Philips Viva Collection HD9630 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 68 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sherlock 01-01-2018

Mooi product

Mooi product, doet wat het beloofd. Handig in gebruik. Eten is sneller en vetvrij klaar dan in vergelijking met hete lucht oven of frituur. Maakt helaas wel relatief veel lawaai en is niet energiezuinig (maar dat is frituur ook niet). De airfryer slaat soms af als de timer onder de 5 minuten komt, maar nog niet klaar is.

Nonna1984 07-11-2017
  • Product gekregen

Wat een fijn apparaat!

De 1e indruk was dat het wel een vrij groot apparaat is en het snoer is vrij kort. Het ziet er wél heel solide uit. Dan de 1e frietjes, wat zijn ze snel klaar en zó krokant! Heerlijk genieten. En ook ruim voldoende voor ons grote gezin met 3 kinderen. Ook voor onverwachte mee eters kan er nog makkelijk een portie bij. Bij de loempia's kwam er wel wat rook uit en rook het naar vet, gelukkig stond hij onder de afzuigkap. Schoonmaken is een fluitje van een cent met alle onderdelen die gemakkelijk los kunnen.

Hannekeb 06-11-2017

Heel handig, snel en gezond

Heerlijke groente frietjes lekker krokant, gegrilde aubergine, bitterballen, afbak broodjes alles kan erin en wat een ruimte. Snel klaar, heel handig in gebruik, ik zou zelf voor de digitale versie gaan.

Jilles 01-11-2017

Aanrader

Ik had hoge verwachtingen bij de Airfryer XXL en probeerde met een klein hartje of dit toestel mijn verwachtingen zou inlossen. Ik kan je nu met zekerheid bevestigen: dit toestel doet alles wat het belooft én meer. Het is heel gemakkelijk om te bedienen, superhandig om te reinigen (megapluspunt!) en alhoewel er geen tot weinig vet gebruikt wordt bij de bereiding, is alles heel lekker. Hapjes zijn perfect krokant, groentjes blijven lekker en smaakvol, frietjes smaken zoals ze horen te smaken, en wat meer is, alles ziet er ook nog eens heel aantrekkelijk uit. Bovendien is de bereidingstijd véél korter dan in de traditionele oven. Niets dan lof dus, een must in iedere keuken.

Tjerk390 27-09-2018

Functioneert naar verwachting!!

Ben zeer tevreden over het functioneren, inmiddels onmisbaar. Helaas echter voor de 2e keer retour gestuurd. De eerste keer omdat de tijdsinstellingknop los zat. En nu omdat de cijfers van de tijdsaanduiding rondom de knop wegslijten.
Neem aan dat dit ook onder de garantie gaat vallen en het wederom keurig opgelost gaat worden.
Ik mis de airfryer nu!

Priemaa 31-08-2018

hij werkt bovenverwachting

Ik vind het een erg fijn apparaat, nu vooral aardappeltjes, frites en
broodjes mee gebakken.
Ik vind het jammer dat je voor uitgebreider gebruik de losse onderdelen apart moet kopen tegen een behoorlijke hoge prijs.

Kolkiesas 25-08-2018

Perfect product als je af en toe wilt snacken

Een stuk minder vet dan een frituurpan. Nauwelijks last van geuren. We hadden een van de eerste airfryers, vrij klein. Deze xxl is ideaal voor ons gezin.

Bail29 30-07-2018

Accessoires

Als ik geweten had dat de airfryer viva collection xxl hd9630/90 die ik gekocht hebt geen accessoires tekrijgen zijn had ik deze keuze niet gemaak

Waarom zijn van deze airfryer geen accessoires

Hans079 27-04-2018

Fantastisch product.

Hadden een eerste versie, nu dus XXL. Grote verbetering. Hele zak frites er in en top ! Hele kip erin werkt ook. Heerlijk knapperig resultaat. Taartje gebakken precies goed in de voorgestelde baktijd.
Kortom een topper!

Jaapje 22-04-2018

De Airfryer werkt prima

Het bereiden lukt prima zoals beschreven echter een groot nadeel is het schoonmaken; na elk gebruik heb ik de onderdelen in de vaatwasser gedaan maar het mandje wordt niet schoon;

Ed21 18-04-2018

eigenlijk onmisbaar

eten bereiden is nooit meer hetzelfde. met de airfryer heb je minder werk, minder afwas en minder geuren in huis. van bitterbal tot hele kippen maak ik er tegenwoordig in klaar. een aanwinst voor iedereen die van lekker eten houdt, niet te vet wil eten etc.
makkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken.

Mark R 04-04-2018

Herrie ding

Ik heb een Philips airfryer xxl analoog gekocht. Bij het opstarten van het apparaat loopt de ventilator vermoedelijk ergens tegenaan waardoor hij enorm rammeld. Na enkele minuten is de rammel voorbij. Wanneer het apparaat uit gaat is de rammel weer te horen.

Google leert mij dat dit vaker voorkomt en mogelijk een produciefout is.... jammer dat dit voorkomt, zeker voor zo een duur apparaat..

Pluspunten

• Eten snel klaar
  • Veel mogelijkheden
  • Lekker
  • Makkelijk

Minpunten

• Herrie, vermoedelijk productiefout?

Janssen68 14-03-2018

fijn grote airfryer, maar mis digitale klok

Deze airfryer is lekker groot en dus praktischer dan de XL die we hiervoor hadden. Het met een draaiknop gelijk een oude eierwekker instellen van de tijd, vinden we een groot minpunt en niet van deze tijd.

ipbal 11-03-2018

Goed apperaat

Makkelijk en veelzijdig te gebruiken
Jammer dat accessoires niet te krijgen zijn
Appeltaart goed gelukt bij eerste keer van gebruik sneller
Dan op gebruikelijke manier, van oven.

mama29 03-11-2017

Lekker en gezonder

Wow mooi apparaat. Je kunt er zoveel meer mee dan ik gedacht had. Is snel, hoeft niet opgewarmd te worden. Krokanter en mooi bruin.

