Philips HD9216

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9216 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

De Philips Daily Collection HD9216 heeft gemak en design hoog in het vaandel staan. De Airfryer is met zijn vermogen van 1425 watt in staat om tot wel 0,8 kg frietjes klaar te maken. Dankzij de Rapid Air-technologie behoren ook grillen, braden en bakken tot de mogelijkheden. Extra handig is dat je de programma’s eenvoudig van te voren in kunt stellen. En dankzij het unieke ontwerp van de pan, bak je met de super hete lucht tot wel 90 procent minder vet dan met een normale friteuse. Ookis het natuurlijk mooi meegenomen dat diverse onderdelen vaatwasbestendig zijn.

p*********@c******** 26-05-2021
Geschreven voor: Philips HD9216

deze airfrayer voldoet goed maar is zeer slecht schoon te houden ;heeft iemand een oplossing hiervoor?
hij wordt hier veelvuldig gebruikt!

Barbara vervoorn 13-10-2020

Een hele goede aiirfyer van Philips

Geschreven voor: Philips HD9216

Ik had de airfyer van huismerk blokker maar het beviel me niet want hij is nu al stuk want de la van de airfyer viel er steeds uit met pakken en hij was te groot om op de aanrecht te zetten, en ik kreeg hem niet goed schoon van binnen .
Dus daarom ben ik terug gegaan naar het merk Philips dat bevalt mij gewoon goed.
Genoeg voor 3 personen en als je wil afvallen is dit ook goed .
Dus ik zeg wil een betaalbare airfyer is dit de keus.
Als je graag bakt en even snel dan is airfyer bijvoorbeeld een appeltaartje of muffins heb je zo iets lekkers bij de koffie..
Een uitkomst dus

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Gauw op temperatuur
  • Makkelijk te bedienen

MB 17-05-2020

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Philips HD9216

De airfryer is nu een jaar of 3 in gebruik. Wordt regelmatig gebruikt en werkt geheel naar wens. Enige minpunt is dat de bakpan en het mandje al snel niet meer helemaal schoon te krijken waren, ondanks zorgvuldig onderhoud.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel

Minpunten

• Korf en pan niet meer schoon te krijkgen
  • Groot

Antonie 27-02-2020

In één woord: Philips!!

Geschreven voor: Philips HD9216

Heb eerder een airfryer gehad van een ander merk die totaal niet beviel. Heb toen een vertrouwd merk gekocht en ben bij de HD9216 uitgekomen. Voor een alleenstaande groot genoeg. Wat een fantastisch apparaat zeg en ik doe er bijna alles mee en het komt er uit zoals het hoort, goudgeel, knapperig, gezond en veel minder vet. het enige wat ik er nog aan toe te voegen heb is: Kijk niet altijd alleen naar de prijs maar ook naar de naam!!!

Pluspunten

• vertrouwd merk, je weet wat je koopt
  • handig in gebruik
  • een sieraad in iedere keuken
  • fantastisch!!

Minpunten

• heb ik nog niet gevonden

Ellen1976 08-06-2018

Fantastisch!!!

Geschreven voor: Philips HD9216

Een Airfryer had ik al veeeeellanger geleeen moeten aanschaffen. Wat een aanvulling op ons gezin. Als alleenstaande moeder is koken wel eens een uitdaging. Met de Airfryer is het zoveel makkelijker. Ontzettend eenvoudig in gebruik en onderhoud. Ik maak er echt alles in, vlees, kip, aardappeltjes, bladerdeeghapjes, gebak, muffins en uiteraard de frietjes met snacks. Alles perfect gebakken en met een heerlijke smaak. Nu ik 15 kg ben afgevallen is heg zo belangrijk om noet e vet te eten en de Airfryer helpt mij daar super bij.

Echt een aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Sneller en handiger dan een oven ofcombi oven

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag op het aanrecht

Daddles 29-12-2017

Prima Airfryer

Geschreven voor: Philips HD9216

Heb deze fryer een poosje en er van alles in gebakken en gegrild snacks, frites en vis en alles is net zo lekker als uit de snackbar. Maar wel veel minder vet. Weinig geurtjes en super makkelijk schoonmaker. Is voor kleinere hoeveelheden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk schoonmaken
  • Redelijk stil
  • Alles lukt

Astrid 04-11-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9216

Deze airfryer is makkelijk in gebruik. De losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Patat smaakt anders dan gefrituurd maar wel lekker. Speciale airfryer patat van Aviko gebruikt. Snacks smaken prima en zijn bruin en knapperig. Wel de ovensnacks van Mora genomen. Andere dingen nog niet bereid maar we hebben de airfryer nog maar pas geleden gekocht. En tot nu toe nog geen spijt van. Je ruikt het wel als die aanstaat maar die lucht is niet te vergelijken met een frituurpan. Zet de pan onder de afzuigkap en probleem opgelost!

Pluspunten

• Losse onderdelen in de vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik