De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF252HL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j*******@l****** 13-07-2023

Goede airfryer voor een aantrekkelijke prijs

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Heel goed, makkelijk in gebruik en eenvoudig te reinigen.
Enig minpuntje is dat een schroefje van het mandje regelmatig losser ging zitten en aangedraaid moest worden. De bak met mand is helaas gevallen waardoor er waarschijnlijk iets stuk is wat contact moet maken.
Heel goede prijs/ kwaliteitverhouding. Een aantal jaren Heel veel gebruikt.

Pluspunten

• Snel op goede temp
  • Bakt mooi bruin en knapperig
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Schroefjes aan mandje

m******@g******** 23-05-2023

Super airfryer

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Super product. Nu heb ik er 2. Kan ik ze allebei tegelijk gebruiken. Ben er zeer blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Cararra 12-12-2021

Goede service Inventum

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Eerst een compliment voor Inventum. Na aanschaf van een airfryer, gaf deze een smerige chemische lucht. Dit verdween niet na enkele keren gebruik. Twee keer over mocht deze geruild worden. Helaas ging lucht niet weg. Er werd een model GF 252 Hl aangeboden. De lucht is minder maar het maakt ventilatie geluid bij inschakeling van de fryer dit in vergelijking met andere merken. Vervolgens wordt deze niet zoveel meer gebruikt en overweeg een ander merk aan te schaffen.

Pluspunten

• Goede vorm geving
  • Een lichtgewicht apparaat

Minpunten

• Teveel geluid van de hetelucht ventilator

Margot 11-01-2021

Lekker simpel en vetvrij frituren

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Na een frituurdebacle met Kerst eindelijk overstag en een hete lucht friteuse aangeschaft. Hij is simpel te bedienen met 2 knoppen. Jammer alleen dat de cijfers rond de knoppen zo slecht leesbaar zijn (zelfs met leesbril). Dat had simpel voorkomen kunnen worden met een iets groter lettertype in een contrasterende kleur. We zijn rustig begonnen met een paar kaassouffles. Volgens de handleiding in het boekje 'gebakken', kwamen er goed uit en hadden zelfs een lekker kleurtje. Een dag later aardappelkroketjes in 2 shifts klaar gemaakt en ook die waren prima, zowel van smaak als van kleur. Al met al geen spijt van de aanschaf; wij gaan deze airfryer zeker vaker gebruiken!

Pluspunten

• vetvrij en geen friteurlucht
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• slecht leesbare cijfers rond de bedieningsknoppen

EC LAKERVELD VOETEE 06-05-2019

Wat een service toppie!!!!

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Wat is het een fantastische friteuse hebben het al uitgeprobeerd en kan niet beter en de prijs is super (heb het vrijdag 3-5-2019)besteld en zaterdag 4-5-2019 binnen sneller kan niet wil deze niet meer uit mijn keuken missen heel veel dank daar voor

gea uiterwijk 14-01-2018

handelbare airfryer

Geschreven voor: Inventum GF252HL

makkelijk in gebruik.geen vetlucht in huis en alles wordt lekker krokant gebakken.handleiding goed leesbaar.{geen moelijke woorden staan erin

Gerio 16-10-2017

Inventum Airfryer

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Ben nog steeds heel blij met deze Airfryer. Gebruik hem enkele keren per week. Blijft een uitstekende vervanger van de frituurpan.

Consupiet 23-07-2017

Voordelige airfryer

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Deze airfryer geeft mooie resultaten met velerlei mogelijkheden. Is voordelig geprijsd en van een goed merk met 2 jaar garantie. Helaas zijn zowel de temperatuur en klok instellingen moeilijk af te lezen, te kleine cijfers. Jammer! Ook de analoge timer is onnauwkeurig. Je kan onmogelijk op de minuut nauwkeurig instellen, in tegenstelling tot de digitale versies. Vooral de 0-5 minuten range is vaag.. Dus daarom zul je tijdens het bakproces wat vaker de lade moeten openen om het bakproces te volgen. Die lade is overigens groot genoeg ,en wordt geleverd met een inzetstuk om producten te scheiden. Het plaatsen daarvan is ook een kunstje apart, De nokjes moeten precies in de openingen vallen. Pan is makkelijk schoon te maken,heeft een anti-aanbaklaag en het overtollige vet druipt van het mandje in de onderpan. Hamburgers en kroketten ,ovenfriet ,kip, het is allemaal prima te bereiden in deze airfryer.. Tijdens het bakken ontsnapt via de luchtuitlaat achter op het apparaat wat vette stoom. Dus helemaal reukloos is deze pan ook weer niet. Een hele aanwinst in vergelijking met een traditionele frituurpan met vet. En beslist ook gezonder.

