Fritel SnackTastic 4804

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fritel SnackTastic 4804 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

j*****@k*********** 19-01-2023

Tevreden

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

We zijn erg tevreden over de airfryer we vragen ons alleen af of het volume van de piepjes lager gezet kan worden. Zouden we erg fijn vinden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Volume van geluiden wel erg hard, te wijzigen?

Alexandra B 02-09-2018

Fijne airfryer!

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Wij hebben dit apparaat nu enkele weken in gebruikt - het is ook mijn eerste airfryer. Ik ben erg tevreden!

Het apparaat is makkelijk in gebruik - geen nare frietlucht meer in huis na gebruik en is makkelijk schoon te maken in de vaatwasmachine.

De frietjes en de snacks komen goed gaar, heet en knapperig uit de airfryer.

Toch een paar kleine aandachtspuntjes (geen minpunten): de toetsen op het apparaat zijn erg luid. Helaas zijn er bij dit model van Fritel geen accessoires als extra bakmandjes beschikbaar (vergeleken met de modellen van Philips). De antiaanbaklaag in de mand is kwetsbaar, dus geen harde of scherpen voorwerpen hierop gebruiken.

Het apparaat doet gewoon goed wat hij moet doen. Daarom vind ik dit zeker een goed alternatief voor de dure modellen van Philips!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kan in de vaatwasser
  • Geen nare frietlucht in huis
  • Goed alternatief voor dure Philips modellen

Minpunten

• Luide toetsen op apparaat
  • Geen extra accessoires
  • Antiaanbaklaag is kwetsbaar

WJH 24-08-2018

Snelle snackmachine

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Mooi apparaat welke snel op temperatuur is.
Snacks zijn lekker knapperig en snel klaar. Handig in gebruik door de simpele bediening.

• Handige bediening

Minpunten

• Irritante piepjes bij bedienen

MariekemtH 24-08-2018

Zo handig

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Het apparaat is makkelijk te bedienen. De voorgeprogrammeerde toetsen zijn handig.
Ik moest wel even wennen maar het gaat steeds beter. Er zou meer tips in de handleiding mogen staan hoe je de Fritel kan gebruiken.
Voor ons huishouden is deze net te klein (6p).
Hij is zó warm en apparaat is geen kolos op je aanrecht, de geur is een verademing t.o.v. de frituurpan.

Pluspunten

• Compact, tot 4 personen
  • Geen frituurlucht
  • Veel minder vet
  • Minder vet geeft een goed gevoel!
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Te klein voor mijn gezin van 6p
  • Te harde piep geluiden

MarjanPL 13-08-2018

Lekker en vetvrij eten!

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Het apparaat ziet er mooi én strak uit. Duidelijk menu, duidelijke knoppen, handig mandje wat je uit de lade kunt halen.

Wat erg handig is zijn de voorgeprogrammeerde menu's die verrassend goed werken.

Het eerste wat wij in de Fritel hebben gebakken was een restje normale friet uit de vriezer. Dat is géén aanrader. Het word niet bruin, niet knapperig en droogt uit.

Een paar dagen later maar eens wat echte airfryer spullen gekocht en bereid in de Fritel. En boven onze verwachtingen in vonden we dit écht lekker.

Verder hebben we er inmiddels vlees in bereid en ook dat was lekker.

Wat ons betreft een fijn apparaat wat zéker kan bijdragen aan gezonder en minder vet eten.

Pluspunten

• Makkelijke voorgeprogrammeerde menu's
  • Niet te duur
  • Groot mandje

Mhv 12-08-2018

Goede airfryer

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Het merk is mij totaal onbekend maar dat doet er niet toe! Prima airfryer. We kopen niet eens dure airfryer friet, gewone (redelijk dikke friet) komt er super krokant uit. Wattage zou wel iets meer mogen waardoor hij nog meer power heeft. Maar echt oprecht geen verkeerd apparaat. Snelle opwarmingfuntie en programmas. Erg tevreden. Inhoud voldoende volr een gezin met 2 kindjes.

Pluspunten

• Programmas
  • Opwarmfunctie
  • Eenvoudig reinigen

Minpunten

• Wattage, mag wat hoger

H-uit-S 10-08-2018

Prima apparaat, geen uitblinker

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Razend benieuwd waren we hoe de Fritel SnackTastic zou bevallen. Nu een paar weken in gebruik weten we er zeker meer van!

