Philips Avance Collection HD9247

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 198 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9247 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Verantwoord snacken met het hele gezin is met de Philips Avance Collection HD9247 gemakkelijker dan ooit. De Airfryer beschikt namelijk over een capaciteit van maar liefst 1,2 kg. Frietjes en snacks zijn natuurlijk favoriet. Toch liever pizza? Geen probleem. Met deze Philips Avance Collection HD9247 kun namelijk je ook grillen, bakken en zelfs braden. Met de digitale touchscreen stel je eenvoudig de juiste temperatuur en baktijd in. Ook handig: het apparaat is uitgerust met anti-aanbakonderdelen die niet alleen gemakkelijk in de afwasmachine schoon te maken zijn, maar ook nog eens minder nare geurtjes in je huis verspreiden.

Hans 23-03-2020

Uitstekende airfryer

Jaren tegen aan gehikt, maar nu spijt dat we niet eerder overstag gingen. Aan de andere kant hebben we nu een zeer up to date product met uitstekende prestaties.

Pluspunten

• Eenvoudige, overzichtelijke bediening
  • Uitstekende resultaten

Kelly 29-02-2020

Veel mogelijkheden

Mooi product dat makkelijk in gebruik is. Veel verschillende opties. Je kunt er oneindig veel gerechten in klaarmaken. Is snel en bakt heel goed. Makkelijk schoon te maken. Wordt niet warm aan de buitenkant.

Pluspunten

• Snel
  • Bakt goed
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag.

C Arnold 23-01-2019

Goed produckt

Ik ben zeer tevreden over deze airfryer hij voldoet aan mijn verwachting de friet is lekker knapperig
en de kroketten zijn ook heerlijk en super heet. Ik heb hem pas drie weken maar al vier keer gebruikt.

Allegonda Scholten. 07-01-2019

Philips HD9247/90 Airfryer XL zwart, een top product.

De Philips HD9247/90 Airfryer XL zwart. Een prachtige hete lucht friteuse voor 5 personen . Ziet er niet alleen mooi uit, maar ook goed in gebruik. De hapjes die we er in gemaakt hadden waren mooi bruin, krokant en goed warm.
Er zit een boekje bij waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe je de airfryer gebruikt. Online zijn heel veel recepten beschikbaar. We kregen er een bakpan cadeau bij wat heel gemakkelijk is als je vleesgerechten bereidt.
Het bedienen van de airfryer is helemaal digitaal. Heel gemakkelijk te bedienen.
Je kunt zowel de pan als het frituurnet er gemakkelijk uithalen om schoon te maken.
Kortom een goeie aankoop, heerlijk frituren zonder vet en nare luchtjes.

Pluspunten

• Geen frituurlucht
  • Minder vet
  • Digitaal
  • Eenvoudige bediening

anja 22-12-2018

mooi groot

werkt goed zijn lekkere frietjes en snacks wat je kan maken
veel minder vet . snel klaar geen vieze luchtjes

Pluspunten

• lekker makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen beschrijving erbij

Monique 23-08-2018

Geen luchtjes en snel klaar

Vandaag de Philips airfryer gekregen en natuurlijk gelijk uitgeprobeerd. Er zit er goede beschrijving, gebruiksaanwijzing bij, een kind kan de was doen. We hebben patat, bitterballen en een bamischikf gebakken en het kwam er allemaal heerlijk krokant en heet uit. Topproduct, Wij zijn tevreden en hij zal vaak gebruikt gaan worden

Pluspunten

• Geen luchtjes
  • Snel warm
  • Krokante snacks
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Groot apparaat
  • Maakt veel geluid

Kever67 19-05-2018

Was een fijne machine, helaas te snel overleden.

