Philips Viva Collection HD9630

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9630 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ties 08-01-2020

super fijn apparaat

wilde hem opbergen in mijn keukenkast maar staat nu op het aanrecht en gebruik hem meer en meer. superfijne airfryer met handig gebruiks gemak

Mark R 04-04-2018

Herrie ding

Ik heb een Philips airfryer xxl analoog gekocht. Bij het opstarten van het apparaat loopt de ventilator vermoedelijk ergens tegenaan waardoor hij enorm rammeld. Na enkele minuten is de rammel voorbij. Wanneer het apparaat uit gaat is de rammel weer te horen.

Google leert mij dat dit vaker voorkomt en mogelijk een produciefout is.... jammer dat dit voorkomt, zeker voor zo een duur apparaat..

Pluspunten

• Eten snel klaar
  • Veel mogelijkheden
  • Lekker
  • Makkelijk

Minpunten

• Herrie, vermoedelijk productiefout?

Nonna1984 07-11-2017

Wat een fijn apparaat!

De 1e indruk was dat het wel een vrij groot apparaat is en het snoer is vrij kort. Het ziet er wél heel solide uit. Dan de 1e frietjes, wat zijn ze snel klaar en zó krokant! Heerlijk genieten. En ook ruim voldoende voor ons grote gezin met 3 kinderen. Ook voor onverwachte mee eters kan er nog makkelijk een portie bij. Bij de loempia's kwam er wel wat rook uit en rook het naar vet, gelukkig stond hij onder de afzuigkap. Schoonmaken is een fluitje van een cent met alle onderdelen die gemakkelijk los kunnen.

Hannekeb 06-11-2017

Heel handig, snel en gezond

Heerlijke groente frietjes lekker krokant, gegrilde aubergine, bitterballen, afbak broodjes alles kan erin en wat een ruimte. Snel klaar, heel handig in gebruik, ik zou zelf voor de digitale versie gaan.

mama29 03-11-2017

Lekker en gezonder

Wow mooi apparaat. Je kunt er zoveel meer mee dan ik gedacht had. Is snel, hoeft niet opgewarmd te worden. Krokanter en mooi bruin.

Pluspunten

• Lekker
  • Gezond
  • Veel variatie
  • Snel

Minpunten

• Friet en snacks apart opwarmen met groot gezin

Pisia0016 03-11-2017

Mwah

Wat een groot, log ding. Qua prestatie prima. Alles wat je erin klaarmaakt komt er heerlijk uit. Ook veel sneller als in de oven.
Qua schoonmaak en gebruik vind ik hem heel onhandig. Als je je mandje eruit wilt halen moet je de lade helemaal openen. Vervolgens eruit tillen. Is de lade niet goed open dan heb je last van de temperatuurknop. Als je je mandje eruit haalt blijft de lade open en het apparaat in werking. Alle hete lucht vliegt je om je oren. Ook de lade die open blijft staan vind ik veel ruimte innemen. Daarna weer je mandje erin wurmen vind ik een gedoe. Het had makkelijker geweest zonder de lade.
Ook het schoonmaken is niet handig. Je kunt hem pas schoonmaken als hij helemaal is afgekoeld (En dus alles aangekoekt) en veel randjes en richeltjes waarvan ik denk dat je die na verloop van tijd niet meer goed schoon krijgt.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Minder vet
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Veel te groot
  • De lade
  • Schoonmaken

zonnie 02-11-2017

Frietjes zijn echt krokant!

Ik was echt sceptisch over de Airfryer. Maar mijn verwachtingen zijn enorm overtreft. Ik kon niet geloven dat je krokante frietjes ermee kon maken, en dan in z'n grote hoeveelheid. Maar afgelopen vrijdag zaten we als gezien aan de frietjes uit de airfryer. Ze waren super krokant, en in 1 keer de hoeveelheid kunnen bakken (ruim 1 kilo)

Wat me zoiezo opvalt is dat de aardappeltjes uit de Airfryer een echte aardappel smaak heeft/behoudt. En hierdoor vinden wij (gezin van 5) ze veel lekkerder, en dan zijn ze ook nog eens gezonder. Oke dit voelt nu echt als een verkoop praatje, maar ik kan niet anders zeggen dat wij verkocht zijn, en dat (nogmaals) tegen alle verwachtingen in.

Wat hebben we tot nu toe nog meer geprobeerd.
- Krokketen, Frikandellen en Kipnuggets
- Verschillende soorten aardappel gerechten
- Afbak Broodjes
- Kipfilet

Allemaal stuk voor stuk een succes.
En vaak met een kortere tijd dat uit de oven en geen tijdverlies/energie voor het opwarmen, want de airfryer hoeft niet voorverwarmt te worden.

