Philips Viva Collection HD9623

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9623 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Airfrayer 13-03-2017

Airfrayer

duurt langer voordat de friet klaar tov een frietpan. Met twee personen kan niet de friet en snacks niet tegelijk worden gegeten. Broodjes uit de airfrayer zijn lekker

Pluspunten

• broodjes

Minpunten

• baktijd friet

Cor 04-02-2017

handig in gebruik en niet te zwaar

heb het gekozen om vet vrij te bakken en het doet wat het beloofd. het los aangeschafte rekje is ook heel handig.

Bart 19-01-2017

Snel,praktisch,gezond

De airfryer is snel en praktisch, makkelijk schoon te maken, prijs is acceptabel met de cashback korting; verder is het een mooi ontwerp; had misschien iets groter gekund maar daar is een groter model voor te kiezen

Pluspunten

• Snel
  • Bijna reuvrij
  • Praktisch

Minpunten

• Capaciteit

Deia 12-01-2017

Airfryer

Het is een heel fijn product om gezonder te eten. Je moet wel even googlen naar de juiste temperaturen voor de verschillende hapjes, maar dan heb je ook wat. Nog niet zo krokant als dat het gefrituurd was, maar heerlijk!

HvM 08-01-2017

Goed product, beter dan zijn voorganger.

Goed product, beter dan zijn voorganger, daar kon je het mandje niet vervangen wat nu eigenlijk de reden is om een nieuwe airfryer aan te schaffen. De antiaanbaklaag was namelijk helemaal in het rooster van het mandje gaan zitten.

Pluspunten

• mandje is in onderdelen vervangbaar

Minpunten

• tot nu toe nog niet.

Doerbalie 08-01-2017

Goed product.

Goede vervanging voor een friteuse. Als je een fan bent van frituren, dan is dit zeker een aanrader. Op een gezonde manier toch genieten van een lekker snack.

Lisa 08-01-2017

Super airfryer!

Als student ben ik erg druk en veel weg maar met de airfryer is een lekker gerecht maken super makkelijk!!

Harry 07-01-2017

mooie vormgeving

handig apparaat; gezonder bakken en geen geknoei meer met frituurvet.
Eenvoudige bediening en fraai uiterlijk

ine 05-01-2017

goede airfryer

de airfryer bevalt goed kan er van alles in bereiden. ik zal hem bij alle vrienden en kennisen aanbevelen.

A. van de Ruit 05-01-2017

prima apparaat. voldoet.

Het voldoet goed. We hebben het tot nu toe pas een keer gebruikt voor hapjes. Kan er verder nog niet veel over zeggen.

Emile 04-01-2017

Prima apparaat

We hebben dit apparaat gekocht ter vervanging van onze oude vertrouwde friteuse. En kwamen er al snel achter dat dit apparaat veel meer kan dan alleen frietjes bakken. Bijvoorbeeld de oliebollen opwarmen of afbakbroodjes afbakken. Supersnel omdat er niet hoeft te worden voorverwarmd.
Tot nu toe zijn wij heel blij met onze aanwinst, hoewel de inhoud misschien iets groter had mogen zijn...

Anne 03-01-2017

Toppie

Het apparaat werkt echt super. Maakt niet veel geluid en is makkelijk afwasbaar. Heb er al vanallaes in gemaakt van broodjes tot varken aardappeltjes

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk afwasbaar

Safet Iriskic 03-01-2017

airfryer

Het product is zeer goed. Snel in het bereiden van gerechten en tenslotte gezond eten. Zeer gevarieerd recepten via app. Dus zeer aan te bevelen aan andere mensen.

Theo 03-01-2017

Cadeautje

Heb het vooralsnog gebruikt voor friet en brood. En dat werkt uitstekend en makkelijk. Even een beetje wennen aan vetarme friet. Maar eenmaal gewend, wil je niet anders. En schoonmaken is een fluitje van een cent. Niet te vergelijken met die frituurbak..... En de Airfryer hoeft niet in de schuur. Kan gewoon op het aanrecht. Nauwelijks geur of walm. Voor ons is het een perfect alternatief voor frituren.

Pluspunten

• Geen opwarmtijd

Minpunten

• Prijs

tab 29-12-2016

AIRFRYER

Prima apparaat. Nog niet alles uitgeprobeerd maar zijn hard bezig om dit voor elkaar te krijgen. Wij waren de vette lucht van de normale frituurpan zat en frituurden dus niet meer. Nu wel weer.

