Princess Friteuse PRO - Reviews

Regelbare thermostaat

5,9

-Leon- 24-01-2014 Product half jaar in bezit

5,5
Frituren zonder deksel betekent veel walm, geur, temperatuurverlies en sneller verdampen van frituurolie / frietvet. Deze friteuse hebben we ruim een half jaar, maar ik ga een andere kopen terwijl deze nog niet stuk is. Ik vind hem het minst eenvoudig schoon te maken van alle friteuses die we hebben gehad, waarschijnlijk wegens het figuren zonder deksel.

imaertens 18-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Voor een gezin met 2 kleine kinderen voldoende. Hij is makkelijk te demonteren om schoon te maken, wat bij deze friteuse ook wel nodig is. Het vet spat en loopt alle kanten op.
Na enige tijd begon bij ons van de middelste koppelelement de isolatie af te gaan. Hierdoor sprong hij geregeld uit tijdens het bakken.
Was niet de duurste, is niet de beste. Heeft voldaan, maar verwacht geen langere levensduur dan 2 tot 3 jaar.

dieks 02-04-2009 Product paar dagen in bezit

4,5
Een simpele praktisch friteuse.
Geen geurfilter maar als je hem buiten gebruikt of in de schuur heb je die niet nodig.
Alleen........ na 1 of 2 keer voorzichtig schoonmaken gaat hij kapot. Gelukkig bewaar ik altijd goed de kassabon (en ik scan hem in) dan kan ik hem zo weer opruilen voor een nieuwe. Ik ben nu met mijn 3e frituese bezig! Men zegt dat als je binnen 2 jaar terug gaat naar de winkel met deze frituese dat je ALTIJD een nieuwe krijgt. En dat is mijn ervaring dan ook.