Molino Airfryer 10 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Molino Airfryer 10 liter op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

l*******@g******** 11-09-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Prima apparaat, dit is mijn tweede. Heerlijk voor pizza’s broodjes vlees etc. Kan niet zonder dit apparaat. Hoeft ook niet voorverwarmd te worden.

vinnie 27-07-2022

goeie fryer. onstabiel rekje

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Wij zijn nu al met onze 2de molino airfryer bezig. 2 man in huis weinig tijd om te koken dus vlees in de fryer en pan met groente ernaast op het fornuis. Als het vlees klaar is zo ook de groente. Maar we gebruiken hem 5 tot 6 keer per dag dus de pan vult zich met vet en vocht wat we om de zoveel tijd leeghalen en schoonmaken. Maar en een grote iritante en verschrikkelijke rot maar. Dat draadgaas rekje heeft 3 pootjes. Wat een goedkoop rot ontwerp. soms wil je het vlees van het rekje af prikken met een vork en kantelt hij en leg je vlees in de prut en ellende. Konden ze nou echt niet 4 pootjes ontwerpen. zodat het rekje stabiel is. Kon dat nou echt niet voor dat geld. We zijn trouwe klanten en maken serieus gebruik van de molino fryer en geregeld legt ons voer in de viezigheid. Toen we de 2de kochten hoopte we dat dat ontwerp wel verbeterd was maar blijkbaar niet. Voor veel mensen is het een probeersel die in de kast beland. Want inderdaad patat is niet makkelijk met dat onmogelijk schoon te maken mandje. Als deze kapot gaat kopen we dr weer een. Want het is een enorme tijdbesparing voor ons. We doen dr alles in. Vlees. Broodjes. Tosti.s. pita.s. makkelijk in gebruik. Maar te veel ooties we gebruiken altijd dezelfde stand. Dusja verbeter dat iritante rot rekje en dan krijg je 10 sterren van me

Pluspunten

• vlees en broodjes

Minpunten

• patat veel werk
  • wankel rekje

b******@g****** 22-01-2022

Molino fijn apparaat

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Ik heb de molino gekocht toen hij nog €199 euro koste. Ik vind het een heel fijn apparaat alleen ff uitzoeken hoe hij werkt
Een hele kip gaat er perfect in en smaakt geweldig.
Het mandje voor friet vind ik nogal klein. Nooit geprobeerd om los onderin de bak te doen . Veel ruimte en de bak is veel makkelijker schoon te maken dan airfryer.
Al bij al goed apparaat en grote inhoud

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Werkt snel
  • Zeer makkelijk schoonmaken
  • Makkelijk broodjes afbakken

Minpunten

• Neemt veel ruimte in
  • Geen duidelijke gebruiksaanwijzing
  • Frietkorf is klein

Jeannette Hoogkamer 08-10-2020

Ziet er goed uit.....dat is het enige.

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Mooie Airfryer , maar frietjes krijg je er niet goed in. Hebben al verschillende soorten zoals verse frietjes , frietjes die al voor gebakken zijn uit de koeling.
Maar zelfs naar 35 nog geen krokante frietjes. Geprobeerd om de beschrijving hiervoor te krijgen, maar zowel die erbij wordt geleverd , als die je via hun side kunt uitprinten zijn niet volledig. Dus telleurstelling en spijt van deze aankoop.

Minpunten

• Het deksel moet je weten hoe dicht te doen.

jolanda van Ochten 19-08-2020

Patat

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Hallo. Ik heb de molino airfryer pas. Tot nu toe redelijk alles gelukt. Alleen ik krijg de patat niet krokant. Zelfs de airfryer patat. 😒

Pluspunten

• Hele kip braden
  • Broodjes afbakken

Minpunten

• Frituur producten zoals patat

Joke 04-03-2020

Molino Airfryer

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Zeer tevreden over deze Airfryer goed en makkelijk in gebruik.
Goed schoon te maken en vele accessoires erbij.

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk in gebruik

Rene Verbruggen 13-07-2019

molino airfryer

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

hebben deze nu al een beetje,maar de display krijgt kuren.
Er verdwijnen cijfers daar door is het display moeilijk leesbaar
werkt verder prima

Brenda Hulsman 27-01-2018

Fijn product!

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

De prijs kwaliteit van deze airfryer is zeker goed. Hij is veel goedkoper dan bijvoorbeeld een Philips airfryer en heeft een grotere inhoud.
We hebben een aantal keer getest met verschillende etenswaren en het gaat nu goed.
Friet gaat goed maar je moet er wel rekening mee houden dat het wat langer duurt; 30 minuten en dan zijn ze lekker krokant.
Snacks zijn sneller klaar.
We gebruiken hem ook als oven.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Veel verschillende etenswaren in te bereiden
  • Maand draait zelf rond
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Buitenkant wordt warm
  • Duurt wat langer

emke 21-01-2018

molino airfryer

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Deze airfryer voldoet niet aan de verwachting,friet na 25 min nog niet krokant en bruin,kan maar een kleine hoeveelheid in in tegenstelling waarmee ze adverteren dus moeten wij twee keer bakken voor 4 personen,dan nog kroket(werd niet bruin krokant 20 min.) of frikandel(15 min,ook niet bruin maar slappe hap) dan ben je ruim anderhalf uur bezig en moet je iedere keer weer opnieuw aan tafel (telkens wachten tot er iets "klaar"is

Ruud 07-07-2017

Fluisterstille airfryer die werkt

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Groot,mooi, stil en alles is eenvoudig te bedienen. Vergeleken met de Philips steekt deze met kop en schouder er boven uit! Ervaring met divese merkem maar geen van allen komen ze in de buurt van dit super apparaat!

Pluspunten

• Groot
  • Kijkvenster
  • Geruisloos

Lia van den Hurk 03-03-2017

Voor mij een heel goede grote inhoud

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Heel gemakkelijk schoon temaken doordat de deksel omhoog gaat.Fijn dat je nog de inhoud kan zien als hij in gebruik is dat vindt ik een pluspunt.

Pluspunten

• Het gebruik
  • Zeer goed in te stellen
  • Zeer mooi uiterlijk

Fam raaijmakers 17-10-2016

Veel bakruimte. Kan veel producten tegelijk bakken

Geschreven voor: Molino Airfryer 10 liter

Makkelijke bediening. Veel programmakeuzes. Bij elk programma kan je de tijd en de temperatuur zelf bepalen. Je kan hem ook als oven gebruiken. En wat hij als enigste van alle merken als voordeel heeft het gemakkelijke onderhoud. Bovenkant van de deksel. Zo gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Veel ruimte. Grote hoeveelheden tegelijk bakken
  • Supergemakkelijk schoon te houden
  • Veel goedkoper dan de xl van philips

Minpunten

• Geen een kunnen ontdekken