Pluspunten

• stil
  • minder stank

Minpunten

• inhoud zou iets groter mogen

MARIO ESCOBEDO PERUGA 29-12-2016

HANDIG OM ZONDER OLI TE KOKEN

kerst cadeau voor mijn partner, zij vond heel handig om zo een apparatuur thuis te hebben om eenvoudiger bepaalde dingen te kunnen koken.
groeten en bedankt

Daphne 28-12-2016

Prima

Groot genoeg voor met z'n 2en. Lekker compact, dus pas ly heel goed in een kleine keuken. Makkelijk schoon te maken.

rodi 28-12-2016

werkt goed

Ik heb de airfryer van Philips nu enkele weken in gebruik en ik ben echt onder de indruk. Ik was, zoals zovelen, enorm sceptisch tegenover frituren zonder olie, maar na het toestel enkele malen te hebben gebruikt ben ik volledig verkocht. Ik heb er ondertussen frietjes, kaaskroketten, mini loempia's enzovoort in klaargemaakt en ik vind ze allemaal smakelijker dan voorheen toen ik ze frituurde. Ze zijn niet meer vettig, frietjes nog steeds krokant, veiliger en gemakkelijker in gebruik en gezonder. Het nadeel dat sommige mensen aanhalen met de langere baktijd vind ik persoonlijk onzin aangezien de airfryer op slechts 3 minuten voorverwarmd is. Ik steek daarna onmiddellijk diepgevroren dunne frietjes in de machine en 9 Ã 10 minuten later zijn ze perfect klaar om op te eten. Bij een friteuse moeten ze er misschien maar 4 minuten in, maar het voorverwarmen van de friteuse duurt op zich al meer dan 10 minuten. Je hoeft bovendien nooit meer frituurvet of -olie aan te kopen, toch ook een besparing van 10 Ã 15 euro per vervangbeurt. Na gebruik spoel je de bak en mand even uit of zet je deze in de vaatwasser en alles is weer proper. Je hebt geen frituurlucht in huis hangen en het toestel koelt vrij snel af waardoor je deze na een half uurtje alweer kan opbergen in de kast. De frietpot moet je tot 's ochtends laten staan vooraleer je hem weer kan opbergen. Het enige "minpuntje" is eventueel dat wanneer je aan het eten bent en je wilt frietjes bijbakken dat je opnieuw 10 minuutjes verder bent. Maar dat is bijna muggezifterij want dit weegt absoluut niet op tegen de voordelen van deze machine. De aankoopprijs is uiteraard aan de hoge kant ten opzichte van een gewone friteuse, maar dit haal je er door het gebruiksgemak en op termijn door het niet aankopen van frietvet gemakkelijk uit. Tenslotte nog een dikke pluim aan coolblue voor de snelle en vlotte manier van bestellen en leveren. 'S avonds bestelt en betaald met paypal, 's morgens de dag erna in huis. Topproduct en topservice! Een zeer tevreden klant!

leo 24-12-2016

makkelijk in gebruik

Gezonder dan uit de patatwinkel. Friteuse teveel gedoe. Nu lekker makkelijk zonder voorverwarmen. Precies goed voor 4 personen.

Vanderheide 24-12-2016

Handig en schoon

Is praktisch, schoon en gezond, niet vettig.
Goede prijs kwaliteit verhouding ; absoluut niet getwijfeld bij de aanschaf van dit apparaat

Pluspunten

• Handig
  • Snel
  • Schoon
  • Gezond

Minpunten

• Klein

Smakelijk eten door airfryer 24-12-2016

Gezond en smakelijk zonder voorverwarmen

Ideale en gemakkelijke manier om smakelijke frietjes te eten maar ook anders producten.
Het fijne aan deze airfryer is dat het zonder opwarmen kan.

Pluspunten

• Zonder voorverwarmen
  • Goede smaak

Jan 24-12-2016

Lekker makkelijk

Prima apparaat, doet wat ie moet doen: frituren zonder luchtje en met veel minder vet. Mooi vormgegeven, makkelijk te bedienen met heldere handleiding

airfryer 23-12-2016

Heb nu geen frietvet meer nodig en is reukloos

Ik heb nu geen frietvet meer nodig en is reukloos. Zeer makkelijk in onderhoud. Verder is dit product klein en compact. Ik heb een kleine woning en is dus makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• compact

Jan 22-12-2016

Bakken met minder vet

Het is een geweldig product. Is makkelijk in gebruik. Lekker in koken op een gezondere manier. Geen vet smaak en de producten komen er ook glanzend en krokant uit. Kennissen gebruiken dit apparaat al jaren.

Vera Loisen 21-12-2016

Airfryer avance

Geen frietgeur meer. Geen vettig eten. Goed voor 4 personen. Je maakt er vanalles lekker in klaar. Ook groenten.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Vormgeving