Voordelen: grote inhoud (ruim genoeg voor ons gezin van 6!), snel, gebruiksvriendelijk door scherm en voorgeprogrammeerde functies, opwarm/warmhoudfunctie

Nadelen: neemt veel ruimte in, weinig meerwaarde ten opzichte van de reguliere heteluchtoven Conclusie - het is een leuk apparaat, maar door de ruimte die het inneemt en de geringe toegevoegde waarde in het gebruik zijn wij wel blij, maar niet enthousiast genoeg voor een aanbeveling.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Handige functies
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Ruimtevreter
  • Geringe toegevoegde waarde

NielsM 09-08-2018

Veelzijdige airfryer

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Deze snacktastic is niet te groot en ziet er strak uit. De bediening is gemakkelijk en schoonmaken is heel eenvoudig. Snacks zoals frikadellen en kipnuggets zijn snel klaar en worden mooi krokant. Wij bakken er ook de afbakbroodjes in en dat gaat prima. Ook eieren koken lukt in deze airfryer.
Patat bakken duurt lange tijd (20 min voor half gevuld mandje diepvriespatat) en je moet dan regelmatig opschudden om krokante friet te krijgen.
Het voordeel ten opzichte van de frituurpan is dat er geen olie wordt gebruikt en de baklucht is minimaal.
Anti aanbak laag van het mandje is kwetsbaar.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Patat bakken kost veel tijd
  • Tefal laag beschadigt snel

Marijke2121 09-08-2018

Gezonde snacks!

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

De Fritel SnackTastic is mooi compact en past prima op het aanrecht. Het toestel is gemakkelijk in gebruik. De friet en snacks die in het toestel gebakken worden, zijn heerlijk bruin en krokant. Wel is het belangrijk producten te gebruiken die geschikt zijn voor de oven. Er hoeft geen olie gebruikt te worden, dus het is gezonder dan producten die in een traditionele friteuse gebakken worden. De SnackTastic heeft 9 voorgeprogrammeerde functies, die ook handig zijn voor beginners. Deze instellingen zijn slechts richtlijnen, ik geef er de voorkeur aan zelf de temperatuur en tijd in te stellen, volgens de aanwijzingen op de verpakking van het product. Het zelf instellen is heel eenvoudig. Er zijn ook speciale apps via internet te downloaden, waarin richtlijnen staan, hoe lang en bij welke temperatuur, diverse producten gebakken moeten worden. Behalve snacks kunnen er ook andere producten in gebakken worden, zoals b.v. afbakbroodjes, cake, muffins of kleine pizza's. Ook is het mogelijk producten op te warmen of warm te houden. De lade, korf en binnenzijde van het toestel hebben een anti-aanbaklaag en zijn heel gemakkelijk te reinigen. De korf en lade zijn vaatwasmachinebestendig. Het toestel heeft een oprolsnoersysteem, hiermee kan het snoer netjes weggewerkt worden. Verder heeft het toestel "Cool Wall" wanden, waardoor het veilig is voor kinderen, de buitenkant wordt niet heet. De SnackTastic bevalt mij prima, er hangt geen onaangename baklucht meer in huis.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • geen onaangename baklucht
  • gezonder dan friteuse
  • goed bakresultaat

RiVi 09-08-2018

Super apparaat

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Super, inmiddels vaak afbakbroodjes gebakken, super snel, niet voorverwarmen, meteen goed. Daarnaast snacks geprobeerd. Hopelijk snel tijd om wat meer recepten om uit te proberen. Super tevreden met het resultaat tot nu toe

Yvonne73 05-08-2018

Valt tegen

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Helaas niet helemaal wat we van het apparaat verwachten; patatjes van boven en onder bruin maar binnen in nog glazig, terwijl we toch 2 keer opgeschud hadden. ook het opschudden gaat wat lastig omdat je de bak er helemaal uit moesten halen. Snacks waren wel mooi bruin en krokant. Wel handig menu en een helder signaal als hij gereed is

Pluspunten

• helder signaal
  • handige menu's

Minpunten

• gaart niet goed
  • opschudden gaat lastig

Wout van der Molen 05-08-2018

handzaam en licht maar toch veel inhoud

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Sinds enkele weken in gebruik en erg tevreden! De Snacktastic is erg snel op temperatuur en bv de snacks en (verse) friet komen er erg goed uit. Makkelijk schoon te maken. Vrjiwel geen geurafgifte en wordt niet heel erg heet aan de buitenkant. Groot voordeel is ook dat hij niet heel zwaar is maar toch een grote mand. Nog groter voordeel daarvan is dat je deze mee kan nemen naar buiten om met mooi weer buiten te gebruiken. Niet alleen een aanvulling op de keuken binnen maar met het zelfde gemak mee naar de buitenkeuken naast de BBQ.

Pluspunten

• grote inhoud en toch handzaam
  • geurloos
  • snel op temperatuur
  • niet heet aan de buitenkant

Minpunten

• snoer

Myiedere 21-07-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Geweldig apparaat, waar je de lekkerste gerechten mee kunt maken. Snel klaar en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel je maaltijd bereid
  • Voeding blijft sappig en krokant

Minpunten

• Volume van geluid kan je niet uitzetten.