Princess 182050 Digital Family Aerofryer - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182050 Digital Family Aerofryer op Kieskeurig.nl.

Arno 20-02-2018

Slechter dan slecht

Geschreven voor: Princess 182050 Digital Family Aerofryer

Zeer slacht apparaat.

Binnen een half jaar kapot E1 foutmelding.
De plastic buiten pan trekt krom.
Na een paar maanden zeer slecht schoon te maken de anti aanbaklaag is een aanbaklaag geworden.

In het verleden heeft Princess een niet al te beste indruk achtergelaten bij ons en dit kreng was echt het laatste wat we ooit nog gekocht hebben van Princess.

Pluspunten

• Pluspunten heeft hij niet.

Minpunten

• Binnen half jaar kapot
  • Plastic trekt krom
  • na een tiijdje slecht schoon te krijgen
  • Slechter bakresultaat dan een Philips

Officiële reactie van Princess 19-04-2018

Beste Arno, dank je voor het schrijven van een review. Wij betreuren het feit dat je een minder goede ervaring hebt gehad met de Princess 182050 Digital Family Aerofryer. Wij nemen de bevindingen uiterst serieus. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Groet, Princess

Ben Looijs 16-12-2018

Er kan altijd iets kapot gaan is mijn mening, onze Philips airfryer was ook al kapot na een half jaar timer sloeg op hol en apparaat sloeg constant af.
Heb je geen gebruik gemaakt van je garantie? er zit immers 2 jaar garantie op.
Dat de kwaliteit minder is dan Philips ja dat kan goed zijn maar dan betaal je daar bij Philips dan ook de hoofdprijs voor, maar dit is dan wel een apparaat wat slecht schoon te maken is en dat is deze van Princess niet.

Ben Looijs 16-12-2018

goed alternatief Philips

Geschreven voor: Princess 182050 Digital Family Aerofryer

Gisteren 15-12-2018 dit apparaat gekocht omdat ik mijn Philips Airfryer Xl niet meer schoon kreeg wat zo wie zo al heel lastig was.
Had geen zin om weer meer als 200 euro uit te geven voor een aifryer en heb dus gekozen voor deze van Princess. Ik moet zeggen was eerst heel sceptisch maar mijn verbazing was groot. Het apparaat is groot genoeg voor on 2'en. Doordat het apparaat een lager vermogen heeft dan de philips duurt het wat langer voordat je product klaar is maar dat neem ik graag op de koop toe.
Ook de reserve onderdelen zijn goedkoper soms wel 4 a 5 keer zo goedkoper dan philips.
Ook het schoonmaken is een stuk makkelijker.
Kortom een zeer fijn apparaat die zijn geld dubbel en dwars waard is.

Pluspunten

• Grote mand
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • prijs/kwaliteit zeer goed

Minpunten

• Geen rails waar de binnenpan op rust
  • Geen ruimte om snoer in op te bergen