De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF254HLD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Andy 10-12-2022

Voldoet aan mijn wensen.

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Was op zoek naar een nieuwe airfryer, die aan mijn wensen als Hobby-kok voldoet. Mijn keuze was op deze airfryer gevallen en doet wat ik er van verwacht.

S***********@h********** 25-11-2022

Goed product, aanrader.

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Deze is tenminste niet zo duur en werkt precies zoals andere Airfrayers! Dat is echt geweldig als je het niet breed hebt, wat nu tegenwoordig heel veel mensen hebben...

Pluspunten

• Niet duur
  • Werkt zoals het hoort

r********@g******** 24-09-2022

Aanrader

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

De airfryer voldoet prima aan mijn verwachting. Ideaal vind ik de mogelijkheid om de mand te verdelen en de beveiliging voordat de mand verwijderd kan worden.

Pluspunten

• Meerdere producten tegelijk berijden
  • Beveiliging voor de mand
  • Prima ( naar mijn smaak ) design

Rico 23-12-2021

Prima aankoop!

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Dit is onze 2e airfryer. De Inventum gekozen vanwege de grove maas structuur en anti aanbaklaag van het mandje. Deze is hierdoor zeer eenvoudig schoon te maken en blijft als nieuw! De bakresultaten zijn uitstekend! Een prima aankoop!

Pluspunten

• Uitstekende bakresultaten
  • Zeer eenvoudig schoon te maken

Mira 20-05-2021

Makkelijke bediening, makkelijk in onderhoud

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Top airfryer. Doet wat hij moet doen! Lekker krokant en eenvoudig te bedienen. Daarnaast makkelijk te reinigen

Top 22-04-2021

Mooie goede airfryer!

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Doet wat het moet doen,zeer blij mee,en zeker een blijvertje al drie dingen getest,en is prachtig,en makkelijk,en lekker,en bijna geen vet,alles gemaakt zonder iets toe te voegen van olie

Pluspunten

• Mooi,uitzicht
  • Stil

Minpunten

• Weinig accessoires

Sipkje 30-12-2020

Inventum Heteluchtfriteuse GF254HLD

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Gewoon geweldig doet wat hij moet doen. Dat lekker krokant en mooi van kleur echt een aanrader om aan te schaffen.

Pluspunten

• Knapperig en lekker

Sylvie 25-12-2020

Groot Scherm er gaat veel in!

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Een aanrader! Geen olie geurtjes meer! Je voelt u na het eten zoveel lichter!
Dadelijk proper zalig die uurtjes aan poetswerk deze je uitspaart!

Pluspunten

• Superlekker de friet en kroket vlees!
  • Dadelijk proper

Minpunten

• Baktijden voor voeding is langer
  • geen

Andre Timmermans 01-10-2020

Design ??

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Werkt prima en een mooi design heel handig in gebruik.
Het toestel is bijna geruisloos en verwarmd perfect.
Voor diegene die een Airfryer willen aanschaffen een prima apparaat tegen een goede prijs.Hiervoor Philips gehad maar deze evenaart en is zelfs beter.💪👌

Joke van Houten 13-06-2020

makkelijke bediening

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

makkelijk schoon te houden door gladde materialen
grote bak met tussenschot
simpele bediening; aan, uit, temperatuur en benodigde tijd
vereist wel kennis van hoe lang moet iets in de airfryer

Pluspunten

• bedienpaneel
  • grote bak met tussenschot

Janny Bakker 10-05-2020

Functionele airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Een geweldige airfryer, gemakkelijk te bedienen, schoon te maken, te verplaatsen. Overal is aan gedacht. Zeer gebruiksvriendelijk.
Voldoende inhoud voor 3 à 4 personen.
Een hele goede investering.

Thea 03-12-2019

Heerlijke gerechten uit deze luxe airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Handige en gebruiksvriendelijke airfryer met duidelijk display voor de tijd en temperatuur. Goede prijs/kwaliteit! Goed hoeft kennelijk niet altijd zo duur te zijn!!

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Heerlijke knapperige snacks

C.A. 25-06-2019

Fijne Airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Ik heb deze anderhalf jaar in gebruik en ben er super tevreden mee.
Heb een app op de telefoon van de baktijden en alles komt eruit zoals verwacht wordt.
Frietjes, vlees ,vis, broodjes enz.
Makkelijk schoon te maken en geen geurtjes of luchtjes
Ik gebruik hem zowel thuis als op de camping .

