Princess 183001 Superior Friteuse 3200 watt - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 183001 Superior Friteuse 3200 watt op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

c***********@g******** 22-05-2021

Niet degelijk

In Coronatijd begaf onze goede Fritel frituurpan het na een jaar of 12, en zijn we op internet op zoek gegaan naar een alternatief. We kwamen bij de Princess 183001 uit - onder meer vanwege de koude zone en het grote vermogen - snel opwarmen. Dat laatste doet de friteuse inderdaad goed. Maar - na 4 maanden gebruik (1-2 keer per week) is de stroomkabel los gaan zitten. Hij staat rustig op het aanrecht, er is niets mee gebeurd. Met wat gepriegel aan de kabel slaat ie even aan, maar met pech blijven de bitterballen lauw. Ook is het deksel kapot - het gebruikte plastic kan niet goed tegen de frituurtemperatuur. Niet veel trek in een reparatie - dit is beslist niet de kwaliteit die we van Fritel gewend waren. Gelukkig kun je nu weer in de winkels een apparaat eerst even vasthouden en de degelijkheid wat beter inschatten.

Pluspunten

• Opwarmsnelheid
  • Koude zone

Minpunten

• Niet degelijk
  • Netsnoer dat spontaan los gaat zitten.
  • Ook gevaarlijk?

E. de Bruijn 07-10-2016

Goede Friteuse!!

Krachtige friteuse die aan mijn verwachtingen voldoet. Deze friteuse lijkt sneller en "egaler" te bakken dan de friteuse die we hiervoor hadden. Doet goed wat hij moet doen! Aanrader

Pluspunten

• doorkijkscherm
  • krachtig
  • degelijk

Minpunten

• snoer vrij kort