Als ik een "kritisch" puntje moet verzinnen, dan is het dat het een groot apparaat is.
Je moet echt ff kijken waar je de airfryer XXL kwijt kan.
En we hebben 3 keer gehad dat de keuken blauw stond terwijl we de airfryer gebruikte.
Misschien dat we iets fout hebben gedaan, maar nu plaats ik de airfryer onder de afzuigkap.
En soms vind ik het schoonmaken van het mandje en bak wel even een klus. Maar ik word er steeds handiger in.

O ja, misschien handig om te vermelden. We hebben gewoon ovenfrietjes gebruikt (goedkoopste merk) en ook gewone frikandellen. en de krokketen waren ovenkrokketten. De frietjes heb ik gewoon zo in de airfryer gedaan. De aardappeltjes heb gemengd met een beetje olijfolie, zout en paprikapoeder voordat ik ze in de airfryer deed.

Wij zijn dus echt overtuigd en ontzettend blij dat we de airfryer XXL

Pluspunten

• friet is echt krokant
  • geen vieze "frietlucht" in huis
  • Sneller dan de oven

Minpunten

• Apparaat is groot en zwaar
  • Schoonmaken

Nienke4 02-11-2017

Vervangt oven en friteuse

2017
Deze airfryer heeft inmiddels een vaste plek op het aanrecht verdiend, want ik gebruik hem werkelijk voor alles, van afbakbroodjes aan het ontbijt tot een hele gevulde kip.
Het enige nadeel, wat ook gelijk weer zijn voordel is, is de grootte, waardoor hij aardig wat ruimte in beslag neemt. Zijn mooie design maakt dit echter weer minder storend.
Werkelijk de beste grotere aankoop voor in de keuken sinds lange tijd!

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel
  • Gezonder

Minpunten

• Nremt veel ruimte in

Jolanda0108 01-11-2017

mega groot vraagt veel ruimte maar fantastisch in gebruik

Ik was 1 van de gelukkige die de fryer heb gekregen om te testen en daarna mag ik hem gelukkig houden. de kids zouden in staking gaan als die weer weg zou moeten. heerlijk om gerechten te maken in de fryer, de kip wordt mals van binnen en krokant van buiten, maar ook spareribs worden heerlijk mals. ik heb wat aardappel varianten gemaakt die ook fantastisch zijn.

Pluspunten

• geen frituurlucht
  • mager

Minpunten

• groot

Kirsten76 30-10-2017

Fantastisch apparaat!

Het is echt een top product! Eten is sneller, simpeler en gezonder t bereiden... ik heb hem nog maar een aantal weken maar kan nu al niet meer zonder! :D

Pluspunten

• Snelle bereiding
  • Gezonder
  • Erg simpel in gebruikl
  • Veelzijdig

Simonne 26-10-2017

Erg fijn apparaat!

Wij mochten de xxl testen en wij zijn om!
Wat een fijn apparaat. Zelfs met een groot gezin (5) kunnen we alle frietjes in 1x bakken. Heerlijk vers knapperig en totaal niet vet.

Ook is vers brood zo gebakken lekkere cupcakes binnen een handomdraai zo gemaakt.

Je kan er zelfs eitjes in koken.

Pluspunten

• Groot en ruim
  • Snel warm en klaar

Minpunten

• Iets wat lastig schoonmaken
  • Weinig accessoires beschikbaar

Francisca 26-10-2017

manusje van alles en lekker compact

3 weken heb ik nu de airfryer en ik gebruik hem elke dag , soms wel meerdere keren. Niet alleen voor de friet en snacks , maar ook om 17 eieren hard te koken of gebak te maken, het avondeten of lekker mals stukje vlees. Ook een ovenschotel is geen probleem.. Ik zit alleen nog met de spruitjes, die blijven verbranden wat ik ook doe.

Pluspunten

• lekker ruim
  • makkeijk schoon te maken
  • kinderen kunnen ook gaan koken
  • veiliger dan oven of op het vuur

Minpunten

• veel lawaai
  • alles insmeren met olie
  • tijdschakelaar stopt met 5 min te gaan

Saida75 25-10-2017

Lekker groot.

Voor een groot gezin is dit een ideale maat. Makkelijk in gebruik en onderhoud. Alleen jammer dat je de tijdklok niet terug kan draaien als je te ver heb gedraaid. Veder een super apparaat

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk in onderhoud
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Tijdklok is niet terug te draaien

Beate 12-10-2017

Philips Airfrair XXL

Wat een beauty van keukenapparaat en wat snel en makkelijk avondeten kunt maken. Tegenwoordig zijn er veel recepten te vinden op internet. Ook in de doos kunt een recepten boekje vinden voor mer inspiratie! heel compact, geen vieze geuren, makkelijk schoon onderhouden! topproduct! Helemaal blij met Phillips Aitfrair XXl!

Pluspunten

• gen dampen,
  • weinig vet

Minpunten

• een beetje groot