Helaas is het handvat afgebroken en jammer dat dit onderdeel niet los te koop is .
Dat was dan toch een stuk goedkoper
Dit kost ons dus een nieuwe en natuurlijk toch dezelfde ,want het is een fijn, makkelijk en betaalbaar product.

R. Louwe Kooijmans 01-02-2020

Bij mij is het handvat ook na meer dan 2,5 jaar na vrij intensief gebruik (een aantal keer per week) afgebroken. Kost 20 euro bij inventum zelf inclusief gratis bezorging. Is wel het onderdeel wat het warmst wordt en het meest slijt (ook het mandje en de antiaanbak laag!). De constructie met een paar minischroefjes in een plastic!!!! onderdeel wat nogal heet wordt is niet echt een goed ontwerp maar je hoeft tenminste het hele apparaat te vervangen.

Ineke Mulder-Loman 27-02-2019

Goed formaat, mooi om te zien.

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Wij hebben gekozen voor deze omdat hij in testen er erg goed uit kwam en omdat hij in de aanbieding was, en ze hadden gelijk, ideaal om mee te werken!

Adriaan 18-02-2019

Hopeloos

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Na 4x in twee dagen bezorg tijden veranderd te zijn eindelijk de Airfryer in een gerafelde doos maar (nog wel intact verder) 15 02 19 in huis , de 16e wat schoongemaakt en getest of hij het deed en dat deed tie.
Dezelfde dag ,s avonds visite dus de al gekochte hapjes bakken ,,,, nee hoor hij deed het niet, wat ik geprobeerd heb vele keren getest zit de stekker en bak wel goed etc , hij deed het NIET ! Morgen gaat tie terug, wel hem niet meer.

Hendrik 16-01-2019

Buitengewoon tevreden, strak design en perfect resultaat

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Een compact formaat met een strak design en een mooie gemakkelijk bedienbare digitale display. Heb hem net in gebruik en natuurlijk meteen getest met bereiding van een snack die in mijn combi magnetron 27 minuten duurt en nu in de airfreyer 10 minuten! Met eenzelfde en perfect resultaat. Voor mij als single het ideale formaat met een mandje dat voldoende inhoud heeft. Buitengewoon blij mee en tevreden.

Pluspunten

• Perfect resultaat in korte tijd
  • Mooi en strak (digitaal)design

Minpunten

• geen

Jaap Schiebaan 05-01-2019

Wat een geweldige aanwinst!!

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Sjonge, wat hebben wij lang lopen dubben over het kopen van een airfryer. Dat had zowel te maken met de verhalen die nogal wisselend waren over de kwaliteit, als met de prijs die je voor zo'n ding moest neertellen.
De vrees voor dat laatste verdween als sneeuw voor de zon toen we een aanbieding van Expert onder ogen kregen. Voor die prijs (een koopje: € 69) kon je je nauwelijks een serieuze buil vallen.
We probeerden loempia's, maar dat was geen succes. Maar kroketten en bitterballen van Mora (niet speciaal voor airfyer) waren heerlijk. Frikandellen weer wel speciaal voor airfryer van AH.

Het spannendste was de frites. En dat werd best een zoektocht. We kwamen uiteindelijk terecht bij de airfryer frietjes van AH. Werkelijk heerlijk knapperig met goede fritessmaak.

Erg leuk was, dat we gratis een receptenboekje van Inventum kregen. Daar gaan we binnenkort mee aan de slag.
Inventum levert goed spul. We hadden al ervaring opgedaan met een prima broodbakmachine. En deze airfryer voldoet ook al 100% aan de verwachtingen!

Pluspunten

• Gunstige prijs
  • Makkelijk te bedienen
  • Geen nare luchtjes meer
  • Prima voor 2-persoons huishouden.

Yvonne 1002 24-12-2018

Op zich prima

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Ik had eerst het kleinere model. Die gaf snel roestvorming. Mijn moeder had dezelfde. Bij haar ging de lade heel slecht open. Beide omgeruild. Ik heb de grotere genomen. Deed het enkele maanden prima. Daarna begonnen de problemen. Als je de lade eruit haalde liet het mandje los dus de hete lade knalde op t aanrecht, oom laten de schroeven van t mandje snel los. Gisteren bij gebruik viel het mandje er weer uir, toen ik het er weer in deed en oppakte braakt het handsvat af. Voor mij geen inventum meer.