Pluspunten

• Lekker
  • Gezond
  • Veel variatie
  • Snel

Minpunten

• Friet en snacks apart opwarmen met groot gezin

Pisia0016 03-11-2017

Mwah

Wat een groot, log ding. Qua prestatie prima. Alles wat je erin klaarmaakt komt er heerlijk uit. Ook veel sneller als in de oven.
Qua schoonmaak en gebruik vind ik hem heel onhandig. Als je je mandje eruit wilt halen moet je de lade helemaal openen. Vervolgens eruit tillen. Is de lade niet goed open dan heb je last van de temperatuurknop. Als je je mandje eruit haalt blijft de lade open en het apparaat in werking. Alle hete lucht vliegt je om je oren. Ook de lade die open blijft staan vind ik veel ruimte innemen. Daarna weer je mandje erin wurmen vind ik een gedoe. Het had makkelijker geweest zonder de lade.
Ook het schoonmaken is niet handig. Je kunt hem pas schoonmaken als hij helemaal is afgekoeld (En dus alles aangekoekt) en veel randjes en richeltjes waarvan ik denk dat je die na verloop van tijd niet meer goed schoon krijgt.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Minder vet
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Veel te groot
  • De lade
  • Schoonmaken

zonnie 02-11-2017

Frietjes zijn echt krokant!

Ik was echt sceptisch over de Airfryer. Maar mijn verwachtingen zijn enorm overtreft. Ik kon niet geloven dat je krokante frietjes ermee kon maken, en dan in z'n grote hoeveelheid. Maar afgelopen vrijdag zaten we als gezien aan de frietjes uit de airfryer. Ze waren super krokant, en in 1 keer de hoeveelheid kunnen bakken (ruim 1 kilo)

Wat me zoiezo opvalt is dat de aardappeltjes uit de Airfryer een echte aardappel smaak heeft/behoudt. En hierdoor vinden wij (gezin van 5) ze veel lekkerder, en dan zijn ze ook nog eens gezonder. Oke dit voelt nu echt als een verkoop praatje, maar ik kan niet anders zeggen dat wij verkocht zijn, en dat (nogmaals) tegen alle verwachtingen in.

Wat hebben we tot nu toe nog meer geprobeerd.
- Krokketen, Frikandellen en Kipnuggets
- Verschillende soorten aardappel gerechten
- Afbak Broodjes
- Kipfilet

Allemaal stuk voor stuk een succes.
En vaak met een kortere tijd dat uit de oven en geen tijdverlies/energie voor het opwarmen, want de airfryer hoeft niet voorverwarmt te worden.

Als ik een "kritisch" puntje moet verzinnen, dan is het dat het een groot apparaat is.
Je moet echt ff kijken waar je de airfryer XXL kwijt kan.
En we hebben 3 keer gehad dat de keuken blauw stond terwijl we de airfryer gebruikte.
Misschien dat we iets fout hebben gedaan, maar nu plaats ik de airfryer onder de afzuigkap.
En soms vind ik het schoonmaken van het mandje en bak wel even een klus. Maar ik word er steeds handiger in.

O ja, misschien handig om te vermelden. We hebben gewoon ovenfrietjes gebruikt (goedkoopste merk) en ook gewone frikandellen. en de krokketen waren ovenkrokketten. De frietjes heb ik gewoon zo in de airfryer gedaan. De aardappeltjes heb gemengd met een beetje olijfolie, zout en paprikapoeder voordat ik ze in de airfryer deed.

Wij zijn dus echt overtuigd en ontzettend blij dat we de airfryer XXL

Pluspunten

• friet is echt krokant
  • geen vieze "frietlucht" in huis
  • Sneller dan de oven

Minpunten

• Apparaat is groot en zwaar
  • Schoonmaken

Nienke4 02-11-2017
  • Product gekregen

Vervangt oven en friteuse

2017
Deze airfryer heeft inmiddels een vaste plek op het aanrecht verdiend, want ik gebruik hem werkelijk voor alles, van afbakbroodjes aan het ontbijt tot een hele gevulde kip.
Het enige nadeel, wat ook gelijk weer zijn voordel is, is de grootte, waardoor hij aardig wat ruimte in beslag neemt. Zijn mooie design maakt dit echter weer minder storend.
Werkelijk de beste grotere aankoop voor in de keuken sinds lange tijd!

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel
  • Gezonder

Minpunten

• Nremt veel ruimte in

Jolanda0108 01-11-2017

mega groot vraagt veel ruimte maar fantastisch in gebruik

Ik was 1 van de gelukkige die de fryer heb gekregen om te testen en daarna mag ik hem gelukkig houden. de kids zouden in staking gaan als die weer weg zou moeten. heerlijk om gerechten te maken in de fryer, de kip wordt mals van binnen en krokant van buiten, maar ook spareribs worden heerlijk mals. ik heb wat aardappel varianten gemaakt die ook fantastisch zijn.

Pluspunten

• geen frituurlucht
  • mager

Minpunten

• groot

boukjemw 01-11-2017

gemakkelijk en snel in gebruik

een heerlijk handig apparaat dat een echte aanvulling is in de keuken. heb er oa heerlijke kipjes in gemaakt. daarnaast is hij erg makkelijk schoon te maken en weer terug in elkaar te zetten