Ik was in het begin echt ontzettend blij met deze Airfryer van Philips, op het schoonmaken na, dat is niet echt makkelijk als het vet boven bij de elementen komt.
Maar na 24 maanden 1 á 2 x per maand gebruik, stopte hij ermee. Display valt gewoon ineens uit, en wil dan niets meer.
Helaas net na de garantie periode.
Dus voor mij niet de moeite om hem te laten repareren.
Ik vind het een te duur apparaat om elke 2 jaar nieuw aan te schaffen. Dus ik kijk uit naar een ander merk.

Pluspunten

• Lekkere patat en snacks
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Schoonmaken
  • uitval van het display net na garantie
  • veel rook uit de machine door verbrand vet.

Rita 04-04-2018

Philips Avance Collection HD9247

Ik heb hem gekocht met de nodige twijfels maar in het gebruik zijn alle twijfels weg gevaagd
Hij is makkelijk te gebruiken geen vet resten en het product komt er krokant en goed gaar uit.
Zelfs rundvlees er in gebakken was goed mals zo ook groente broodjes enz enz
Heb geen spijt dat ik hem gekocht heb. Hij is toppie

Tryout 09-11-2017

Snel, makkelijk en eenvoudige bediening

De airfryer heeft mijn verwachtingen overtroffen. Gerechten zijn eenvoudig en snel te bereiden. Bijna geen uitstoot van geurtjes. Ik verkies de airfryer over de oven.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • gerechten zijn snel klaar
  • weinig geur uitstoot
  • geen vet nodig

Minpunten

• geen

Smit 02-11-2017

Fantastisch

Ik ben zo blij met dit product!! Geen vet/olie gebruiken en toch zijn de friet en snacks superlekker. Gezonder alternatief dus
Verder heb ik er wat groente met vlees/vis in gedaan. Ook dit was geslaagd.
Het apparaat is erg makkelijk in gebruik. Let er wel op dat je hem niet onder een keukenkastje zet want die wordt warm en nat.
Ik hoefde de patat en snacks niet eens langer te bakken als de oven maar het resultaat was echt veel beter.
Daarnaast is ie nogal groot. Moest er echt een plek voor maken in de kast. Maar voor een gezin is het wel voldoende van formaat. Niet te groot niet te klein.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vormgeving
  • Veel mogelijkheden
  • Naar wens in te stellen
  • Zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Bovenkant wordt erg warm
  • Grootte
  • Niet patat en groente tegelijk te bereiden

real_popov 31-10-2017

Geweldig apparaat

Wat meteen opvalt aan de airfryer xl is dat hij er erg luxe uit ziet. Een vrij groot apparaat, maar daar is de bakcapaciteit dan ook naar. Volgens de handleiding kun je ruim een 1200 gram in een keer bereiden. Dit is veel meer dan de gemiddelde airfryer. Het digitale display is erg duidelijk en makkelijk in de bediening. Klein minpuntje is dat het snoer van de airfryer wat kort is waardoor ik hem niet onder de afzuigkap kan plaatsen. Ik vind het zelf niet prettig als het hele huis ruikt naar het voedsel dat bereid wordt. Het opwarmen van het apparaat verloopt snel, maar wel wat lawaaiig. De eerste keer heb ik aardappelschijfjes gebakken in de airfryer. Opvallend is dat Philips voorschrijft olie te gebruiken op het te bakken product wat andere fabrikanten juist afraden. Zeker omdat je tussendoor de inhoud van het mandje een aantal keer op moet schudden waarbij je het mandje dus uit het apparaat moet halen, knoei je met de olie. Dit lekt door het mandje heen en spat in het rond als je schud met het mandje. Wat wel fijn is, is dat het mandje erg licht is en dat dit uitneembaar is terwijl de zogenaamde lekbak in het apparaat blijft zitten. Dit verhoogt het gebruiksgemak. De aardappelschijfjes bereid volgens de aanwijzingen in het bijgeleverde receptenboekje. Na afloop van de baktijd kwamen de aardappelschijfjes erg krokant, luchtig en soms bijna chips achtig uit het apparaat. Misschien zelfs iets te krokant. Wellicht dat ik in het vervolg de baktijd wat naar beneden aanpas om dit te voorkomen. Fijn apparaat, erg gebruiksvriendelijk en een fraai design.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Grote bakcapaciteit
  • Helder leesbaar display
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Is wat lawaaiig
  • Snoer is wat kort

Carol 30-10-2017

Supergoed!