Pluspunten

• Snel warm

Minpunten

• Na 9 mnd brak het handsvat af
  • Schroeven mandje gaan snel loszitten

lies cox 10-12-2018

prima airfryer, zeer tevreden

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

compact en zeer gemakkelijk in gebruik, krokante gerechten. heerlijke frietjes en lekkere snacks. aan te bevelen

Pluspunten

• compact
  • krokante gerechten
  • gemakkelijk in gebruik

helma66 04-12-2018

Airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Eindelijk overstag, na het kapotgaan van mijn traditionele frituurpan.
Mijn moeder had al wat jaren ervaring, dus ik wist dat dit de uitgelezen kans was.

Deze airfryer is mooi van design, en doet wat het beloofd.
Het instellen van temperatuur en minuten is heel simpel en eenvoudig, dus door een ieder zeer makkelijk te bedienen.

Als men tussentijds de Fryer open maakt dan stopt het programma, maar als men de bak terug erin doet en op aan drukt gaat het programma verder.

Ik ben zeer tevreden en de friet en snacks komen er perfect uit, en qua smaak gewoon heerlijk, overigens had ik geen olie gebruikt en het was verukkelijk.

René 03-12-2018

Compact design, heerlijke frites en snacks

Mooi ontwerp
Compact, zeer geschikt voor kleine(re) huishoudens
Heerlijke frites en snacks
Gezonder door hete lucht i.p.v. frituren in olie/vet
Makkelijke bedieding

• Gebruiksvriendelijk
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser
  • Gezonder door hete lucht, geen olie

Minpunten

• Ik eet meer frites en snacks ;-)

CCD 14-11-2018

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Prima apparaat. Het is even wennen hoe lang bijv. de patat erin moet dat hangt ook af van welk soort patat je hebt. In het begin deed ik ze er te lang in en teveel tegelijk. De tips in de handleiding kwamen daarbij goed van pas. Makkelijk schoon te maken.

Mevr. Huij 29-10-2018

Gebruiksvriendelijke airfryer

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Nooit meer een frituurpan schoonmaken. Deze airfryer heeft aan een sopje en een nat doekje genoeg! De patatjes komen er net zo smakelijk uit! Het apparaat is makkelijk te gebruiken, het bedieningspaneel is goed leesbaar en de gebruiksaanwijzing is makkelijk te volgen. Er kunnen zeker 3 porties friet in worden klaargemaakt. Handig is ook het scheidingswandje dat in het mandje kan worden gezet, zodat je twee verschillende snacks tegelijk kunt klaarmaken. Alleen heb je dan natuurlijk wel kleinere porties. De bereidingstijd is wel wat langer dan met een frituurpan (als die eenmaal op temperatuur is). Zeer tevreden!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te maken
  • Smakelijke, krokante patatjes

Marc Bats 17-10-2018

GEBRUIKSGEMAK

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Heel erg gemakkelijk in gebruik, nooit gedacht...én : het resultaat is verbluffend...perfect gebakken frietjes !

Matt 23-09-2018

Voordelige keus met paar mindere punten

Geschreven voor: Inventum GF254HLD

Omdat mijn eerste generatie Philips XL Airfryer er na 4 jaar plotseling helemaal mee kapte, en ik in reviews las dat veel Philips modellen er na 2 jaar alweer de brui aan geven, toch eens gekeken naar een wat voordeliger alternatief.

Gezien de goede reviews deze gekozen. Ten opzichte van mijn eerdere Philips wat minder solide, zoals dat het mandje er niet op een rail uitgetrokken wordt (minder handig als je even wilt kijken hoever de frieten zijn), een wat ielig schuifje om de ontgrendeling van de mand en de pan te beveiligen en geen plekje voor het snoer. Opwarmen gaat ook wat omslachtiger, je moet dit zelf in de gaten houden (duurt ongeveer drie minuten). Verder ruik ik ook na een paar keer bakken nog steeds de geur van goedkoop plastic dat warm wordt.

Echter over waar het uiteindelijk om gaat, nl. het bakken heb ik niets te klagen. De frieten (500 gram) komen er lekker bruin uit, heb ook al broodjes gebakken en dat gaat prima. Ook zijn het mandje en de pan makkelijk schoon te houden. Wat ook helpt is dat het mandje geen draadstructuur heeft waar vet en vuil uiteindelijk aan gaat plakken, dus minder schrobben.

Al met al dus een prima alternatief voor het merk dat dit concept heeft uitgevonden. En als deze over 2 jaar ook de geest geeft is het in ieder geval de helft goedkoper.

Pluspunten

• Bakresultaat erg goed
  • Voordelig
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Mandje niet op een rail
  • Geur van goedkoop plastic tijdens het bakken
  • Opwarmen zelf in de gaten houden