Philips Premium HD9650/90 Airfryer XXL - 6 porties - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Premium HD9650/90 Airfryer XXL - 6 porties op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Koken voor het hele gezin doe je het best met de Philips Avance Collection HD9650. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met de extra grote mand waar gemakkelijk 1,4 kg verse frietjes in past. Ook rooster, bak en grill je dankzij de vijf voorgeprogrammeerde kookprogramma’s gemakkelijk hele maaltijden. Extra fijn is dat je daarbij tot wel 90 procent minder vet nodig hebt. En dankzij de Twin Turbostar-technologie is de Airfryer ook nog eens 1,5 keer sneller dan een gewone oven. Zit nog niet iedereen aan tafel? Dan houd je je maaltijd gemakkelijk warm met de warmhoudmodus.

Sanne Kluytmans 07-12-2023
  • Product gekregen

Goede airfryer, hij bevalt super!

Airfryer
Mijn airfryer werkt heel goed. Lang geleden heb ik hem gekregen met kerst als cadeautje. Er kan van alles in bijvoorbeeld: friet, vis, snacks en groenten.
Het is niet al te duur, en het verschilt per site hoe duur het is. Je hebt eten nodig om erin te doen, en ook een stekker en een stopcontact.
Er zit ook een boekje bij waarin allemaal lekkere recepten staan. Ik zou deze airfryer zeker aanraden aan vrienden het is lekker en je hebt snel eten klaar gemaakt.
Het is van een goede kwaliteit en het gaat niet snel kapot. Ik heb hem al erg lang en hij gaat ook al lang mee. Hij werkt heel goed en het staat ook duidelijk in het boekje hoe het werkt.
Ik ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Werkt goed
  • kan veel in

Minpunten

• heb ik niet
  • heb ik niet

Alfred 09-12-2022

Luxe Air Fryer

Tijdens het bezoek aan de winkel kon ik een keus uit een aantal air flyers maken en dit model had een hoop mogelijk heden en de prijs was zeer aantrekkelijk. Dus toen was de keus zo gemaakt.
A. Perring

Pluspunten

• Kan grote. Porties aan
  • Ziet er luxe uit.
  • Is makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Neemt veel plek in in de keuken.

p***********@c******** 24-07-2022

Erg blij tot nu toe met de Philips xxl air fryer. Helaas twee opmerkingen :
Waarom geen Nederlandse handleiding ?
Waar is het beloofde receptenboek je ?

En tot slot waarom -als je dit apparaat voor toch een niet gering bedrag hebt aangeschaft - moet ik de extra accessoires zoals bijvoorbeeld een grill plaat alsnog extra aanschaffen. Waarom niet meteen het complete pakket met alle toebehoren. Ruim 30 euro voor een grill plaat met een paar spiesjes vind ik een bedrag dat niet in verhouding is. Ik snap dat de fabrikant op die manier extra verdient aan het product maar erg sympathiek is het niet. Zeker gezien het hoge bedrag. Tja natuurlijk heb ik toe moeten geven aan deze verkoop truc want ik wil alles met de air fryer kunnen doen maar beste Philips doe er een paar euro bovenop ( geen 34 ) en lever het apparaat met alle toebehoren.

b*********@o********** 08-11-2021

Bevalt prima, een aanrader!

Prima airfryer!! Handig met de uitneembare lade, zodat je de pan goed schoon kunt maken. Snel op temperatuur. Maakt wel aardig wat geluid, maar de frites en snacks waren echt lekker en gewoon een normaal van kleur. Dus geen bleke frites, maar goudgeel en lekker knapperig. Een aanrader!!

Pluspunten

• Uitneembare lade
  • Snel op temperatuur
  • Frites en snacks goed van smaak en kleur
  • Duidelijke display

Minpunten

• Maakt wel wat geluid

Cora Heikamp 18-04-2021

Geweldig apparaat met vele mogelijkheden

Wat een super mooi apparaat , je kunt er van alles mee bakken van vlees taart cake friet warme gerechten echt teveel om op te noemen.
ik vind deze een TOPPER en zou hem iedereen aanraden! duidelijke display makkelijk schoon te maken echt een mooi apparaat!
Niet goedkoop maar zeker de prijs waard!

