Princess Digital Family Aerofryer - Reviews

Kleuren
zwart
Vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sylvia 03-09-2017 Product paar weken in bezit

gebruiksvriendelijk

ik ben 67 en vond het leuk om iets te hebben dat makkelijk te gebruiken is. Heeft bovendien een heel lekker resultaat en kan in de vaatwasmachine, ideaal voor mij en mijn kleinkinderen

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • snel

Krielkip55 31-08-2017 Product paar weken in bezit

Stevig en multifunctioneel

Het apparaat voldoet aan al mijn verwachtingen. Mijn man was altijd wat huiverig om onze frituur te vervangen door een airfryer maar daar is hij wel deels van terug gekomen. De airfryer is stevig gebouwd en voorkomt nare luchtjes, zoals een frietpan die wel geeft. De friet uit de airfryer is lekker knapperig en gelijkmatig gebakken. Met de snacks is het nog even aftasten, de eerste keer waren ze niet zo lekker maar na wat tips van internet zijn de snacks daarna wel beter gebakken (beetje olie erbij). Doordat er niet echt een goede handleiding of receptenboek bij zit moet je zelf in het begin vooral veel testen en wat blogs op internet volgen. Dat is wel het jammere van dit apparaat, hij werkt perfect maar het duurt eventjes voordat je door hebt hoe je alles moet bakken, iets wat het misschien ook wel weer een "leuk avontuur" maakt. Nu ik het "frituren" aardig onder de knie heb ga ik mij richten op wat andere dingen zoals cakes en taarten.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Geen receptenboek

Bea 28-08-2017 Product paar weken in bezit

Groot en gemakkelijk

De princess aerofryer xxl is groot genoeg om eenvoudig en snel voor het gezin frietjes te bakken. Doordat hij snel op temperatuur is kun je zo aan tafel. De frietjes zijn heerlijk krokant.

Pluspunten

• Extra groot mandje
  • Fijn touchtouchscreen bedieningspaneel
  • Vaatwasserbestendig

Ad Verhoeven 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk en lekker

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik op een gezonde en toch lekkere manier frietjes wil bakken. Hiervoor heb ik de Princess Aerofryer uitgekozen. Deze voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Je kunt hier lekkere en gezonde frietjes mee bereiden. Daarnaast zijn deze ook nog snel klaar.

Pluspunten

• gezond
  • makkelijk