Pluspunten

• Voordelig
  • Makkelijk te reinigen
  • Knapperig en gezonde friet

Minpunten

• Onnauwkeurige analoge timer
  • onduidelijke instellingen,te kleine cijfers

Gerio 25-06-2017

Inventum Airfryer

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Deze Airfryer is een prima alternatief voor de friteuse. Gebruik hem steeds meer. Is erg makkelijk in gebruik en makkelijk te reinigen.

W. Barels 23-06-2017

Inventum Hetelucht friteuse GF252HL

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Prima apparaat. Zeker een aanrader. Handig in gebruik. Ook voor ouderen zeer handig.
Makkelijk schoon te maken.

Bisschop 04-06-2017

Waardeloos product

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Waardeloos. 1x gebruikt voor 3 frikadellen en wordt nu al niet meer warm en de la wil niet meer dicht wat bij dit type vaak voor schijnt te komen. Wat een slechte aankoop

Minpunten

• La wil niet meer dicht
  • Warmt niet meer op

Soof 22-05-2017

GF252HL

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Een geweldig apparaat, geen stank geen vet nog nooit zoveel uit de airfryer gegeten. De kippenpoten vind ik als enigste tegenvallen. Een klein nadeel isdat je goeie ogen moet hebben om de tijd en temperatuur in te stellen. Maar weet je eenmaal hoe het zit: KKDWD oftewel Kind Kan De Was Doen.
Superblij met mijn verjaardags cadeau. Omdat ik hem 3 weken gebruiken heb ik geen idee wat de duurzaamheid is. Ik ga ervan uit dat ook dit uitstekend is. (als ie nu maar niet kapot gaat ;-)

Jenny 19-05-2017

Top airfryer. Makkelijke bediening

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Geweldig blij mee, makkelijke bediening. En heerlijk eten. Dolblij met aanschaf. Zelfs min man kan ermee overweg. En dat zegt wat. 😉

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Lekker snel klaar

Ruiter 31-03-2017

Mooie air fryer

Geschreven voor: Inventum GF252HL

2 weken geleden van mijn oudste dochter deze Inventum air fryer cadeau gekregen. Ik was eerst sceptisch maar kan hem nu niet meer uit mijn keuken denken.
Snackhapjes voor bezoek werden erg lekker en is erg makkelijk. Na eens wat kippenpootjes geprobeerd te hebben helemaal enthousiast. Gister heb ik ook al in 1x een portie slavinken, aardappelpartjes en gegrilde paprika gemaakt. Dit is ideaal door de scheidingswand.

EMP Wetzelaer-Delang 03-03-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Ik heb sinds een week deze Inventum in het bezit en het bevalt uitstekend. Heel blij ermee. De frietjes en drumsticks waren van uitstekend kwaliteit, heb ze zelden zo lekker gegeten. En er zijn geen nare vetluchtje meer in huis. Als je klaar bent en de la opent komen er alleen heerlijke geuren op je af. Dit product had ik wel 50 jaar eerder in bezit willen hebben gehad, wat een aanwinst!! Het lijkt wel een lot uit de loterij.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • geen vet
  • geen vieze vetgeuren meer

Nicole H 02-03-2017

Erg goede hete lucht friteusse

Geschreven voor: Inventum GF252HL

De hete lucht friteusse is echt een aanrader. Erg makkelijk in gebruik, en de frites en snacks zijn erg lekker. Wij vinden het veel lekkerder dan in een gewone frietpan, minder vet.

Pluspunten

• Minder vet
  • Ruikt veel minder
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Duurt wel wat langer
  • Lekkerst met voorgebakken friet

Frans 20-02-2017

Wat een klasse-machine

Geschreven voor: Inventum GF252HL

Deze alleskunner heeft een vaste plaats in onze keuken en hart verworven.
De gerechten zijn eenvoudig klaar te maken en smaken fantastisch, of het nu om biefstuk, kroketten, frites, vissticks of tosti's gaat, alles lukt.
De prijs in de winkel is zeer concurrerend met de andere aanbieders van airfryers en de kwaliteit is fantastisch.
Wij (en de kleinkinderen) hebben alleen maar spijt dat we deze niet eerder hebben gekocht.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • (Bijna) geen vet meer nodig
  • Mogelijkheden

Thea Groen Spijkenissen 03-12-2016

Inventum GF250HL

Geschreven voor: Inventum GF252HL

een uitstekend pannetje voor vlees groenten en patat geen vette lucht meer in huis ideaal ik popel elke dag om hem te gebruiken

Pluspunten

• handig formaat
  • geen
  • zonder vet

Toepasselijk 13-10-2016

Duidelijke draaiknoppen

Geschreven voor: Inventum GF252HL

De Inventum GF252HL hetelucht friteuse, is een wonderpan. De twee draaiknoppen, een voor temperatuur en een voor instelling van de tijd, (kookwekker) zijn super duidelijk. Het mandje gaat er soepel uit. Geen gevaarlijke hete olie meer, en zeer zeker geen friteur stank. Win win situatie.

Pluspunten

• klantvriendelijk

Minpunten

• geen