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken
  • mooi design

Minpunten

• geen

peter van rijswijk 17-04-2021

airfrijer philips xxl

dit produkt heb ik al een paar maanden in huis
en we hebben er veel plezier van,geen spijt van veel filmpjes op you tube.
alleen de baktijden even in de gaten houden dat klopt niet helemaal.
voor een goeie airfrijer moet je toch iets meer geld uitgeven.
dit is de tweede review.

Pluspunten

• goed produkt
  • lekker groot
  • en de smaak is erg goed

Minpunten

• snoer iets te kort

Peter. 03-03-2021

Grote Airfryer Philips.

Super handige aanvulling van de keukenapparatuur. Geen stinkende vuile frituurpan meer maar ook een broodje bakken is zo gebeurt en je hoeft niet meer de grote oven warm te maken voor iets kleins.

Pluspunten

• snel
  • energiezuinig

Minpunten

• Geen tot nu toe.

na 2 jaar defect 14-01-2021

na 2 jaar defect

Na 2 jaar (net buiten de garantie) doet de draaiknop het niet meer en de toetsen gaan ook stuk.
Verder in die 2 jaar wel prima, maar voor zo'n bedrag en merk, verwacht je wat meer.

Joasia 01-01-2021

Philips airfryer xxl

Het is wel een super snelle manier om eten te maken. Maar of hij 200 euro waard is. Nee. Nu een week in gebruik en niet normaal veel schades op gelopen. De hele voorkant. Tijdens bakken van de kip de hele huis stond in rook. Hoe dan? De vet van de kip spetterende binnen de airfryer en dat voorzakte het rook. Verder prima aparat. Maar ik dent dat prinssesa airfryer voor 100 euro zo goed als deze doet!!!

Pluspunten

• Snel eten op de tafel
  • Makelijk in gebruik

Minpunten

• Wordt snel beschadigd
  • Duur

peter van rijswijk 28-12-2020

t is een heel geweldig product de xxl van philips airfreyer

geen frituurpan meer nodig
veel minder vet
kippepoten kipsnietzels friet geweldig
dus geen gedoe met frituurpannen en het verwijderen van vet.en makkelijk in onderhoud

Pluspunten

• goed produkt
  • hij doet wat hij moet doen
  • alleen wennen aan de baktijden

Minpunten

• snoer iets te kort

E.dijkstra 03-10-2020

Airfryer naar ruim 2 jaar kapot.

Wij hebben 2 jaar heel veel plezier van de Airfryer van Philips gehad. Helaas gaat net buiten de garantie de Airfryer kapot. De grote ronde knop en de knopjes aan de rechterkant werken niet (goed) meer. De knop kun je soms draaien zonder dat er iets gebeurt. Het plastic op de knopjes barst.
Dit maakt dat de Airfryer niet meer te gebruiken is. Hij wil namelijk niet op de juiste temperatuur ingesteld worden.
Balen dat dat dan weer net buiten de garantie valt. Ik vind dat zo'n apparaat minimaal 5 jaar mee moet kunnen gaan. Helemaal omdat hij ons 225,- euro heeft gekost.

Ik gebruik hem in plaats van de oven. Hij was echt ideaal.

Helaas voor ons op deze manier geen Airfryer weer. Daar is hij te duur en kwetsbaar voor. Prijs-kwaliteit verhouding is niet oke.

Pluspunten

• Handig
  • Voor vele toepassingen te gebruiken

Minpunten

• Snel kapot
  • Kwaliteit van de knoppen laat te wensen over.

Netta 13-06-2020

eenvoudig te bedienen en doet wat ik wens

Dit is de 1e airfryer die ik aangeschaft heb en ben er zeer blij mee. De bediening is eenvoudig en accuraat. Het voedsel dat je erin doet komt er precies zo uit als ik het graag wil hebben.

Pluspunten

• circuleert de hete lucht goed
  • geschulpte bodem werkt perfect
  • eenvoudig te reinigen doordat bak er uit kan

Minpunten

• nog niet ontdekt.

