Philips Avance Collection HD9248 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

3,5

• Slecht

I-Know 25-03-2018

Oprechte review voor deze Philips Airfryer XXL

Het is een zeer fijne en snelle machine, maar veel te duur wat je er echt werkelijk voor krijgt.
De lade en mand zijn lastig schoonmaken, maar kun je tenminste nog schoonmaken!
Dit is niet mogelijk voor de uitlaat van de airfryer, deze geeft na 8 maanden een behoorlijke stank af en dat wordt alleen maar erger omdat er oa vet resten achterblijven die aan de wand vast blijven zitten.
€180,- is mijn inziens veel te veel geld voor dit apparaat en vette winst voor Philips. Die de ontwikkelingskosten er nu allang uit hebben.
Voor de duidelijkheid een heteluchtoven met Hetelucht boven-/onderwarmte met een inhoud van 30L koop je voor minder dan de helft !

Tip!:

Het beste kun je ovenreiniger gebruiken om de mand en pakpan schoon te maken.
Even inspuiten (wel een mondkapje gebruiken) en een avondje laten intrekken dan kun je het de volgende ochtend zo afspoelen en is het weer super schoon.

Kortom geen 9 of 10 voor een Philips Airfryer met een te hoor mareketting gehalte voor mij.
Na 4 jaar mag de prijs best een stuk minder, want al als je hem 2x per week gebruikt om broodjes, croissanttjes en af een toe een snack, is het teveel geld voor wat je werkelijk krijgt.
Een warmte-spiraal, een fan, motor en een digitale tijdklok.

(gratis) Tip voor Philips: zorg dat de uitlaat van een airfryer demontabel wordt zodat gebruikers deze gewoon kunnen uitspoelen, desnoods met een gaasfilter zodat niet zetmeel en korreltje door je keuken heen vliegen omdat de uitlaat werkelijk alles eruit blaast!

Pluspunten

• Snel iets klaarmaken / Opwarmen
  • Mooi Design

Minpunten

• Veel te duur!
  • Uitlaat gaat ruiken na 8 maanden
  • Uitlaat niet demontabel!
  • Snoer is i20cm tekort

aNyWayphilips 16-01-2018

1e indruk zeer goed

Onlangs aangeschaft als vervanging van de frituurpan. Deze Airfryer werkt beter dan verwacht! Wel rekening houden dat bij grote porties de kooktijd een stuk langer duurt en dat is wel even wennen. Voor de rest zeer snel voorverwarmd dus snel gebruik klaar.

Curiosity 11-05-2018

geweldig apparaat

Ik ben zo blij dat ik deze gekocht heb, apparaat is zo schoon, de geur valt reuze mee en geen vieze vet vlekken meer overal. Een ouderwetse friteuse gaat op een gegeven moment toch wat vet druppelen. Heel makkelijk schoon te maken en de oma's frieten zijn heerlijk.

GrimGrimbergen 08-05-2018

Gemakkelijk in gebruik , werkt perfect

Gemakkelijk in gebruik let wel op dat je Airfryer geschikte producten erin legt ,bv Aviko Bistro krokketjes en friten , Hapjes mix van Mora , Kroketten van Beckers , Deze vinden WIJ allemaal lekker ,
Wij verwarmen wel de Airfryer 2 minuten voor op 200 graden... producten iets korter dan aangegeven tijd erin laten even uittesten...
Bij ons is nog nooit iets gebarsten of mislukt.

Bireande 28-04-2018

Prima product!

Fantastisch product! Krijgt van mij een 10+!
Lekker bakken, braden en koken, en makkelijk schoon te houden!

Beukar 24-03-2018

Airfryer

Na 1 keer patat en kroketten te hebben gebakken te hebben na 10 dagen niet gebruikt te hebben ging hij de volgende keer in alarm.
Slechte zaak Philips ook een zeer slechte handleiding op zo'n groot blad .

Pluspunten

• Nog niet

Minpunten

• Direct stuk

Stara61 07-03-2018

Tot nu toe geen spijt van mn aankoop!

Het is een mooi apparaat maar het neemt wel een hoop ruimte in op je aanrecht. Als je hem in de kast zet dan gebruik je het minder.
Snel even een broodje bakken. Een portie friet of snack gaat snel. Alleen vanwege verschillende temperaturen kan niet alles bij elkaar.
Groenten en vlees grillen gaat ook best snel (mits niet te dikke stukken)
Er zijn heel veel mogelijkheden om eten te bereiden, je moet echt even experimenteren om optimaal gebruik te maken van je air fryer. Appeltaart en brood gebakken, ook dat is te doen in een bakvorm van 20 cm doorsnee. Gebruik van een spatdeksel is aan te raden aangezien anders veel rookontwikkeling komen.

Mallemot 28-02-2018

Geweldig apparaat

Nu 2 maanden in bezit. Wat een top apparaat. Mijn friteuse kan de prullenbak in. Ook voor vlees is hij heel geschikt. En met de app "airfryer baktijden" erbij gaat het super! Ik kan iedereen dit product aanbevelen.

HP0302 20-02-2018

goed apparaat

airfryer geeft een zeer goed resultaat voor frites en snacks, even uitzoeken wat de beste tijden zijn voor een goed gebruik.