Philips Avance Collection HD9248 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9248 op Kieskeurig.nl.

I-Know 25-03-2018

Oprechte review voor deze Philips Airfryer XXL

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Het is een zeer fijne en snelle machine, maar veel te duur wat je er echt werkelijk voor krijgt.
De lade en mand zijn lastig schoonmaken, maar kun je tenminste nog schoonmaken!
Dit is niet mogelijk voor de uitlaat van de airfryer, deze geeft na 8 maanden een behoorlijke stank af en dat wordt alleen maar erger omdat er oa vet resten achterblijven die aan de wand vast blijven zitten.
€180,- is mijn inziens veel te veel geld voor dit apparaat en vette winst voor Philips. Die de ontwikkelingskosten er nu allang uit hebben.
Voor de duidelijkheid een heteluchtoven met Hetelucht boven-/onderwarmte met een inhoud van 30L koop je voor minder dan de helft !

Tip!:

Het beste kun je ovenreiniger gebruiken om de mand en pakpan schoon te maken.
Even inspuiten (wel een mondkapje gebruiken) en een avondje laten intrekken dan kun je het de volgende ochtend zo afspoelen en is het weer super schoon.

Kortom geen 9 of 10 voor een Philips Airfryer met een te hoor mareketting gehalte voor mij.
Na 4 jaar mag de prijs best een stuk minder, want al als je hem 2x per week gebruikt om broodjes, croissanttjes en af een toe een snack, is het teveel geld voor wat je werkelijk krijgt.
Een warmte-spiraal, een fan, motor en een digitale tijdklok.

(gratis) Tip voor Philips: zorg dat de uitlaat van een airfryer demontabel wordt zodat gebruikers deze gewoon kunnen uitspoelen, desnoods met een gaasfilter zodat niet zetmeel en korreltje door je keuken heen vliegen omdat de uitlaat werkelijk alles eruit blaast!

Pluspunten

• Snel iets klaarmaken / Opwarmen
  • Mooi Design

Minpunten

• Veel te duur!
  • Uitlaat gaat ruiken na 8 maanden
  • Uitlaat niet demontabel!
  • Snoer is i20cm tekort

Piet 19-12-2018

werkt goed

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Prima Goede kwaliteit voor zover na een paar dagen waarneembaar
Gekocht omdat ik geen vet wil gebruiken

Pluspunten

• eenvoudig
  • goede kwaliteit

Minpunten

• volstrekt onleesbare gebruiksaanwijzing
  • receptenboekje niet in een nederlandse versie

Beukar 24-03-2018

Airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Na 1 keer patat en kroketten te hebben gebakken te hebben na 10 dagen niet gebruikt te hebben ging hij de volgende keer in alarm.
Slechte zaak Philips ook een zeer slechte handleiding op zo'n groot blad .

Pluspunten

• Nog niet

Minpunten

• Direct stuk

Emke 09-11-2018

Makkelijke bediening en lekker eten

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Ik heb de Airfryer een paar weken in huis. Lang getwijfeld omdat hij toch best prijzig is. Maar ik ben er erg blij mee. Hij is snel warm, de patatjes (ik had aviko crunchy) zijn best snel klaar en echt lekker knapperig. Ook de mora bitterballen waren erg lekker. Ik moet de grillpan nog testen, maar tot nu toe bevalt het appraat al erg goed.

Pluspunten

• Snel voorverwarmd
  • Patat is lekker krokant
  • Ruime mand

Minpunten

• Vrij prijzig

Basic 13-12-2016

Kan beter.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Zulke toestel is enkel interessant als je effectieve garantie van 5 jaar kunt verkrijgen. Immers eerdere versies bleken nog voor de 2 jaar of net erna niet meer werkzaam te zijn. Dus een friteuse mag dan best gebonden worden aan kwaliteit en duurzaamheid gezien het gaat over het maken van voeding ermee.
Oorspronkelijk gepost op philips.be