Ali 03-06-2020

Echte aanrader

Erg blij met deze airfryer, voorbereiding van eten is echt een makkie geworden. Vooral het klaarmaken van kippenpootjes is verrukkelijk! Verkoper adviseerde om een stukje aluminiumfolie te gebruiken zodat je niet steeds alles moet schoonmaken. Ook een afdekplaat gekocht voor de bovenkant. Erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Erg praktisch

Minpunten

• Ik had iets minder geluid verwacht
  • Best prijzig

avl 26-01-2020

philips airfryer gekocht
bij dit apparaat zitten al diverse kookboekje waar je zeker trek van krijgt
apparaat is zeer duidelijk
de app geeft ook extra info
zeker aan te raden ,voor modern koken

Pluspunten

• duidelijk
  • groot genoeg voor 4 personen

Minpunten

• wat groot op de aanrecht

Philips airfryer xxl 15-01-2020

2x stuk en waardeloze service philips

Jarenlang een airfryer gehad. Nu overgestapt op deze xxl. Ziet er mooi uit. Helaas ,na paar keer gebruik, sluit airfryer xxl niet goed. In eerste instantie topservice: kan apparaat terug sturen en binnen een week staat er een nieuwe op ons aanrecht. Echter begeeft deze het na korte tijd: het apparaat warmt niet op! Wederom contact met Philips. Ik krijg hetzelfde verhaal: ik kan hem opsturen en er zal mij bij ontvangst een nieuwe opgestuurd worden. 20/12/19 heb ik het apparaat opgestuurd. Vandaag, na tal van telefoontjes van mij uit, niet met elkaar strokende verhalen vanuit Philips, voel ik mij ontzettend voorgelogen en aan het lijntje gehouden. Tot op heden heb ik namelijk niets terug ontvangen! Ik vind dit schandalig! Heb gevraagd waar ik review kan plaatsen of klacht kan indienen. Dit is niet mogelijk... Degene die ik aan de telefoon krijg (zijn overigens vriendelijk) geeft aan dat dit niet mogelijk is.
Eigenlijk is er niets mogelijk. Ik kan niet doorverbonden worden en zij kunnen alleen desbetreffende afdeling mailen. Verschillende keren is mij gezegd dat ze mij op de hoogte brengen. Ook dit gebeurt niet.

Minpunten

• Erg snel kapot
  • Geen service van philips

Patricia 10-06-2019

Top

Onlangs deze airfryer gekocht. Geweldig apparaat en van alles uitgeprobeerd en heeft een smaakvolle bereiding. Warmt snel op en makkelijk te bedienen. Schoonmaken kan in vaatwasser, maar met sopje zo gebeurt.

Pluspunten

• Snel warm
  • Weinig geluid
  • Schuiflade

Minpunten

• Groot
  • Airfryer producten zijn duur

jp 17-03-2019

goede aankoop

een goed product maar de uitleg en beschrijving is van de bediening te summier de volgorde kan duidelijker worden uitgelegd verder werkt het prima

Vera 16-03-2019

Een aanwinst voor in de keuken!

Naar lang twijfelen en veel rondspeuren op internet, de airfryer gekocht. Wat een aanwinst voor in de keuken! Nog geen moment spijt van gehad.
Voor ons niet als vervanging van de frituurpan,maar echt om te koken.
Je kunt het zo gek niet bedenken en je kunt het er in bereiden. Van fruit,brood,vlees,lasagne tot taart.
Je kunt er van alles bijkopen..bijvoorbeeld de bak of grillset.. maar zonder deze sets kun je er ook al veel in bereiden.
Onderin is wat lastiger schoon te houden.. maar door er naar iedere keer dat je hem gebruikt heb een nieuw stuk aluminiumfolie in te drukken, is dat 'probleem' opgelost.

Kost wat,maar dan heb je ook wat!

Pluspunten

• Veel in te bereiden
  • Eten is snel bereid
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• De prijs

bobmaas32 08-02-2019

Aanrader

De airfryer aangeschaft omdat we met ons gezin toch gezonder moeten gaan eten. De frietpan is de deur uit en sindsdien maken we gebruik van de airfryer. Met een gezin van 5 personen is het belangrijk dat we grote hoeveelheden tegelijk kunnen klaarmaken zodat niemand op zijn of haar eten hoeft te wachten. Door de dubbele bodem word het vet snel afgevoerd en is de airfryer makkelijker schoon te maken.

