Princess 182050

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

T Udo 18-10-2020

Top ding!

Geschreven voor: Princess 182050

Heel fijn apparaat! Gebruik hem nu ongeveer een jaar en ben er onwijs blij en inmiddels handig mee. Van broodjes, frietjes tot schotels. Het is in het begin even uitproberen maar daarna werkt hij zo fijn..

Pluspunten

• Goede prijs
  • Fijn toestel

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing zou wat duidelijker kunnen

Patrick Janse 26-05-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Princess 182050

Na een aantal jaar de kleinere variant gebruikt te hebben, nu gekozen om deze aan te schaffen.
De andere was te klein voor als er bijvoorbeeld vrienden over de vloer kwamen, voldeed verder altijd wel prima.
Voor het behoud van de aanbaklaag is het wel verstandig om het blik voor elk gebruik in te vetten met olijfolie, dan is het vervolgens ook beter schoon te maken. Dit omdat het eten dan minder aankoekt aan het blik.

Verder een mooie ruime airfryer, gebruiksvriendelijk en simpel te bedienen.
Heb voor deze gekozen omdat ik hem vorig jaar mijn moeder voor haar verjaardag heb gegeven, en die bevalt nog steeds prima.

Pluspunten

• Prima prijs kwaliteit verhouding
  • Blik in plaats van netje, beter schoon te houden
  • Voorgeprogrammeerde bak programma’s

van Spijker 08-03-2019
  • Product gekregen

Voordelige hetelucht frituurpan.

Geschreven voor: Princess 182050

Na een tijdlang een Philips Airfryer gebruikt te hebben heb ik nu de “Princess aerofryer” er bij, (we leven hier soms met 8 personen en dan is eentje extra wel praktisch 🙂 ) heb deze nu een tijd getest met diverse producten en ben erg blij met deze Princess aerofryer, hij is minder zwaar dan de Philips airfryer en er zit standaard een bakblik bij. Dit bakblik heb ik gebruikt voor cake bakken en appeltaart.

Met de kerstborrel met collega’s de aerofryer in de bus gegooid met een paar dozen snack’s. deze vielen prima in de smaak. Broodjes, vlees, patat alles komt er prima uit. Zeker een blijvertje!

Op internet staan diverse lijsten met baktijden en allerhande produkten die in de airfryer kunnen. Ik heb zelf veel aan de site: https://tjeerd.eu/airfryer/ gehad.

Hij heeft een mooi ruime frituurbak.
Start en stopt automatisch
Helder display.
Luid en duidelijk piep signaal wanneer gereed.
handig bakblik.

Enig minpuntje is dat de frituurbak niet aan de Aerofryer vast zit, en dat je deze dan op een onderzetter neer moet zetten of vasthouden.

Al met al een super apparaat voor deze prijs.

Pluspunten

• Bakblik
  • Prijs
  • Digitaal Display
  • Automatisch start/stop
  • Geen vet

Minpunten

• Airfryer bak is een los component

Ben Looijs 16-12-2018

goed alternatief Philips

Geschreven voor: Princess 182050

Gisteren 15-12-2018 dit apparaat gekocht omdat ik mijn Philips Airfryer Xl niet meer schoon kreeg wat zo wie zo al heel lastig was.
Had geen zin om weer meer als 200 euro uit te geven voor een aifryer en heb dus gekozen voor deze van Princess. Ik moet zeggen was eerst heel sceptisch maar mijn verbazing was groot. Het apparaat is groot genoeg voor on 2'en. Doordat het apparaat een lager vermogen heeft dan de philips duurt het wat langer voordat je product klaar is maar dat neem ik graag op de koop toe.
Ook de reserve onderdelen zijn goedkoper soms wel 4 a 5 keer zo goedkoper dan philips.
Ook het schoonmaken is een stuk makkelijker.
Kortom een zeer fijn apparaat die zijn geld dubbel en dwars waard is.

Pluspunten

• Grote mand
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • prijs/kwaliteit zeer goed

Minpunten

• Geen rails waar de binnenpan op rust
  • Geen ruimte om snoer in op te bergen

Arno 20-02-2018

Slechter dan slecht

Zeer slacht apparaat.

Binnen een half jaar kapot E1 foutmelding.
De plastic buiten pan trekt krom.
Na een paar maanden zeer slecht schoon te maken de anti aanbaklaag is een aanbaklaag geworden.

In het verleden heeft Princess een niet al te beste indruk achtergelaten bij ons en dit kreng was echt het laatste wat we ooit nog gekocht hebben van Princess.

Pluspunten

• Pluspunten heeft hij niet.

Minpunten

• Binnen half jaar kapot
  • Plastic trekt krom
  • na een tiijdje slecht schoon te krijgen
  • Slechter bakresultaat dan een Philips

Officiële reactie van Princess 19-04-2018

Beste Arno, dank je voor het schrijven van een review. Wij betreuren het feit dat je een minder goede ervaring hebt gehad met de Princess 182050 Digital Family Aerofryer. Wij nemen de bevindingen uiterst serieus. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Groet, Princess

Ben Looijs 16-12-2018

Er kan altijd iets kapot gaan is mijn mening, onze Philips airfryer was ook al kapot na een half jaar timer sloeg op hol en apparaat sloeg constant af.
Heb je geen gebruik gemaakt van je garantie? er zit immers 2 jaar garantie op.
Dat de kwaliteit minder is dan Philips ja dat kan goed zijn maar dan betaal je daar bij Philips dan ook de hoofdprijs voor, maar dit is dan wel een apparaat wat slecht schoon te maken is en dat is deze van Princess niet.