American Originals vetarme friteuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de American Originals vetarme friteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ad Teuwens 23-01-2018

lekker bruin vlees en kip zonder vet

Ik vind het product fantastisch goed. Ik heb er totaal 3 gekocht en de oudste is ruim 2 jaar oud.
Deze wordt gebruikt bij onze club om minisnacks klaar te maken en snacks voor op een broodje.
Ruim 1000 snacks klaargemaakt en nog steeds een perfect resultaat.

Pluspunten

• goedkoop
  • werkt perfect
  • gaat lang mee

Minpunten

• geen

Ad Teuwens 04-10-2017

vetloze friteuse

Het apparaat voldoet perfect aan onze verwachtingen. Buiten snacks kunnen er veel soorten vis, kip en vleessoorten in bereid worden

Pluspunten

• Redelijk snel zonder vet
  • geen opwarmtijd
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• geen

adteuwens 13-12-2015

in een woord geweldig
gisteren bij onze vereniging een toernooi gehad met broodjes frikadel hamburger en kroket. gemiddeld in 12 minuten een goudbruin product zonder olie. Alle klanten gaven complimenten geen voorverwarming nodig dus na de bestelling meteen bereiden. Komt er een bestelling gewoon erbij leggen. Na enkele uren van stilte wilde enkele klanten nog een broodje. Een gewone friteuse staat dan de olie enkele uren heet te houden wat Veel energie kost. De olie dient na een zo'n dag vervangen te worden.

Mary 03-10-2017

Ik ook sinds april en heb maar 1 woord voor mijn beoordeling en dat is,,GEWELDIG,

adteuwens 01-04-2016

Nog steeds dezelfde mening. Perfect apparaat