De frietjes zijn lekker goud en knapperig. Onze kippenpoten hebben heerlijk krokant laagje en de kroketjes zijn krokant en warm binnen. Wij zijn een tevreden gezin!

Pluspunten

• Veel functies

Minpunten

• Prijzig

Marjolijn 17-01-2019

Grote inhoud, duidelijk digitaal scherm

Deze airfryer gekocht voor ons 5koppig gezin, vanavond getest en we hadden heerlijke krokante frietjes!!
De warme lucht wordt gecirculeerd waardoor de frietjes allemaal krokant worden.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Schuiflade ipv losse bak
  • Digitaal scherm

Minpunten

• de extra accessoires zijn vrij prijzig.

Henk 12-01-2019

Zeer tevreden

Na een eerdere aanschaf van een Philips airfryer de hele eerste versie( die ons niet beviel) nu na een aantal jaren toch weer een airfryer aan geschaft. We zijn nu wel zeer tevreden. De techniek is veel en veel beter dan vorrheen.
We bakken/grillen bijna alles erin.
Sowieso alle snacks( geen oven snacks maar gewoon ) vis sticks, kip, cake etc.....

Alles super mooi gebakken.
Er zijn 2 apps beschikbaar waar je gerechten en Baktijden kunt vinden.

👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Zeer eenvoudig
  • Afwasbaar dus alles blijft schoon
  • Veel minder vet

Minpunten

• De prijs
  • Traditionele tulband vorm past net niet

Ducarmon 19-10-2018

Grote Airfryer

Na de XL die na 4 jaar de geest gaf (wat best snel is) de XXL gekocht in juni rechtstreeks in de webshop van Philips. Nu 4 maanden later is hij op 3 weken tijd voor de derde keer stuk, melding oververhitting bij het opstarten en als hij het doet, wordt hij niet warm. De eerste 3 maanden was ik zeker erg tevreden maar nu ben ik zwaar teleurgesteld in de Airfryer maar ook over de Philips service. Men zou toch mogen verwachten dat, als een apparaat binnen 3 weken voor de 3de keer stuk is dat deze gelijk vervangen wordt door een nieuw exemplaar, maar nee dat moet eerst overlegd worden met de diegene die de reparatie uit moet voeren. Deze zijn overigens zeer alert, als het niet duidelijk is wat er aan de hand is nemen ze zelf contact op, daar ligt het niet aan maar die Airfryer van ons lijkt niet gemaakt te kunnen worden, zelfs na vervanging van het display en het herstellen van de ventilator.

Pluspunten

• ruim
  • verschillende instelbare programma's
  • werkt beter dan XL versie

Minpunten

• snel kapot
  • handleiding moet je zelf uitprinten

Major 08-08-2018

Philips airfryer HD 9651/90

Een redelijk gezonde manier(nagenoeg vetloos) van het bereiden van voedsel.
Met de rentepunten van ING en de cashback korting van Philips een aanwinst.

Pluspunten

• De frietejes en kroketten zien er goed uit
  • Ook groente, vlees en vis smaken prima

Minpunten

• Groot apparaat

H.J. Swartjes 31-07-2018

Grote pan

Heb deze fryer pas een week. Maar voldoet zeker. Makkelijke bediening. Producten blijven zeer smakelijk. Makkelijk schoon te maken. Heb tot nu toe geen minpunten ontdekt.

Pluspunten

• Werkt perfect
  • Hoegenaamd geen luchtjes
  • Makkelijk schoonmaken
  • Weinig geluid

Minpunten

• Belsignaal vrij zacht

Roosen 01-06-2018

gebruiksvriendelijk, ook lekkere frietjes

in eerste instantie was ik best sceptisch over de airfryer want vond bij andere mensen de frietjes niet zo lekker uit de airfryer. maar met dit model krijg je echt heerlijke frietjes. aviko friet voor airfryer is echt perfect. daarnaast zijn de snacks ook heerlijk.. ook de kippenbouten zijn heerlijk mals. dat kan wel wat rookvorming geven. enigste nadeel is dat het produkt snel krassen krijgt aan de buitenkant door het in en eruit halen van het mandje uit het apparaat

Pluspunten

• eten is snel klaar
  • lekkere frietjes
  • gebruiksvriendelijk produkt

Minpunten

• niet krasvast aan de voorkant