Princess Aerofryer XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess Aerofryer XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Friekje 24-10-2017

Garantie

Geschreven voor: Princess Aerofryer XL

Ik heb al eerder een review geschreven over het loslaten vd coating in de binnenmand. De fabriek gaf geen garantie. Nu na een jaar het verhaal bij Blokker verteld. Zonder problemen kreeg ik een nieuwe . Had gelukkig de bon bewaard. Hulde aan Blokker

Hyacintha 24-08-2017

Princess Aerofryer fantastisch apparaat

Geschreven voor: Princess Aerofryer XL

Ik ben nu na zoveel tijd, nog steeds heel erg blij met mijn Princess Airfryer. Wordt nog minstens 2x per week naar volle tevredenheid gebruikt.

Pluspunten

• weinig moeite om even iets klaar te maken
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• metalic kleur gaat eraf app. krijgt zwarte kleur

Rita 06-07-2017

Kwaliteit

Geschreven voor: Princess Aerofryer XL

Ik heb al eerder gereageerd met alle voordelen die ik maar kon bedenken. Nogmaals de airfryer is super maar na gebruik van ruim half jaar toch een belangrijk minpuntje. Bij mij verdwijnt de coating van de binnenmand. Laats zat er een stuk van wel een vierkante cm onderaan een broodje. Gevolg waar de coating verdwijnt, roest het enigszins. Na klacht gemeld te hebben , kreeg ik te horen dat ik de pan nu 6 maanden heb en dan vervalt de garantie. Ik heb twee metalen onderzetters, Hema , kruislings in de mand gelegd zodat er geen coating aan de producten kan komen. ik kan een nieuwe bestellen maar wie garandeert me dat deze ook niet weer met 4 mnd begint de huid te verliezen. Dus kom niet met de vraag over evt garantie dan weet men snel een antwoord te geven. Dat is een tegenvaller dus. Op dit moment is de helft vd coating verdwenen en ik ga nooit met een scherp voorwerp in de mand.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Coating mand

Hyacintha 06-05-2017

Fijne pan heb er veel plezier van

Geschreven voor: Princess Aerofryer XL

Gebruik hem een paar keer in de week. Niet alleen voor frites maar ook baquettes en mexicano, Zwitserse aardappelschotel enz.

Pluspunten

• Bijna ruikloos
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • gezonder door geen vet
  • Makkelijk onder de afzuigkap te zetten

Minpunten

• handgreep krijgt zwarte kleur

Frank 24-03-2016

Simpel en snel

Geschreven voor: Princess Aerofryer XL

Afgelopen weekend deze aerofryer gekregen en direct gebruikt voor het 'bakken' van aardappelschijfjes. Wat een makkelijk en simpel apparaat. Het is degelijk, goed schoon te maken en redelijk compact!
Aan de achterzijde van het apparaat wordt de lucht schuin omhoog geblazen, dit is ideaal om hem onder de afzuigkap te plaatsen en zo direct evt. luchtjes af te zuigen.

We gaan er nog veel plezier van hebben!

HKirchberg 08-02-2016
Geschreven voor: Princess Aerofryer XL

We hebben dit product 2 maanden in huis. Heerlijke frites, kroketten en snacks. Wel om de 5 minuten even omschudden. Schoonmaken is een fluitje van een cent en totaal geen luchtjes meer in huis. Geweldig apperaat.