Supersnel! frietjes, gebakken groenten, kip van alles geprobeerd en werkt echt prima! Het beste is dat je echt minder olie nodig hebt. Zelfs broodjes binnen 5 minuten klaar en lekker bruin. Zeker een aanrader!

Annetk82 29-10-2017

Grote inhoud

Door de grote inhoud (1,2lt) kan er zeker 1 kg patat in. Zelfs een hele kip heeft hij geen moeite mee. Door de programma's is hij makkelijk in gebruik en het gerecht is snel klaar.
Ik ben zeker tevreden

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Grote inhoud

Janine82 28-10-2017

Heerlijk apparaat , kan niet zonder!

Wat een fijn ding! Ik gebruik hem echt iedere dag wel, voor grillen van groente en vlees, bakken van aardappels, patat en snacks en zo nu en dan broodjes en taart. En in een fractie van de tijd die je in een oven kwijt bent.

Pluspunten

• Snelle baktijd
  • Krachtig apparaat
  • Ruime mand

Minpunten

• Frontje is krasgevoelig

vriendin29 27-10-2017

Philips Airfryer XL

Wauw, wat een geweldig Apparaat zeer tevreden met dit product. Het is heel eenvoudig te bedienen en je maaltijd/eten is super snel klaar. Je kunt er van alles in maken en bereiden ideaal voor 4 a 5 personen.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • geen vet

Oriosa 26-10-2017

Multifunctioneel

Sinds 2 weken in huis.
Al verschillende dingen geprobeerd en ben er erg tevreden over.
Het enige wat ik wel mis is een spatscherm. Nu wordt bij het bereiden van sommige producten het spiraal vies en dan gaat hij wel roken.

Bij het bereiden van vlees vind ik dat het vlees sappiger blijft
Friet of andere aardappel producten zijn veel minder vet dan uit de frituur.

Loempia’s en kipnuggets blijven erg bleek maar de smaak is goed

Vanavond ga ik proberen of ik er ook appel in stoven.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snel warm
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Extra onderdelen erg duur

Annie32 24-10-2017

Mooi veelzijdig apparaat

Mooi apparaat qua vormgeving. Super makkelijk in gebruik, bediening en schoonmaken. Bij geleverd een bakplaat en een bakmandje. De geur die vrij komt bij bereiding is minimaal waardoor hij bij mij in de keuken staat. Je hoeft de airfryer niet voor te verwarmen, al zijn hier op het internet de meningen over verdeeld.
De xl is groot genoeg voor een zak patat en dus 4 personen. Doordat je niet hoeft voor te verwarmen zoals een frituur is het gerecht snel klaar en kan je tijdens het eten de snack in de airfryer doen. Veel producten zijn al geschikt voor de airfryer, ook al te koop bij bijvoorbeeld de Liddle.
Doordat je een extra pan eigenlijk hebt kom ik nu makkelijk uit op mijn gasfornuis. Ik bereid het vlees bijvoorbeeld in de airfryer en de aardappels, jus en groente op het fornuis. Dit scheelt ook in gasverbruik. Voor een borrelhapje bij spontaan bezoek heb je in een handomdraai de hapjes klaar. Top!

