid
  • Makkelijk schoon te maken

frans van glabbeek 12-02-2019

lekker groot en mooi

Geschreven voor: Inventum GF552HL

ons zwart ei in de keuken

vanaf de dag dat wij het zwarte ei hebben zijn wij blij en gelukkig wat een apparaat
je tovert er van alles uit van kippen pootje voor bij de frietjes tot koek toe met de
Inventum Gf552hl, is onze keuken kompleet dat we ooit zonder konden.
en ik hoef er niet opuit, ik heb morgens vroeg warmen verse broodjes uit het zwarte ei
voor dat geld super van mij een dikke 10

Pluspunten

• snel
  • makelij in gebriuk

Minpunten

• pas niet in het keukenkastje maar wel de bar
  • de dopjes aan de onderkant van het mandje zit vast

Hemme 22-12-2018

Veel inhoud eenvoudig schoonmaken

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Ik had in een review de verschillen gezien. Ik hoef geen apparaat met toeters en bellen. Eenvoud dient de mens. En een sieraad is het sowieso niet in de keuken. Snel en lekker en doosje snacks op tafel. Ja de eerste keer ruikt het een beetje naar nieuw maar dat gaat wel over. Met name de grote bak is top, maar ook de pan om te schoonmaken. Dus zoek je een airfryer zonder gedoe, dan is deze wat mij betreft de beste koop.

Pluspunten

• Grote pan
  • Schoonmaken
  • Snel gerechten op tafel

Minpunten

• Groot apparaat

jj 18-12-2018

Pan bladdert helemaal .Inventum GF552HL

Geschreven voor: Inventum GF552HL

De pan bladdert helemaal af terwijl ik hem nog geen jaar heb . Ziet er niet uit en ik had eerder een kleinere ook van inventum en die was prima . Teleurgesteld . Durf hem nu niet meer te gebruiken .

Pluspunten

• Bakt goed

Minpunten

• bladdert af zowel het netje als de onderkant

Inventum 20-12-2018

Beste jj,
dit hoort niet te gebeuren. Ik zou hierover even contact opnemen met de service afdeling van Inventum. Misschien is het probleem bekend en hebben ze een oplossing. Je kunt mailen naar info@inventum.eu of bellen naar 0800-4583688.

Danielle 06-11-2018

Vetarm uit de airfryer XXL

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Ons gezin vind de airfryer een super aanwinst en we zijn echt heel erg tevreden over onze aanschaf, we hebben er zelfs inmiddels 2 een 4 en een 5,5 liter.
We nemen hem mee op de camping en maken er echt van alles in klaar.

Bruce 30-09-2018

Kwaliteitscontrole

Geschreven voor: Inventum GF552HL

Helaas ontving ik een beschadigd exemplaar. Slechte montage en geen goede kwaliteitscontrole. Telefoonlaag was bekrast. Deuken in de frituurpan rubberen dop van het frituurmandje ontbrak. Beschadigingen was zeker niet transportschade. De buiten en binnen doos waren onbeschadigd. Mail gestuurd naar Inventum, maar helaas geen reactie ontvangen.

Pluspunten

• Prijs
  • Formaat

Minpunten

• Slechte kwaliteitscontrole
  • Slechte tefoonlaag
  • Rubberen dopjes zitten los