Pluspunten

• minimale geur
  • makkelijk schoon te maken
  • voorverwarmen niet nodig
  • bedieningsgemak
  • diversiteit aan gerechten te bereiden

Minpunten

• geen kijkvenster
  • accessoires apart bij kopen ivm formaat ipv oven

Mmulder 24-10-2017

Heerlijke frietjes

Wij gebruikte altijd een frituurpan welke buiten staat als we gaan frituren. Dus met regen geen friet. Nu met de airfryer kunnen we ook met storm en regen frietjes eten en nog lekkerder en gezonder ook!
Maar dat niet alleen ook, groente frietjes, cake, taart en kip zijn heerlijk uit de airfryer. Het apparaat is heel makkelijk te bedienen en snel te gebruiken.
Een nadeel vond ik wel dat je niet teveel friet tegelijk in de mand kan doen. Dan heb je een drie dubbele garings-tijd.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kan niet te veel gelijk in

ADonmez 21-10-2017

Geweldige airdryer

We zijn er super blij mee. Hebben in het begin behoorlijk getwijfeld of het wel goed zou werken en of het wel zin heeft. Je hebt voor van alles een apparaat. Maar deze is eigenlijk nodig en super handig. De patatjes komen er knapperig en lekker uit. Kip of een groenepannetje geweldig. Je hoeft er geen olie in te doen of erg mininaal. Het is gezond en lekker. Ik zou het aanbevelen.

Pluspunten

• Gezond
  • Snel
  • Lekker

karin555 20-10-2017

lekkere vetvrije maaltijd

Ik heb de airfryer nu een paar dagen in mijn bezit en kan al niet meer zonder. Frieten en snacks lekker krokant in een handomdraai. Ook een maaltijd maken is op de bakplaat is geen probleem. Pizza voor de kids lekker krokant, zelfs voor een ontbijt quiche draait hij zijn hand niet om.

pluspunten:
vetvrije maaltijd
voor meerdere gerechten te gebruiken is eigenlijk een kleine oven
snel op temperatuur
makkelijk schoon te maken
geurloos in keuken te gebruiken
kroketten smaken lekkerder dan voorheen
geen vettige vingers meer

minpunten;
dunne frieten worden erg hard en uitgeknepen
als je een groter gezelschap hebt en 2x frieten moet bakken duurt het te lang ong 20 min voordat 2de portie klaar is. Snacks maken is wel snel ong 8-10min
accessoires zijn prijzig

Haileys 18-10-2017

Top!

Ik ben zeer tevreden over de Philips airfryer. Ik maak er werkelijk alles in. Voor de ouderen onder ons is het ook een top produkt. Voor zeer snel frietjes of een pizza,tje, lasagne etccc klaar te maken. Ik kan niet meer zonder!

Pluspunten

• Vetloos
  • Makkelijk in gebruik
  • Geen potten en pannen nodig
  • Kan in de vaatwasser

Minpunten

• Anti aanbaklaag laat snel los

renmarvin 13-10-2017

handig ding

met mijn buikpijn voor frituurvet patat enzo nu de oplossing en geen stank meer in huis.
en niet te zwaar om te tillen. en heel veel mogelijkheden zitten er op kortom goed product.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • fijne geur in huis
  • geen buik klachten

Alexandra Woters 28-08-2017

mooi uiterlijk,

Ik ben heel erg blij met de airfryer maar toch vind ik er best wat minpunten aanzitten na 4 maanden.

Pluspunten

• snel klaar
  • makkelijk in gebruik
  • eten smaakt lekkerder

Minpunten

• frituurmandje niet meer schoon te krijgen
  • vlekken in lekbak
  • spiraal is niet bedekt dus snel vies
  • extra spullen zeer duur
  • geen nieuwe mand of lekbak te bestellen

derfos 13-04-2017

Lekkere patat

Prima apparaat met de mogelijkheid om grotere porties in een keer te bereiden. De kwaliteit is uitstekend. Mijn keuze is mede bepaald door ervaringen van vrienden en bekenden die er ook een hebben.

Pluspunten

• de smaak van de klaargemaakte producten is prima
  • niet vet
  • simpele bediening

Minpunten

• heeft enige omvang

tommie 30-03-2017

super snel ding

ja gewoon een super apparaat!!ik zou niet meer zonder kunnen!ideaal om snel te eten en dus meer tijd te hebben voor andere dingen